Vinkkejä laihduttamiseen ja kiinteytykseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Rilla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"Rilla"

Vieras
Nyt saa riittää tämä läskipallona olo! Näin päätin pari viikkoa sitten ja koitan pysyä päätöksessäni. Onko teillä hyviä vinkkejä?

Mittasin itseni, rinnanympärys, vyötärönympärys, lantionympärys ja mielenkiinnosta seuraan myös käsivartta, reittä ja pohjetta. Haluan saavuttaa pysyviä tuloksia ja minulla on visio, millaisiin tuloksiin haluan päästä. Onko ihan mahdottomuus karistaa rinnanympäryksestä 17cm, vyötäröltä 30cm ja lantiolta 6 senttiä? Tuo vyötärö on mun pahin paikka ja siinä niitä senttejä on todellakin ihan hirveän paljon liikaa!!

Liikunnan olen vasta aloittanut, olen ollut tosi laiska liikkuja. Nyt kävelyä, uintia, pyöräilyä. Kunto on surkea, mutta ei täältä pääse kuin ylöspäin.

Vuoden päästä haluaisin näyttää jo erilaiselta, mutta katsotaan, meneekö kauemminkin. Kiire ei ole, teen tätä nyt loppuelämäkseni. Ruokailutottumuksia pyrin muuttamaan kovasti, herkkujen perään kun olen, niin yritän edes vähentää niitä. En taida nyt tehdä totaalikieltoa mistään, koska sitten tulee pyllähdys ja kaikki loppuu kuin seinään.

Jos totaalisen liikkumaton ihminen aloittaa liikunnan ja katsoo mitä syö, niin pakkohan sitä on laihtua, onhan? Vinkkejä?

Yhteistyössä