M
"Moi"
Vieras
Mitä leluja ja vaatteita säästätte, annatteko ilmaseksi eteenpäin tuttaville, kierrätyskeskukseen vai myyttekö? Entä mitä teette niille vaatteille joissa on jok tahra joka ei lähde ja jota ei siis kehtaa myydä eikä sellasta kierrätyskeskukseenkaan ota? Harmi heittää roskiin jos on ehjä.
Mulle tuli nyt sellanen olo että pakko päästä tästä roidosta eroon! Kaikkea ei kai voi säästää, kolmen lapset lelut ja vaatteet vie tilaa, koko ajan vaatteita käy pieneksi jne. Jouluna saa kuitenkin uutta lelua ja vaatetta, joten mukava olisi saada vähän tilaa.
Vinkkejä kiitos!!
Mulle tuli nyt sellanen olo että pakko päästä tästä roidosta eroon! Kaikkea ei kai voi säästää, kolmen lapset lelut ja vaatteet vie tilaa, koko ajan vaatteita käy pieneksi jne. Jouluna saa kuitenkin uutta lelua ja vaatetta, joten mukava olisi saada vähän tilaa.
Vinkkejä kiitos!!