Nyt vinkkejä seksielämän piristämiseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Typy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Typy"

Vieras
Tiedän että mies haluaa seksiä. Minulle se ei ole ollut ikinä mitenkään tärkeää, eikä varsinkaan viime aikoina. Ei vaan ikinä tee mieli. :( Tahtoisin tahtoa mutta vaikka välillä suostunkin miehen vuoksi niin se ei tuo minulle nautintoa.
Meillä on 3 lasta, pienin vasta 4kk vanha. Olen hirveän väsynyt yöheräilyjen vuoksi ja varmaan siksi ei jaksa ajatella mitään tuollaista. Enemmänkin kaipaan haleja, läheisyyttä, kosketusta ja hellyyttä.

Mutta miten saisin itsenikin innostumaan seksistä?

Lapsenvahti ja kahdenkeskistä aikaa. Hotelli- tai mökkiöitä kaksin.

Jos se ei millään mahdollista niin sitten ihan omaa aikaa (sillä aikaa kun mies on lasten kanssa) vaikka kampaajalla, alusvaateshoppailulla, taidenäyttelyssä, luennolla tms. mikä sinua sitten kiehtookin.

Mieluiten molempia.

Viimeksi muokattu:
Et mitenkään! Kun ei huvita, niin ei huvita. Ja tätähän miehet eivät ymmärrä. Saatikka sitä, että nainen haluaisi läheisyyttä ja hellyyttä. Kenenkähän tarpeita ne miehet tyydyttää? Minusta tuntuu, että vain omiaan (myönnetään, olen pessimisti).

Varmaan myöskin helpottaa kunhan lapsesi kasvavat. Haluton olen ollut minäkin, ja ajoittain olen edelleenkin.

Just niinkuin mummeliisa sanoo! Treffeille miehen kanssa ! Minä aion jättää lapset heti anopin hoteisiin kun vaan jotenkin kykenee... la joulukuussa ja ajattelin että maaliskuussa viimeistään varaan hotellin..... Näin miellä toimitaan 3-4 krt vuodessa ja piristää parisuhdetta, suosittelen.

Vauva nukkuu yöt huonosti eikä suostu nukkumaan omassa sängyssään ollenkaan vaan kaipaa kainaloon ja rinnalle koko ajan.
Sen vuoksi itse nukun todella huonosti ja huomaan päivisinkin olevani väsynyt. Mutta tahtoisin silti innostua ja tyydyttää mieheni halut. Eilen koetin mutta vauva heräsi sopivasti ja mies yölläkin oli vielä asiasta ärsyyntynyt, itse asiassa vielä aamullakin oli ärsyyntynyt siitä että "kun ois kerrankin saanu ni sit kaikki menee pieleen". Tämä kommentti sai miettimään että taidan oikeasti laiminlyödä mieheni tällä saralla :( Seksiä on ehkä kerran kahdessa viikossa :(

[QUOTE="Typy";22199151]Eilen koetin mutta vauva heräsi sopivasti ja mies yölläkin oli vielä asiasta ärsyyntynyt, itse asiassa vielä aamullakin oli ärsyyntynyt siitä että "kun ois kerrankin saanu ni sit kaikki menee pieleen". Tämä kommentti sai miettimään että taidan oikeasti laiminlyödä mieheni tällä saralla :( [/QUOTE]
:O ei kuulosta kovinkaan aikuiselta mieheltä. Ärsyyntyy vauvalle joka herää ja ylittää miehen tarpeet.

:O ei kuulosta kovinkaan aikuiselta mieheltä. Ärsyyntyy vauvalle joka herää ja ylittää miehen tarpeet.

Ei pidä ymmärtää väärin. Mies on mahtava isä, mahtava aviomies ( tekee kotitöitä sen minkä ehtii eli ei jätä kaikkea minulle!! ), huomioi lapsia jne.
Ehkä vähän enemmän kaipaisin itse hellittelyjä mutta aivan mahtava ja rakastava mies hän on.
Tuosta vain ärsyyntyi enkä pidä sitä sinällään pahana asiana, ymmärrän aivan hyvin että häntä ärsytti.
Vertaisin sitä siihen että olen itse hankkimassa itselleni jotain mitä kovasti himoitsen ja joku ostaa sen nenäni edestä :/

[QUOTE="Typy";22199184]Ei pidä ymmärtää väärin. Mies on mahtava isä, mahtava aviomies ( tekee kotitöitä sen minkä ehtii eli ei jätä kaikkea minulle!! ), huomioi lapsia jne.
Ehkä vähän enemmän kaipaisin itse hellittelyjä mutta aivan mahtava ja rakastava mies hän on.
Tuosta vain ärsyyntyi enkä pidä sitä sinällään pahana asiana, ymmärrän aivan hyvin että häntä ärsytti.
Vertaisin sitä siihen että olen itse hankkimassa itselleni jotain mitä kovasti himoitsen ja joku ostaa sen nenäni edestä :/[/QUOTE]

Kypsästi ajateltu.
Hatunnosto siitä.

Toivon että saatte homma toimimaan mahdollisimman pian.

Yhteistyössä