Vinkkejä seksielämään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Halut takaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Halut takaisin

Vieras
En jotenkin halua enää miestäni ollenkaan. Seksiä on harvoin ja kun sitä on, on normaalisti miehekäs ja haluttava mieheni jotenkin lähinnä ärsyttävä: Käpälöi oudosti ja kikattelee, menee piiloon peiton alle ja tekeytyy jotenkin suloiseksi. Todella raivostuttavaa. Jotenkin tuntuu, että hänkin on hämmentynyt tästä meidän seksielämämme hidastumisesta, eikä häntäkään enää kovin paljon tunnu kiinnostavan.

Kun harrastamme seksiä, se on varsin nopeasti ohi, sillä mies ei kestä kuin hetken ennen kuin laukeaa. En ole vielä koskaan saanut hänen kanssaan orgasmia.

Olen huomannut myös himoitsevani muita miehiä. Ihan kamalaa sanoa näin, mutta oma mieheni penis on hieman keskivertoa pienempää kokoa ja lihonut melko paljon. Vietin ennen miestäni varsin vauhdikasta elämää ja minulla on kokemuksia todella hyvistä (ja hyvin varustetuista) rakastajista. Harmittaa niin pirusti, kun tuntuu että en enää koskaan saa nauttia kunnon panosta – saati orgasmeista muuta kuin oman käden kautta :/.

Miten olette parantaneet seksielämäänne ja onko muilla vastaavia kokemuksia? Rakastan miestäni ja haluaisin meille onnellisen, pitkän avioelämän, mutta tämä seksittömyys alkaa olla jo ongelma. Lapsia meillä ei ole, mutta vauvakuumekin vaivaa.

No mitäpä jos ihan sanoisit miehelle, mitä haluat? Neuvot kuinka vois saada sullekin orgasmin? Hankitte vaikka sopivia leluja, leffoja, jotain. Jos mies kuuntelee ja toimii sen mukaan, hyvä. Jos ei, kannattaa miettiä, voiko sellaisen kanssa jatkaa yhteiselämää.

Typeriä vastauksia alussa! Oletteko olleet pitkään yhdessä? Noita kausia kyllä suhteissa voi tulla. Yrittäkää keskustella hyvän viinin äärellä. Osta itsellesi kivoja alusvaatteita, käy kampaajalla ym. Minua ainakin innostaa ihan sekin, että tunnen olevani kaunis. Tsemppiä!!

Seksielämässä ei ole koskaan ollut ongelmia, mutta voisin tarjota ainakin yhden vinkin.

Varatkaa aikaa, menkää makaamaan alasti sänkyyn, hivelkää toisianne vuoronperään ja katsokaa toisianne silmiin. Älkää pitäkö kiirettä!
Pikku hiljaa etenette herkille alueille, ja anna miehesi hieroa sulle orgasmi, samalla kun hivelee rintojasi ja suutelee kaulaasi. (tai mistä nyt pidät)
Hoitele sitten miehesi loppuun, myös ilman että otat suihin, käyttäkää vaikka liukkarii, elä unohda hivellä palleja. (tai mistä nyt mehesi pitää)

Seuraavalla kerralla voitte hoidella toisianne suulla, aina kun miehesi on tulossa niin lopeta hetkeksi. Unohtakaa koko yhdyntä vähäks aikaa.

Kauheeta kuulla ettet saa orgasmia:| Se on palaverin paikka!
Avoimesti voi, ja pitääkin kertoa että mistä pitää, jotta molemmat voivat nauttia
seksistä. Unohtakaa pikakanot. Pikapanot on kivoja piristeitä vaikka työpäivänkin lomassa jos molemmilla on halu nimenomaan antaa toiselle.

Varatkaa aikaa, menkää makaamaan alasti sänkyyn, hivelkää toisianne vuoronperään ja katsokaa toisianne silmiin. Älkää pitäkö kiirettä!
Pikku hiljaa etenette herkille alueille, ja anna miehesi hieroa sulle orgasmi, samalla kun hivelee rintojasi ja suutelee kaulaasi. (tai mistä nyt pidät)
Hoitele sitten miehesi loppuun, myös ilman että otat suihin, käyttäkää vaikka liukkarii, elä unohda hivellä palleja. (tai mistä nyt mehesi pitää)

Hei oikeesti nyt, eiköhän noiden pidä keskenään tehdä mikä heistä parhaalta tuntuu. Siis voihan se olla tuokin mistä sattuisivat nauttimaan, mutta hei, ei sovi kaikille. Musta tuo olis ihan järkkyä, itse kaipaan suoraa, ronskia, himokasta toimintaa enkä mitään hivelyjä.

