Vinkkejä!! 10kk lapsen kans matkalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jansku08
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jansku08

Jäsen
08.03.2009
222
0
16
Eli lähdetään parin viikon kuluttua Turkkiin Alanyaan viikoksi. Minä, mies ja silloin viikkoa vaille 10kk tyttömme. Ollaan itse käytyä monia monia kertoja Alanyassa ennen lasta, mutta nyt sitten vinkkejä niiltä, ketkä lapsen kanssa matkustaneet!

Kertokaahan, et kestääkö tuo pienen iho minkä verran aurinkoa? Toki aurinkosuoja-uikkari ja hattu on käytössä sekä tietysti voiteet 25+. Onko muuten ei-kemikaali-voiteita suuremmalla aurinkosuojalla?? En ole löytänyt.

Meillä on asunto Alanyassa, joten on tuttu paikka. poika oli ekalla kerralla matkustettaessa just ton 10 kk. Tosi hyvä aurinkosuoja on Eucerinin junior(?) rasva sk 25. Oon kuullu, että toi Eucerinin sk25 ois yhtä vahva kuin joidenkin muiden merkkien sk50. En sit tiedä, kuulopuheita, mut meillä toimi silloin ja toimii edelleen. Viimeksi apteekista toi oli loppu, joten ostettiin Louis Widmerin sk25, joka sekin toimi hyvin ja oli helpompi levittää kuin tuo Eucerin. Molemmissa vain fysikaalinen suoja. Kyllä mä pojan annoin olla hetkiä auringossa silloin ihan pienenäkin, mutta pääasiassa varjossa. Rattaissa meillä oli uv-harso suojana.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Osta sille lapselle 50 kertoimista lasten aurinkorasvaa ainakin. Apteekissa ainakin oli jotain sellaista.

No mut niissä on niitä kemikaaleja... Apteekista hain ton nykyisenkin ja ainoa ilman kemikaaleja oli to 25+.

Mistä sais siis suuremmalla kertoimella?

Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:
Meillä on asunto Alanyassa, joten on tuttu paikka. poika oli ekalla kerralla matkustettaessa just ton 10 kk. Tosi hyvä aurinkosuoja on Eucerinin junior(?) rasva sk 25. Oon kuullu, että toi Eucerinin sk25 ois yhtä vahva kuin joidenkin muiden merkkien sk50. En sit tiedä, kuulopuheita, mut meillä toimi silloin ja toimii edelleen. Viimeksi apteekista toi oli loppu, joten ostettiin Louis Widmerin sk25, joka sekin toimi hyvin ja oli helpompi levittää kuin tuo Eucerin. Molemmissa vain fysikaalinen suoja. Kyllä mä pojan annoin olla hetkiä auringossa silloin ihan pienenäkin, mutta pääasiassa varjossa. Rattaissa meillä oli uv-harso suojana.

Mistä sellaisen uv-harson saa ostaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Jansku08:

Mä tilasin aikoinani sen muistaakseni Vauvabuumista, mut kävin pikasesti vilkasemassa niiden nettisivuja, niin en nähnyt. Ehkä sinne vois soittaa ja kysellä? Se oli niin hyvä kapine! Huomasin, että vauvabuumi myy uv-lippoja rattaisiin, tutkailepas niitä.

Mä tilasin aikoinani sen muistaakseni Vauvabuumista, mut kävin pikasesti vilkasemassa niiden nettisivuja, niin en nähnyt. Ehkä sinne vois soittaa ja kysellä? Se oli niin hyvä kapine! Huomasin, että vauvabuumi myy uv-lippoja rattaisiin, tutkailepas niitä.

Kiitos vinkistä! Täytyy käydä kattomassa.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Meillä oli Tunisiassa 11kk lapsella aurinkosuojavaatteet. Ne oli hyvät :) suosittelen lämpimästi .

Meil on Hyphenin uikkari ja hattu. En raaski ostaa enempää...

Just noita mekin käytettiin . Rattaissakin istuessaan oli pojalla hyphenit ; pitkähihainen paita ja sellaiset pitkät "uikkarit". Suurimman osan ajasta poika oli kuitenkin varjossa.

Yhteistyössä