Vinkkejä - pitäisi tehdä 1h pikasiivous touhukkaan pikkutaaperon kanssa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liinu.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liinu.

Vieras
Joo, meille tulee yllätysvieraita koko viikonlopuksi - miten saan tästä kämpästä suht säädyllisen näköisen tunnissa, kun samalla vahdin yliuteliasta 1v 4kk vauhtitapausta?? Vinkit kehiin! Ja tiedän, että pitää alottaa sillä, että meen pois koneelta - oon menossa jo!! Mut tuun lukee tein vinkit kohta!!

Ti-Ti-nalle pyörimään ja menoksi. Tai sitten annat lapselle jotain tosi mielenkiintoista tekemistä tai otat mukaan touhuihin. Tai siivoat päiväunien tai yöunien aikaan.

Kaikki nämä on meillä olleet tuossa vaiheessa käytössä. :)

Mulla on menny 20min tavaroitten paikalleen viemiseen : / Mitkähän on oleellisimmat kohdat, jotka pitäs olla siistejä, että edes näyttäs siistiltä?? Ja ei voi oikein ovia sulkea, kun vieraat on koko viikonlopun :D

Imuroi kulkureitit ja pahimmat pölypallerot. Kostealla pölyt telkusta ja muista näkyvstä paikoista. Petaa petit ja tiskaa. Lelut kerää äkkiä vasta siinä vaiheessa kun ovikello soi :D

Tärkeimmät mun mielestäni on vessa, keittiö (jos vieraat tulee sinne) ja oleskelutilat siinä järjestyksessä missä vieraat viettävät eniten aikaa. Jotain voi ehkä tehdä vielä sittenkin kun vieraat ovat paikalla, ohimennen pyyhkäistä jne. Älä stressaa ihan hirveästi, nauti vieraista! Mukavaa viikonloppua :)

Yhteistyössä