Edelleen, tehkää ap toisillenne selväksi, mistä nautitte. Jos ne kovasti toisistaan eroaa ja kompromissia ei löydy, niin miettimisen paikka voisko sen kanssa elää.

[QUOTE="vieras";27524329]Kumpikin ihan varmasti tietää mitä haluaa. Mitä siitä enää puhumaan kun ei se puhuminen mitään enää auta.[/QUOTE]

No jos kumpaakaan ei kiinnosta tehdä kuten kumppani nauttisi, niin mikä järki jatkaa yhdessä? Ellei sitten joistain muista syistä haluta jatkaa yhdessä ja sovitaan, että seksin voi hoitaa kumpikin tahollaan.

No jos kumpaakaan ei kiinnosta tehdä kuten kumppani nauttisi, niin mikä järki jatkaa yhdessä? Ellei sitten joistain muista syistä haluta jatkaa yhdessä ja sovitaan, että seksin voi hoitaa kumpikin tahollaan.

Jos tosiaan pistää seksielämän muiden asioiden etusijalle niin sitten ei varmasti kannata jatkaa. Yhteinen aika ei ole syy jatkaa, toisen vierellä viihtyminen ei ole syy jatkaa..

Hei oikeesti nyt, eiköhän noiden pidä keskenään tehdä mikä heistä parhaalta tuntuu. Siis voihan se olla tuokin mistä sattuisivat nauttimaan, mutta hei, ei sovi kaikille. Musta tuo olis ihan järkkyä, itse kaipaan suoraa, ronskia, himokasta toimintaa enkä mitään hivelyjä.

Edelleen, tehkää ap toisillenne selväksi, mistä nautitte. Jos ne kovasti toisistaan eroaa ja kompromissia ei löydy, niin miettimisen paikka voisko sen kanssa elää.

Ei ole mikään virhe laajentaa repertuaaria:D
Kyllä uusistakin asioista voi nauttia, ja suosittelen kokeilemaan uutta.
Tossa pystyy helpommin pidättämään tulemista, ja nainenkin saisi orgasmin. Se oli mun ajatus tässä.

Kyllä mekin pannaan ja molemmat tykkää rajusta, mutta tuntuu hyvältä rakastella välillä.

[QUOTE="vieras";27524380]Jos tosiaan pistää seksielämän muiden asioiden etusijalle niin sitten ei varmasti kannata jatkaa. Yhteinen aika ei ole syy jatkaa, toisen vierellä viihtyminen ei ole syy jatkaa..[/QUOTE]

Jos ei kiinnosta se, mistä toinen tykkää eikä halua ikinä toista miellyttää, niin onhan se aika iso kompastuskivi. Voihan olla, että on muita asioita jotka sujuu kuitenkin niin paljon paremmin, että niiden takia haluaa kuitenkin yrittää. Kai.

Ei ole mikään virhe laajentaa repertuaaria:D
Kyllä uusistakin asioista voi nauttia, ja suosittelen kokeilemaan uutta.
Tossa pystyy helpommin pidättämään tulemista, ja nainenkin saisi orgasmin. Se oli mun ajatus tässä.

Kyllä mekin pannaan ja molemmat tykkää rajusta, mutta tuntuu hyvältä rakastella välillä.

Siihen rajuunkin mahtuu vaikka minkälaisia variaatioita, ja rakasteluunkin varmaan muitakin variaatioita kuin hivelyt :whistle:

Ymmärsin varmaan väärin tuon boldatun -et kai sentään tarkoita, ettei nainen voisi saada orgasmia muutoin kuin mainitsemallasi "hively-rakastelu"tavalla? Tai että naista ei saisi orgasmiin jos mies laukeaa nopeasti? :D

Rietas

Jutteleppa aapeen kanssa. Ei mulla ole ongelmaa:D
Aapee ei ole saanut orgasmia miehen kanssa koska toiminta on nopeasti ohi!

Rietas

Jutteleppa aapeen kanssa. Ei mulla ole ongelmaa:D
Aapee ei ole saanut orgasmia miehen kanssa koska toiminta on nopeasti ohi!

Niin niin. Sen orgasmin voi antaa muutenkin kuin yhdynnässä. Sitähän mää just koitin sanoa, että konstit on monet ja paha mennä kellekään yksityiskohtaisia ohjeita antamaan, kun jokaisella on omat viehtymyksensä. Jos ei niistä toiselle kerro, paha mennä arvailemaan. Jos kertoo eikä siltikään välitä edes kokeilla... niin. Varmaan keskustelun paikka silloinkin.

Että keskenään keskustelu on aika avainasemassa tässä, kun ei tuo suora toiminta kuulosta oikein onnistuvan ;)

Yhteistyössä