Vinkkejä kiitos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sad
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sad

Vieras
Ennen seksi oli ihanaa ja sitä oli paljon...
Nyt mies on aina niin väsynyt että ei jaksa ja mulla olis himoja vaikka muille jakaa...ja sit ku saa niin hän ajattelee vaan omaa tyydytystään...

Miten mä saan tuon ukon innostumaan taas seksistä ja haluaisin kokeilla myös kaikkea "pikku tuhmaa"?
Itse joudun aina aloituksen tekemään ja olisi joskus kiva jos mies vaan tulis ja ottais minut, mutta kun ei niin ei...
Olen kyllä vihjaillut kaikkea ym...
Pitääköhän tässä lähteä erotiikka kauppaan ostoksille?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2006 klo 12:08 sad kirjoitti:
Ennen seksi oli ihanaa ja sitä oli paljon...
Nyt mies on aina niin väsynyt että ei jaksa ja mulla olis himoja vaikka muille jakaa...ja sit ku saa niin hän ajattelee vaan omaa tyydytystään...

Miten mä saan tuon ukon innostumaan taas seksistä ja haluaisin kokeilla myös kaikkea "pikku tuhmaa"?
Itse joudun aina aloituksen tekemään ja olisi joskus kiva jos mies vaan tulis ja ottais minut, mutta kun ei niin ei...
Olen kyllä vihjaillut kaikkea ym...
Pitääköhän tässä lähteä erotiikka kauppaan ostoksille?

Jos väsyttää niin ei ehkä ihan oikeasti tee mieli. Ikävä kyllä olen huomannut sen itsestäni vaikka en ole kyllä vielä koskaan vaimon ehdotuksesta kieltäytynytkään. Niitä vaan tulee harvemmin, että näin meillä.

Mikäli vihjailut eivät tehoa puhu suoraan puutteesta. Älä missään tapauksessa anna sen kasvaa koska se "syö" suhdetta pahasti kohta ei ole enää mikään hyvin jne. Luulen että tiedät sen itsekin se suoraan puhuminen ei ole kyllä helppoa sillä olen paininut saman asian kanssa.

Kevyt kuntoilu voisi auttaa miestäsi, terveellinen ruoka ym. perinteiset jutut.

Näiden kaikkien perinteisten vastausten lopuksi annan saman neuvon kuin edellinen? kirjoittaja eli seksikkäät alusvaatteet ja posliini. Ja koska luulen että olet viehättävä niinkuin kaikki naiset :) muista pitää myös itsestäsi huolta.

Miksiköhän tuo seksin tarve tuntuu kohtaavan aika harvalla parilla ainakin tämän palstan kirjoitusten perusteella.

Tsemppiä kuitenkin "auttaisin" jos voisin.

jep, seksikkäitä alusvaatteita kyllä löytyy ja poslarikin ollut jo aikoja...ja muutenkin kyllä pidän itsestäni hyvää huolta...kaikin puolin...
Olen kyllä jo asiasta maininnut ja toivon mukaan hänenkään väsymys ei enää olisi niin suurta...
Mulla vaan tuntuu olevan enemmän rohkeutta ja mielikuvitusta seksin suhteen...haluan kokea kaiken.... :whistle:
Ja kaikkea on kyllä tullut kokeiltuakin... =)

Uusimmat

Yhteistyössä