Vinkkejä otetaan vastaan: ajattelin yllättää perjantaina mieheni ja valmistaa kynttiläillallisen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pilvi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lohkoperunat itse tehden, kanan minúuttipihvejä maustaen kerma-valkosipulilla kastikkeen ja tuoresalaatti. Jälkkäriksi suklaamousse, tai kahvi ja sacherkakku itse tehtynä, nam.

Mies rakastaa mun tekemänä lasagnea, zitiä ja naudan sisäfilepihvejä punaviinikastikkeen kera, joten tekisin jotakin niistä, ehkä pihvejä, koska niistä saa aseteltua tyylikkään annoksenkin.

Makeasta se ei oikein välitä, joten miettisin jotakin kevyttä jälkkäriä, jossa voisi olla vähän kirpeyttäkin.

Palsta on aikaisemmin osoittanut mielipiteensä siitä, että valitse taustamusiikiksi jotain muuta kuin Celine Dionia. Sitä mieltä minäkin olen.
Itse ruuasta minulla ei ole niin paljoa mielipiteitä, riippuu niin paljon siitä, mitä itse tykkäätte syödä ja mitkä ovat kokkaustaidot.

aa... musiikki. se oli unohtunut... syödään ruokaa laidasta laitaan.. vkonloppuina käytän enemmän aikaa keittiössä loihtien ruokaa ja jäliruokaa kuin viikolla. nyt ajattelin yllättää mieheni pitkästä aikaa kynttiläillallisella kun normisti perjantaisin syödään vain sitä "tavallista arkiruokaa"

Yhteistyössä