Vinkkejä polttareiden järjestämiseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kiitos jo etukäteen :flower:
En ole koskaan järjestänyt kenellekään polttareita (ensimmäinen kerta kaasona). Yritin googlettaa muttei oikein löytynyt hyviä ideoita juurikaan, joten olisi kiva kuulla kokemuksia.

Morsian on jo yli 30-vuotias, ei ole tarkoitus järjestää mitään rymyjuhlia, mutta mukavaa yhdessäoloa ja jotain hauskaa tekemistä + sauna tietenkin.

Mielellään jotain hemmottelujuttua saisi olla mukana, hyviä vinkkejä? Ja mitä olette (siis muut vieraat) tehneet sillä välin jos esim. morsiamella on hieronta/kasvohoito/jalkahoito tms??

Vähän rajoittaa paikkakunta, eli ei olla missään isossa kaupungissa ja vuodenaika on aikainen kevät eli kylmäkin vielä saattaa olla.

Ainakin jotain mökkeilyä, jossa olis tarjolla ruokaa, juomaa, (morsius)saunaa ja kenties jotain lautapeliä, singstaria tms. osaksi. Täälläpäin voi kutsua myös seksivälinekaupasta tuote-esittelijän kotikutsuille. Se on naisporukalla hauska "tapahtuma"..

Tarkoitus olisi löytää sellainen mökki tms. jossa olisi poreamme, palju tai uima-allas :)
Tuo seksiväline-esittely ei ole oikein tämän morsiamen tyylinen juttu, varmasti hauska kun sopii morsiamelle, mutta tää "minun" morsian olisi varmasti hyvin kiusaantunut siitä, vaikka osalle vieraista varmaan oliskin ihan ok.

Mulla oli maksettu ensin aamulla kaikenlaista hemmotteluhoitoa, porekylpyä, jalkahoitoa, hierontaa jne ja sitten ravintolaan syömään. Saunomista ja näitä perinteisiä morsiussauna-juttuja ja kaikenlaista kivaa.

Päivällä olin puettunakin ja jouduin myymään jotain, sitä en mielelläni muistele. En itse ikinä pukisi ketään, nöyryyttävää ja typerää touhua.

Joku hemmottelujuttu kiva idea. Omissa polttareissani minut puettiin ja "pääsin" myymään jotakin. Tuli otettua sitten rohkaisua, jotta uskalsin... Kannatan mukavaa yhdessäoloa kavereiden kesekn.

Ethän oo mun kaaso :D No ei vaiskaan.. Mulla on kuitenki tulossa polttarit ja joskus keväällä (ainaki näin mulle on vihjattu ;) ) ja mä toivoisin ihan vaan ihanaa yhdessäoloa ja ehkä hemmottelua :) Noita kavereita kun nykyään niin harvoin näkee niin olis ihana saada kunnolla turistua eikä päivä olis mitenkään tiukkaa aikataulutettua. Joku yhteinen juttu (esim jumppa/tanssi ym) vois olla kiva mutta ei kamalasti tarvi ohjelmaa. Sitte tietty se saunatila/mökki, missä vois kunnolla istua iltaa ja höpötellä ja ehkä se morsiussauna. Ja toinen mitä en toivois nolauksen lisäks olis se että polttarit ei tosiaan olis ihan täynnä kallista ohjelmaa. Tuntuu että viime aikoina polttarit on tullu maksamaan ihan kamalasti ja jos porukka tulee vielä eri puolilta Suomea niin en tykkää siitä että joutuu vielä maksamaan hurjan summan siitä päivästä. Ennemmin otan kaikki kaverit juhlimaan ilman mitään etukäteissuunnittelua kuin että porukkaa karsiutuu hinnan takia.

Yhteistyössä