VINKKEJÄ KAIVATAAN - mustat silmänaluset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Panda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Panda

Vieras
Otsikkossa siis ongelman ydin. Meillä on suvussa taipumusta tummiin silmänalusiin. Nyt tänä syksynä minulle tästä on tullut iso ongelma, sillä tummuuden lisäksi alaluomet pussittavat useimmiten aamuisin, ja välillä yläluometkin.

Käytän silmävoiteita, jotka on tarkoitettu näihin ongelmiin. Olen kokeillut useita merkkejä vuosien aikana, mutta mistään niistä ei ole ollut apua. Nyt kun ongelma vain pahenee, niin alkaa ahdistaa. Mieskin jo totesi tänä aamuna, että nyt olisi aika tehdä jotain...

Antakaa vinkkejä miten voisin helpottaa tilannetta, vai onko leikkaus ainoa vaihtoehto?

Oletko kokeillut luomukonsteja niinkuin kylmiä teepusseja ja kurkkuviipaleita tms?

Mulla oli joskus sellaista vaaleanvihreää meikkivoiteen tapaista, jota laitettiin ohuelti silmänalusiin jos oli tarpeen, peitti hyvin eikä ollut enää vihreää iholla :D
Mutta sehän on peitekonsti vaan..... sen nimeä en tietenkään muista.

Voit varmaan kysyä myös vaikka kosmetologilta apuja?

ei ole oikotietä onneen. riittävästi unta, ulkoile jokapäivä, ja juo vähintään 2litraa vettä päivässä. vähennä kahvin ja teen juontia. syö monipuolisesti ja paljon kasviksia ja hedelmiä.

mut valitettavasti mustia silmänalusia ei saa pois, etenkin jos ovat sukuvika

Yhteistyössä