Vinkkejä elämänhallintaan, kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mulle yksi elämä kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mulle yksi elämä kiitos

Vieras
Mä tarvisin elämäntaitovalmentajan itselleni. Mulla on jotenkin tää koko elämä hukassa. Valvon yöt, nukun päivät. En tapaa ketään. Ystäviä ei pahemmin ole. En harrasta mitään. Olen tosi säälittävä tapaus. Odotan vaan, että jotakin tapahtuisi. Tuntuu, että kaikkien muiden elämä on ihanaa ja onnellista. Mun paskaa.

Jotakin tapahtuu, kun olet itse nykyistä aktiivisempi. Mainitsit, ettet tapaa ketään etkä harrasta mitään. Ala harrastaa jotakin sinua kiinnostavaa. Harrastustesi kautta voit löytää uusia tuttavuuksia, ja jos oikein hyvä tuuri käy, jopa ystäviä.

Älä vertaile itseäsi muihin. Keskity parantamaan oman elämäsi laatua.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Jotakin tapahtuu, kun olet itse nykyistä aktiivisempi. Mainitsit, ettet tapaa ketään etkä harrasta mitään. Ala harrastaa jotakin sinua kiinnostavaa. Harrastustesi kautta voit löytää uusia tuttavuuksia, ja jos oikein hyvä tuuri käy, jopa ystäviä.

Älä vertaile itseäsi muihin. Keskity parantamaan oman elämäsi laatua.

Hyvä neuvo, mutta ongelma on siinä, ettei mua oikein kiinnosta mikään :/ Ja, en tiedä, missä harrastuksessa edes voisi tavata muita ihmisiä. Joo, tiedän olen tosi säälittävä :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen käynyt jo, enkä ole masentunut. Lievästi korkeintaan. Ongelma taitaa olla enemmän korvien välissä, kuin masennuksessa.

Siellähän se masennuskin yleensä luuraa, eikä varpaissa! Apua tarvitset, hae vaan rohkeasti! Luultavasti mitään ei tapahdu vaan odottamalla, olo vaan korkeintaan huononee. Yhdellä lääkärikäynnillä harva lääkäri pystyy masennusta toteamaan, etenkin kun olet varmaan reippaana tyttönä oikein skarpannut siellä kuitenkin? uudestaan vaan!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hyvä neuvo, mutta ongelma on siinä, ettei mua oikein kiinnosta mikään :/ Ja, en tiedä, missä harrastuksessa edes voisi tavata muita ihmisiä. Joo, tiedän olen tosi säälittävä :D

Sitten vain alat harrastamaan. Jos sinua kerran kiinnostaa kaikki harrastusmahdollisuudet lähes yhtä paljon, voit aloittaa kaikkein "vähiten" kiinnostavasta.

Kaikki toimettomuus ei ole masennusta.

Lähde ihan siitä mikä sinua kiinnostaa. Kirjastosta löytyy vaikka miten paljon kaikkea elämänhallintaan liittyvää ja elämäkertoja. Kaikki voi kääntää hyväksi ja edukseen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja mulle yksi elämä kiitos:
Tuntuu, että kaikkien muiden elämä on ihanaa ja onnellista. Mun paskaa.
Ei varmasti ole. Heidän elämä on mielikuvia hyvästä ja miten tärkeää sen mielikuvan päivittäminen on facebookiin.

Yhteistyössä