Vinkkejä isille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti

Vieras
Täällä ollaan todella aikaisessa, mutta parempi näin...Kertokaahan hyviä vinkkejä, mitä voisi antaa/tehdä isille isänpäivälahjaksi!? Jotain joka liittyy lapseen jollainlailla! Meillä on siis ensimmäinen isänpäivä tulossa, poika nyt viikon vajaa 5 kk ja haluaisin antaa isille jotain hauskaa!

Kiitos jo etukäteen!

Paitoja tai tyynyliinoja ja muutakin hauskoilla painatuksilla löytyy osoitteesta www.villijavapaa.fi

Olen itse sieltä tilannut tyynyliinoja ja ovat aivan ihania - myös lahjansaajan mielestä. Suosittelen.

Mäkin pähkäilin kauan mitä lahjaksi ja tuli mieleen että Ifin verkkosivuilla on nyt saatavilla ladattua omalle koneelle sellainen fotobook-ohjelma....

Jos omistat digikameran ja olet siirtänyt ja tallentanut kuvasi koneelle, imuroi kyseinen ohjelma Ifin sivuilta...Saa kätevästi tehtyä kuvista kirjan, käsittäkseni kannet ja sivujen taustat ym. väritykset ja kaikki muut saa itse valittua valikoista..en oo vielä kauheesti perehtynyt ohjelmaan mutta ajattelin tehdä iskälle meidän 6 kk:n ikäisestä pojasta oman kirjan johon kerätä kaikkia kuvia tuolta ajalta. Minimi sivumäärä oli 24 ja jopa 96 sivuinen mahdollista tehdä. Hinta alkaen jotain 24 euroa...

me painettiin isänpäivälahjaksi isille kaikkien lasten jalan kuvat kangasväreillä t-paitaan. ja papalle käden kuvat. tykkäsivät molemmat kovasti. eikä ollut rahallisesti mikään iso sijoitus.

Minä ajattelin ostaa miehelleni kirjan Maailman paras isi, jossa (olikohan se pikku karhu) etsii isiään. Tuo jalan painaminenkin on hyvä idea - taidan tehdä senkin.

Yhteistyössä