Vinkkejä, miten "sisustaa" kylpyhuone?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Name-No
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Name-No

Aktiivinen jäsen
16.02.2009
1 589
2
36
On siis sellanen suht iso kylppäri jossa samassa myös wc-pönttö. Jotenkin on niin valjun näkönen koko kylpyhuone ja kaipaisin jotain ideoita miten tuota voisi laittaa.... millasia kylppäreitä teillä on? :D

En oikein osaa neuvoa, mutta meidän kylppäristä tuli parilla kympillä paljon kivemman näköinen.

Ennen.....................................Jälkeen

Noissa kuvissa ei kyllä näy naulakko eikä lääkekaappi, mutta vähän sinne päin.

Riippuu paljon siitäkin mistä itse tykkää ja minkä suuntaista haluaa.
(Itse olisin halunnut värikkäämmän suihkuverhon, mutta mies kun toimi tässäkin "lompakkona" niin täytyi kunnioittaa hänen mielipidettään :D)

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
En oikein osaa neuvoa, mutta meidän kylppäristä tuli parilla kympillä paljon kivemman näköinen.

Ennen.....................................Jälkeen

Noissa kuvissa ei kyllä näy naulakko eikä lääkekaappi, mutta vähän sinne päin.

Riippuu paljon siitäkin mistä itse tykkää ja minkä suuntaista haluaa.
(Itse olisin halunnut värikkäämmän suihkuverhon, mutta mies kun toimi tässäkin "lompakkona" niin täytyi kunnioittaa hänen mielipidettään :D)

Tuo on muuten hauska idea laittaa kaksi suihkuverhoa yhden tilalle. :wave: Meillä ei vaan tuollanen onnistu kun suihku on nurkassa ja verhokisko menee siis "pyöreästi" (miten se oikein kuvaillaan :snotty: )....

meillä 70-luvun lopun tummanruskeat kaakelit ja olen sisustanut kirkkaan punaisella ja tummahkolla puulla. saman sävyisiä vesiheinäkoreja pikkukamalle, kaappi ja pyykkikori puuta. pyyhkeet,matto,poljinroskis ja muut sälät punaista.ei ihan kirkasta vaan vähän verenpunaista.
toimii.suihkuverho vanha (läpinäkyvä jossa vihreita erimallisia lehtiä) jonka haluan vaihtaa kunhan löydän sopivan verhon.

Meillä on sotkuinen ja ankea ;) Siellä on siis suihkun ja altaan lisäksi yhdellä seinällä pönttö, pesukone ja pyykkikaappi. Pyykikaapin ja seinän väliin olen laittantu tangon, jossa roikkuu henkareissa lasten ulkoiluvaatteet ja välillä pyykkejäkin. Lisäksi siellä on kaksi pyykkitelinettä, yleensä aina täynnä pyykkiä.

Jos jotain tekisin, niin virittäisin katonrajaan verhovaijerin ja siihen kauniit tekstiilisuihkuverhot, jonka taakse pönttö ja pesukone + sekalainen vaatekokoelma piiloutuisi. Ikkunaan laittaisin jonkinlaisen verhon myös. TEkisin sellaisen edullisen faceliftin :)

Toinen vaihtoehto, jos olisi oma ja enemmänrahaa:
Vaihtaisin saunan oven kokolasiseen. Pyykkikaapin maalaisin ja oven vetimen vaihtaisin johonkin kauniimpaan. Yksi vaihtoehto olisi heivata koko pyykkikaappi pihalle, siirtää kone sen paikalle ja koneesta pönttöön asti taso, jonka alla olisi kaapissa korit pyykeille. Pesuaineille kaappi seinälle tason yläpuolelle.

Suihkuverhon ja maton valinnalla saa kyllä ihmeitä aikaan.

Mä muuttelin ennen (kun vielä suihkuverho oli) paljonkin ilmettä.. =) Siis välillä vähän lapsekkaampi kuvioitu verho ja siihen sopiva tavallinen kylppärin matto tai sit vähän "aikuismaisempi" mosaiikkikuvioinen (yksivärinen) suihkuverho ja villamatto kylppärin lattialle, niin jopas muuttuu huone kertaheitolla. :)

Itse asiassa olin köyhä ja ompelin tuonkin yhdestä verhosta :D Ja voihan sen toteuttaa myös nurkka malliin halutessaan.
Kaakeleihinkin saa kivoja tarroja tai koristeita.
Meilläkin juuri vaihdettiin vanha lamppu tuollaiseen uuden malliseen loisteputkimalliin mikä kohensi jo paljon, ihan jo silläkin että valaisee hyvin.
Erilaisia pöntön kansiakin on, jos vaikka haluaa laittaa vähän "merelliseksi".

Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:
[Tuo on muuten hauska idea laittaa kaksi suihkuverhoa yhden tilalle. :wave: Meillä ei vaan tuollanen onnistu kun suihku on nurkassa ja verhokisko menee siis "pyöreästi" (miten se oikein kuvaillaan :snotty: )....

Meillä on samanlainen ja voisi se toimiakin, ainakin mun päässä ;) Jos toisen pitäisi vaikka auki ja toinen olis vedettynä sivuun tampilla. HMMM...Pitäisköhän kokeilla, kun meillä on ylimääräinen suihkuverho kaapissa.

Mie ängen tähän samaan ketjuun,antakaas vinkkejä kun meillä tylsä pelkkä suihku "huone" siis siellä vaan kaksi suihkua,pyykkinaru ja semmoinen nurkkahommeli pesuaineille...lattialle ei voi laittaa mattoja...mutta kun haluaisin jotain kivaa ja erikoista sinne :/

Nonnih; hurahdin sitten ostamaan tänään suihkuverhon jossa on delfiinejä. Ei ole ihan sellanen "perusvärinen" verho vaan alaosa on tavallaan kuvattuna "merenpinnan alta", keskiosa merenpinnalta ja yläosa taivaalta. Mielestäni on kaunis.... mutta nyt sitten pitäisi keksiä sisustusta tuon "teeman" ympärille. Merellistä, raikasta, aurinkoa....???? :attn: :D :flower:

normal_wcp_ntt_.jpg
:D :D

mä inhoon noita kuvallisia suihkuverhoja yli kaiken...

mut kuiteski, sellanen aurinkopeili vois sopia tohon.
Mä tykkään et kylppärissä on kunnon hylly ja siinä kivoja koreja, laatikoita, purnukoita... Niitä on helppo hommata teeman ja värin mukaan.

Mä olen omaa kylppäriä sisustanut

-suihkuverholla
-matolla
-muovisilla viherkasveilla
-kynttilöillä
-peilillä
-kaapin pöydällä korissa ihania suihkusaippuoita ym. juttuja, minusta sekin on sisustamista kun ne on nätisti esillä

:) siinä vähän ideoita :)

Yhteistyössä