Vinkkejä miten saan vieroitettua pojan 1v2kk tissiltä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Daria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Daria

Vieras
Elikkäs tahtoisin lopettaa imettämisen kun menny ihan mahdottomaks. Poika ei syö tuttia. Heräilee monta kertaa yössä syömään. Päivällä aina jos harmittaa joku tai ei oo mitään tekemistä tai muuten vaan tulee pyytämään mammaa. Niin jos on jotain hyviä vinkkejä ni otan kyllä kaikki vastaan!

http://www.drjaygordon.com/development/ap/sleep.asp

tuolla olisi (englanniksi) lempeää unikoulua, jonka voi toteuttaa myös perhepedissä :wave: Itse en ole halunnut lapsia huudattaa, ja tätä käytettiin soveltaen nuorimman kanssa ja saatiin yöt rauhoittumaan.

Niin ja lisään vielä, että muutoin sitten, jos haluat lopettaa imetyksen, niin mielestäni yksi imetyskerta kerrallaan olisi hyvä karsia, niin tissit tottuu helpommin ja lapsi tottuu helpommin, kuin äkkilopetuksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:
http://www.drjaygordon.com/development/ap/sleep.asp

tuolla olisi (englanniksi) lempeää unikoulua, jonka voi toteuttaa myös perhepedissä :wave: Itse en ole halunnut lapsia huudattaa, ja tätä käytettiin soveltaen nuorimman kanssa ja saatiin yöt rauhoittumaan.

Voi hitsi ku oon niin huono tossa englannissa.
Meillä myös perhepeti käytössä ja oon tosi huono huudattamaan lasta..en vaan kestä kuunnella toisen itkua niin siks vähän venynytkin tuo imetyksen lopettaminen kun oli tarkotus lopettaa kun vuosi tuli täyteen.

Annat jampan nukkua isänsä kanssa 3-7yötä. Nukut itse toisessa huoneessa tai olet pois kotoa. Saat yöhuudot loppumaan. Kahdelta ollaan tällä konstilla lopetettu yösyönti ja yllättävänkin kivuttomasti. Imetystä olen kuiten vielä jatkanut. Päivisin ei ole juuri maistunut, mutta aamuisin ja illalla ennen nukkumaan menoa. Tissille en silti ole enää antanut nukahtaa yösyöttöjen lopettamisen jälkeen. Mainittakoon vielä, että perhepeti meilläkin ja ma olen myös huono huudattamaan lasta.

Suosittelen lämpimästi tätä konstia. Auttaa kummasti mammaa jaksamaan, kun saa öisin nukuttua.

Yhteistyössä