vinkkejä itsetehdyn joulukalenterin sisällöksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tonttutyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tonttutyttö

Vieras
Oisko kellään antaa hyviä ehdotuksia mitä vois laitaa tai millaisen joulukalenterin vois tehdä itse lapsille. Kalenteri joka sopii sekä tytölle että pojalle. Tällainen pussi ja sinne jotain kävi mielessä, mutta mitä sinne vois laittaa muuta ku karkkia ja/tarroja. Lisää ideoita kehiin. -KIITOS- *<(=o)

Meillä on ensi viikolla parin kaverin kanssa joulukalenterintekotalkoot ja miettinyt itse samaa, mitä sitä luukkuihin keksisi. Että ehdotuksia otetaan vastaan (etenkin pienelle pojalle sopivista jutuista). Mullakaan ei tule mieleen, kun karkit ja tarrat. Tytöille tietysti kivoja esim. hiusjutut, pampulat ym. ja kiiltokuvat.

Kopioi ideaa lego-kalenterista. Osta joku setti, pura osiin ja muksu saa sen vähitellen kalenterista. Kaupanpäälle vielä jännitys mikä koko hommasta loppujen lopuksi tulee...

Miten pieniä niiden tarttee olla?

Jos mahtuu niin;
Leimasin (askartelujuttu),
Elokuvalippu,
pieni Lego-paketti,
magneetteja,
kyniä,
pieniä purkkeja muovailuvahaa,
pomppupallo (saattaa muuten olla todella huono idéa
:whistle: ),
Kylpyyn vaahtoa/öljyä sellasissa pikkupakkauksissa

Mä teen vessapaperirullien sisuksista karkin näköisiä paketteja ja laitan ne koriin.

Sisälle tikkari, suklaapatukka, kettukarkkeja,purkkaa,hammastahna,hammasharja,heijastin,led-kynttilä,pompuloita hiuksiin, hiuspinnejä,kaulakoru,huulirasva,hiusharja,puuvärit,kiiltokuvia, tarroja....

Ja tän kalenterin saa sit mummun kulta Viivi, joka täyttää helmikuussa 3 vuotta. :heart:

Yhteistyössä