Vinkkejä sisustukseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muuttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muuttaja

Vieras
Olemme lapsen kanssa muuttamassa pieneen kaksioon ja nyt tarvitsisin hiukan apua.
Eli asunto on pieni ja makuuhuone on myös tosi pieni. Olin aluksi ajatellut laittaa meidän molempien sängyt makkariin, mutta eivätpä ne sovikkaan sinne ihan noin vain ja tulee todella ahdasta. Itse haluaisin kuitenkin ainakin 120cm leveän sängyn ihan senkin takia, että lapsi välillä kömpii viereeni. Eli nyt vaihtoehtoja on kolme:

1. Laitan molempien sängyt makkariin ja lelut + muut rojut olohuoneeseen

2. Nukun itse olohuoneen nurkassa ja lapsi saa koko makuuhuoneen

3. Ostan itselleni parvisängyn, jonka laitan makuuhuoneeseen ja lapsi saa nukkua sen alla omassa sängyssä :) Tosin tällöin lapsi ei voisi tulla viereen tai ainakin se vähän pelottaisi.

Minkä valitsen? Apuja..?

Lapsi täyttää neljä.
Ehkäpä taloudellisestikkin olis parempi ostaa 120cm jenkki- tai runkosänky ja odottaa rahatilanteen paranemista, jotta päästään muuttamaan isompaan...

Asutaan väliaikaisesti neljä henkilöä kaksiossa. Makuuhuone on lastenhuone, 4v poika nukkuu parvisängyssä ja 1v5kk neidin pinnasänky on siinä alla. 160cm leveä sänkymme on olkkarissa.

Miten olisi teille pojalle parvisänky ja alle sun 120cm leveä sänky/ (vuodesohva voisi olla parempi)? Katso huutonetistä edulliset huonekalut! Sieltä löysimme pojalle kivan Lundian parvisängyn =)

Yhteistyössä