Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Kaakelitarroja voi tehdä itsekin... sopivia kuvia leikkaa lehdestä/piirtää itse/tulostaa/maalaa ja sitten kontaktimuovilla laattaan kiinni. Anu Harkin "Viritetty" kirjassa on ohje![]()
Meillä kiipeilee kylppärissä liskoja seinillä. Tulostin kuvia netistä ja maalasin akryylivärillä ne vihreiksi ja liimasin kontaktimuovilla seinään.
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Kaakelitarroja voi tehdä itsekin... sopivia kuvia leikkaa lehdestä/piirtää itse/tulostaa/maalaa ja sitten kontaktimuovilla laattaan kiinni. Anu Harkin "Viritetty" kirjassa on ohje![]()
Meillä kiipeilee kylppärissä liskoja seinillä. Tulostin kuvia netistä ja maalasin akryylivärillä ne vihreiksi ja liimasin kontaktimuovilla seinään.
Pysyykö tuo kontaktimuovi miten kiinni kun kylppäri höyrystyy? Eikö ne ala irtoilemaan?
Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Kaakelitarroja voi tehdä itsekin... sopivia kuvia leikkaa lehdestä/piirtää itse/tulostaa/maalaa ja sitten kontaktimuovilla laattaan kiinni. Anu Harkin "Viritetty" kirjassa on ohje![]()
Pysyykö tuo kontaktimuovi miten kiinni kun kylppäri höyrystyy? Eikö ne ala irtoilemaan?
Ei ole irronneet tähän mennessä. Pitää vaan olla sitä muovia tarpeeksi sen kuvan reunan yli ja se pitää tarkasti "silittää" kiinni, ettei jää ilmakuplia.
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Kiitos.... täytyykin kokeilla. Tuolla tavallahan voi kehitellä seinillekin ihan mitä vaan keksii.:flower: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Laitapa kuvaa, niin on helpompi sanoa, mikä sinne sopisi?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja meri:Mie ängen tähän samaan ketjuun,antakaas vinkkejä kun meillä tylsä pelkkä suihku "huone" siis siellä vaan kaksi suihkua,pyykkinaru ja semmoinen nurkkahommeli pesuaineille...lattialle ei voi laittaa mattoja...mutta kun haluaisin jotain kivaa ja erikoista sinne :/
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Laitapa kuvaa, niin on helpompi sanoa, mikä sinne sopisi?![]()
Koitanpa huomenna saada räpsästyä kuvan kun kamera on jossain enkä viitti nyt lähteä makkariin penkomaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Laitapa kuvaa, niin on helpompi sanoa, mikä sinne sopisi?![]()
Koitanpa huomenna saada räpsästyä kuvan kun kamera on jossain enkä viitti nyt lähteä makkariin penkomaan.![]()
Okkei, pistän merkin ja koitan muistaa katsoa mitä näkyyPiiiiitkä aika taas siittä ku olen täällä viimeksi käyny mutkan. Oma firma työllistää sen verran hyvin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Laitapa kuvaa, niin on helpompi sanoa, mikä sinne sopisi?![]()
Okkei, pistän merkin ja koitan muistaa katsoa mitä näkyyPiiiiitkä aika taas siittä ku olen täällä viimeksi käyny mutkan. Oma firma työllistää sen verran hyvin
![]()
Mä olen täällä pyörinyt vuoden jos toisenkin mutta nyt sitten piiiitkän tauon jälkeen rekisteröin ittelleni uuden nimen ja "koukuttunut" pyörimään täällä illat (ja aamut.... ja päivät.... :ashamed: :saint: ).![]()
Kiva että sulla bisnekset sujuu.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Laitapa kuvaa, niin on helpompi sanoa, mikä sinne sopisi?![]()
![]()
Mä olen täällä pyörinyt vuoden jos toisenkin mutta nyt sitten piiiitkän tauon jälkeen rekisteröin ittelleni uuden nimen ja "koukuttunut" pyörimään täällä illat (ja aamut.... ja päivät.... :ashamed: :saint: ).![]()
Kiva että sulla bisnekset sujuu.![]()
Jepjep!
Mulla tämä on niitä harvoja päiviä nyt, kun ehtii edes vähän relata
Mut pistän vaikka YV:nä ideoita kunhan ehdin vilkaisemaan kuvan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:http://www.pieninaskelin.com/omat/veski/
meillä näin, vaikkei kylppäri ihan olekkaan vaan vessa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:http://www.aijaa.com/v.php?i=3640425.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=3640499.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=3640509.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=3640516.jpg
Nonnih; tässäpä näitä. Tämä on sitten meidän "oma vessa"; toinen vessa on vieraiden käyttöön.... :ashamed:
Niitä voi tehdä myös kalvoväreillä. Jos omat taidot ei riitä luomaan sopivaa kalvovärikuvaa, niin sitten voi leikata servetistä sopivan kuvion (ja kuoria kaikki alemmat kerrokset pois siitä ), jonka jälkeen sen voi päällystää läpinäkyvällä kalvovärillä.Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Kaakelitarroja voi tehdä itsekin...
Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Kaakelitarroja voi tehdä itsekin... sopivia kuvia leikkaa lehdestä/piirtää itse/tulostaa/maalaa ja sitten kontaktimuovilla laattaan kiinni. Anu Harkin "Viritetty" kirjassa on ohje![]()
Ei ole irronneet tähän mennessä. Pitää vaan olla sitä muovia tarpeeksi sen kuvan reunan yli ja se pitää tarkasti "silittää" kiinni, ettei jää ilmakuplia.