Vinkkejä esiteini-ikään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaelisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

ninaelisa

Vieras
Kaipaisin vinkkejä esiteineille tarkoitetuista kirjoista. Olen joskus aikaisemmin törmännyt ko. kirjallisuuteen, mutta nyt ei ole osunut silmiin kirja-arvosteluissa eikä kirjastossa =) Muistan jonkun Leopardikalsarit tai jotakin, mutta en kirjan kokonimeä tai kirjoittajaa, em teos oli erityisesti pojille suunnattu. Mutta mikä tahansa vastaava opus, joka liittyy kasvamiseen. Olisi mukava kun voisi hieman keskustelun pohjaksi ikäänkuin jättää näkyville kotona, hieman vaivihkaan. Meillä on siis 10v ja 12v tyttö ja poika. Ja on alkanut tuo murkkuikä puhaltelemaan meillä =) Siis olisi kiva saada vinkkejä kirjoista jotka olisi nimenomaan murkuille itselleen suunnattu.

Neuvolasta sattui kerran mukaan joku murkkuikäisen hoito-opas. Ei ihan tolla nimellä, mutta samalainen kuin ne vauvan/leikki-ikäisen hoito-oppaat, mitä jaellaan neuvolassa, on lehtien välissä ym.
Siis sellanen vihkonen vaan.
Siinä oli hienosti kerrottu asioista.

Tuo Lapsirakkaan vinkki näytti olevan enempi vanhemman opas, ihan mielenkiintoinen sinänsä. Itse ostin 12 täyttävälle tytölle Jenni Pääskysaaren Kompassi-nimisen murrosikäisen oppaan, joka vaikuttaa oikein fiksulta. Sitä voi murkku itse lueskella kun kiinnostaa ja yhdessäkin ollaan jotain katseltu, asiaa kyllä on vähän vanhemmallekin.

Yhteistyössä