Kuka ymmärtäisi miehiä?!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen tapaillut yhtä miestä jonkun aikaa (puoli vuotta), meillä on kivaa yhdessä, minä tykkään hänestä, hänkin kai minusta. Seksi on mahtavaa, ja meillä on paljon yhteistä. Kaikki siis näennäisesti ok.

Mutta. Nyt minua on alkanut mietityttämään, että olenkohan hänelle vaan seksiä varten. Mistään tulevaisuudesta hän ei halua puhua, korkeintaan jotain ehkä parin vuoden päästä sitä ja tätä. Ei ole sanonut, että rakastaa minua, tai välittää. Ei tunnu olevan minun asioistani kovin kiinnostunut, kyselee kyllä normaaleja, mutta minusta vaan tuntuu että hänen asiansa ovat aina tärkeämpiä kuin minun. Tulee sellainen tunne, että hän on välinpitämätön ja tunneköyhä. Kunnollinen mies se on, ja olisi ihanaa jos hän avautuisi, sanoisi että välittää ja haluaa minun kanssani pysyvän parisuhteen. Sen minä toivoisin kuulevani, mutta ei mitään.

Pyydänkö liikoja, vai mikä tässä nyt on? Minua on alkanut todella vaivata asia, enkä halua olla kenellekään vaan joku naisystävä jolta saa seksiä silloin tällöin. Haluan kunnon parisuhteen! En usko, että minussa on mitään vikaa, en ole vaatinut MITÄÄN häneltä, en nalkuta mistään, en pyydä rakkauden tunnustuksia. Olen onnellinen hänen seurassaan, mutta sitten kun olemme erossa minusta tuntuu, että hän kokonaan unohtaa minut.

Tuntuu niin pahalta, kun en haluaisi erotakaan. Miten minä saisin selvyyttä tähän?

Miehellä ei ole kiire. Miksi pitäisi olla? Miksi naiset aina haksahtaa idiootteihin, jotka palvoo maata jalkojen alla ekat puoli vuotta ja latelee rakkauden tunnustuksia. Alkuhuuman jälkeen jätkä siirtyy baariin ryypiskelemään yhä useammin kavereiden kanssa ja lopulta panee jotain likkaa saadakseen hupia ja vaihtelua. Sitten nainen parkuu ja huutaa, mutta antaa kuitenkin anteeksi, koska se sanoi rakastavansa ja meillä on niin hyvää seksiäkin. VOi jee, aina samaa paskaa...

Miksi se harkitsevainen järkevä mies pitää pakottaa tunnustamaan asioita, joille se ei ole vielä kypsä. Miksi naiset ei voi kertaakaan arvostaa sitä, että kaikella on aikansa ja rakkauteen kasvetaan ajan kanssa. HÄh?

[QUOTE="vieras";24791368]Minkälainen on "kunnollinen parisuhde"?[/QUOTE]

piti kysyä ihan samaa, mun näkökulmasta tuo ap:n suhde kun vaikuttaa nimenomaan kunnon parisuhteelta joka on vielä alussa.

Ihan vain otsikon kysymykseen: Miehet miettii kuule ihan samalla tavalla. Yksikin kaveri tuossa just heitti asioista puhuttaessa että mikä hitto siinä on ettei edes seksiä uskalla harrastaa kun naiset heti kuvittelee että vaikka miten yhteisymmärryksessä ensin tehdään jotain, onkin yhtäkkiä vakava parisuhde päällä ja heti on kauheasti odotuksia.

Ja siis ihan yleisesti ottaen mies voi hyvinkin olla ihan yhtälailla kehittämässä suhdetta kuin sinäkin, mutta hän vain ottaa asiat ehkä hieman kevyemmin. Kaikkea ei aina tarvitse analysoida pohjamutia myöten ja vetää johtopäätöksiä kuvitellen pahinta.

Joo, hyviä vastauksia. Just tuota mä tarvitsin, olen kyllä vatvonut tätä nyt mielessäni muutaman päivän. Ja ärsyttänyt itseänikin, kun tiedän, että ei se vatvomalla muutu, ja itteeni vaan kiusaan. Ja en ole sanonut, että sitä rakastan. Joskus kännissä sanoin, että olin rakastunut siihen, mutta en sen kummempaa ole lässyttänyt.

[QUOTE="musta";24791495]se kertoo paljon jos ootte 2 vuotta tapailleet ja seksiä harrastaneet ja ei sano rakastavansa. Ei silloin rakasta ja olet vain vakipano. Ei riittäisi mulle.[/QUOTE]

Ei kaksi vuotta, vaan puol vuotta... Oishan se kiva kuulla silti.

[QUOTE="musta";24791495]se kertoo paljon jos ootte 2 vuotta tapailleet ja seksiä harrastaneet ja ei sano rakastavansa. Ei silloin rakasta ja olet vain vakipano. Ei riittäisi mulle.[/QUOTE]
No sittenhän aapeellä ei ole vielä mitään hätää. 1,5 puoli vuotta aikaa odotella.

[QUOTE="aapee";24791492]Ja en ole sanonut, että sitä rakastan. Joskus kännissä sanoin, että olin rakastunut siihen, mutta en sen kummempaa ole lässyttänyt.[/QUOTE]
Miksi tunteiden osoitus ja rakkaudentunnustusten pitää tulla mieheltä, jos nainenkaan ei saa aikaa kuin yhden ainoan kännisen söperryksen. Enkä sano tätä pahalla.

[QUOTE="mä";24791508]Miksi tunteiden osoitus ja rakkaudentunnustusten pitää tulla mieheltä, jos nainenkaan ei saa aikaa kuin yhden ainoan kännisen söperryksen. Enkä sano tätä pahalla.[/QUOTE]

Niin. Haluaisin vaan tuntea että se välittää. On sanonut kyllä, että hän mieluiten osoittaa sen teoillaan, mutta en oikein tajua miksi olisi niin vaikea sanoa se niin ettei tarvitsisi olla ajatustenlukija. Tai sitten minun luupään on vaikea niellä se perusasia että hän ei olisi mun kanssa ollenkaan jos ei tykkäis.

[QUOTE="vieras";24791536]Niin. Haluaisin vaan tuntea että se välittää. On sanonut kyllä, että hän mieluiten osoittaa sen teoillaan, mutta en oikein tajua miksi olisi niin vaikea sanoa se niin ettei tarvitsisi olla ajatustenlukija. Tai sitten minun luupään on vaikea niellä se perusasia että hän ei olisi mun kanssa ollenkaan jos ei tykkäis.[/QUOTE]

Mieti se niin päin että jos hän kuitenkin teoillaan näyttää että välittää, niin onko parempi näin, vai mitä jos hän sanoisi rakastavansa mutta kohtelisi sua tosi välinpitämättömästi, toisin sanoen sanoisi muttei näyttäisi niitä tunteita. Kumpaa on helpompi uskoa, sanoja vai tekoja? ;)

Mieti se niin päin että jos hän kuitenkin teoillaan näyttää että välittää, niin onko parempi näin, vai mitä jos hän sanoisi rakastavansa mutta kohtelisi sua tosi välinpitämättömästi, toisin sanoen sanoisi muttei näyttäisi niitä tunteita. Kumpaa on helpompi uskoa, sanoja vai tekoja? ;)

Komppaan. Hyvä mies sinulla ja pidä kiinni. Sanoo sitten kun tuntuu siltä. Itsellä kokemusta sellaisesta joka sanoo muttei osoita teoillaan. =(

Yhteistyössä