L
lapsi 1v.
Vieras
Olen lähdössä pikkaisen vajaa vuoden ikäisen tytön kanssa Espanjaan.
Nyt huolettaakin suunnattomasti se, jos tyttö saa sieltä hepatiitin. Kaiken muun varmaan voi välttää, mutta entäs pesut? Tyttö tahtoo kotonakin kylvyssä niellä vettä ja sormet on koko ajan suussa. Voiko hepatiitti siis tarttua suoraan kylpyvedestä? Ei varmaan viitsisi pullotettua vettä kaadella lapsen päälle ja pakkohan kylvyssä on käydä.
Entäs ruokapuoli? Muutaman purkin ruokaa otan kotoa mukaan, mutta kaikkea en pysty täältä rahaamaan. Kai sielläkin on purkeissa ihan kelpo ruokaa? Onko kellään kokemusta?
Huolettaa sekin jos tyttö rupeaa nirsoileen sikäläistä ruokaa, niin mitäs sitten syödään?
Kiitollisena olen kaikesta tiedosta miten olette selvinneet reissusta tuon ikäisen kanssa.
Nyt huolettaakin suunnattomasti se, jos tyttö saa sieltä hepatiitin. Kaiken muun varmaan voi välttää, mutta entäs pesut? Tyttö tahtoo kotonakin kylvyssä niellä vettä ja sormet on koko ajan suussa. Voiko hepatiitti siis tarttua suoraan kylpyvedestä? Ei varmaan viitsisi pullotettua vettä kaadella lapsen päälle ja pakkohan kylvyssä on käydä.
Entäs ruokapuoli? Muutaman purkin ruokaa otan kotoa mukaan, mutta kaikkea en pysty täältä rahaamaan. Kai sielläkin on purkeissa ihan kelpo ruokaa? Onko kellään kokemusta?
Huolettaa sekin jos tyttö rupeaa nirsoileen sikäläistä ruokaa, niin mitäs sitten syödään?
Kiitollisena olen kaikesta tiedosta miten olette selvinneet reissusta tuon ikäisen kanssa.