Vinkkejä laihari/kunto ruokavalioon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ite oon laihdutuskuurilla ja oon syönyt joka päivä tällaisen setin (kuulostaa tylsältä mutta TOIMII):

Aamupala: maitokahvi

Lounas:
- 250g maitorahkaa
- banaani

Päivällinen:
- kokonainen höyrytetty parsakaalin nippu 300g
- n. 100g broilerin rintafile tai muu vähärasvainen liha

Jos on ihan pakko, niin pari maitokahvikupillista lisää. Muuten paljon vettä ja iltaisin tunnin kävelylenkki.

Ite oon laihdutuskuurilla ja oon syönyt joka päivä tällaisen setin (kuulostaa tylsältä mutta TOIMII):

Lounas:
- 250g maitorahkaa
- banaani

Päivällinen:

Jos on ihan pakko, niin pari maitokahvikupillista lisää. Muuten paljon vettä ja iltaisin tunnin kävelylenkki.

Tässä on aivan liian vähän... kaikkea!!

Lounas:
- 250g maitorahkaa
- banaani

Päivällinen:

Aivan sairasta.

luulis noin pienellä ruokamäärällä menevän ihan ummelle, laihduttaessahan pitäisi pitää aineenvaihdunta mahdollisimman hyvässä vauhdissa, lihaksetkaan ei enää noin vähällä pysty kunnolla toimimaan... toisin sanoen tuollaisella kuurilla laihduttaa läskin lisäksi lihaksiaan ja luita ja koko kroppa kärsii. paino tulee myös nopsaan takaisin "nälkäkuurin" jälkeen, kun siirrytään tavallisesti syömään.

Oon syönyt noin nyt kaksi viikkoa ja painoa on karissut 7 kiloa. Toki tosta osa on myös nestettä... Tervellisyydestä viis, tässä vaiheessa tärkeintä on pudottaa painoa radikaalisti ja korjata sitten ravinnepuoli kuntoon, kun olen ihannepainossa. Tosin yhdessä parsakaalissakin on enemmän vitamiineja ja hivenaineita, mitä olen ikinä saanut siitä roskaruoasta, jolla painoni on noussut. En näe mitään järkeä kituuttaa vuositolkulla mitättömillä kalorivajeilla ilman tuloksia.

Jos et halua luopua ruuasta, vähennä ateriakokoja ja laske, että pysyt oikeassa kalorimäärässä. Laihduttamisessa ei aina päde se laatu vaan määrä. Näin itse teen, en ole luopunut mistään muusta kuin itseni ähkyyn syömisestä ja yltiöpäisestä herkuttelusta. Liikuntaa päälle.

Yhteistyössä