vinkkejä miten tapaillaan varakasta miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "letizia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"letizia"

Vieras
mies on vakavissaan kanssani mutta minua huolestuttaa sosiaaliluokkaero. en ole ikinä tapaillut ketään, saati sitten varakasta mutta en todellakaan ole miehen rahojen perään. olen kiinnostunut hänestä itsestään. mies varmaan aavistelee ellei jo tiedä etten omista mitään ja rahat tienaan vuorotyöstä. en halua hänen alkavan elättämään minua.

Mun vinkki on se, että unohdat, että mies on varakas. Ole vain oma itsesi ja käyttäydy rahojesi suhteen niinkuin käyttäytyisit muutenkin, kun tapailet uutta miestä ja samoin käyttäydyt hänen rahojen suhteen.

Pistä Financial Times olkkarisi pöydälle, vie hienoon ravintolaan syömään jossa haukut päivän hummereita vähän mauttoman makuisiksi ja sitten kaivat muistinsopukoistasi jokaisen vähän rikkaamman sukulaisesi.
Tai sit oot ihan oma itsesi.

Toisen varallisuuden varaan ei pidä heittäytyä, se ei ole viisasta. Onhan toki kiva, kun toisella varaa on ja voi vaikka matkustella ja elintaso nousee.

Mulla oli hyvä ystävä, jonka kanssa jaettiin ilot ja surut. Ystävä sitten tapasi erittäin varakkaan miehen. Hyvin nopeasti ystäväni muuttui. En olisi ikinä uskonut, että niin voi käydä. Ystävästäni tuli ylimielinen ja hän kehuskeli koko ajan raha-asioilla. Hän kertoi säälivänsä ihmisiä, jotka eivät pysty ostamaan kalliita merkkivaatteita, no itse oli aiemmin ihan normaali H&M -asiakas. Otti asiakseen arvostella muita. Mies järkkäsi ystävälleni työpaikan. Hyvin pian selvisi, että ei hän mitään tee, kunhan nostaa kovaa liksaa.

Olisin halunnut pitää ystäväni, mutta se ei ollut mahdollista. Hänellä on nyt uudet piirit, joissa vain varakkaat liikkuvat.