Vin-tex kenkien valmistaja

Siis nyt pitäis saada osoite/puh.numero kyseisen kenkien valmistajalle tänne suomeen..viimekuussa äitini osti tytölle synttärilahjaksi tän merkkiset kengät ja nyt on jo ompelusauma lähtenyt irti ainakin 2cm:n pitkältä matkalta..soittaisin valmistajalle ja antaisin palautetta ja lähettäisin vaikka takas nuo kengät jos vaikka saisi uudet tilalle.

Olen yrittänyt googlen kautta hakea valmistajan osoitetta mut en mä vaan löydä tai sit olen taas puusilmä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pimpiäinen:
Anttilasta. Ja mulla on kyl ole kuittia tallella kun taitaa olla äidillä eikä taida äidilläkään enään olla :ashamed:
Kannattaa mennä sinne Anttilaan niiden kenkien kanssa, vaikka kuittia ei olekaan.
Tod.näk. saatte uudet tilalle.
 
Kiitos tosi paljon vastauksesta..pitää yrittää tänään vaikka käydä kysymässä et vaihtaisivatko ne..olis kyl tosi huippua jos vaihtaisivat ilman kuittia koska tyttö tykkää todella paljon näistä kengistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pimpiäinen:
Kiitos tosi paljon vastauksesta..pitää yrittää tänään vaikka käydä kysymässä et vaihtaisivatko ne..olis kyl tosi huippua jos vaihtaisivat ilman kuittia koska tyttö tykkää todella paljon näistä kengistä.
Reklamaatiotapauksissa ei välttämättä tarvitse olla kuittia, varsinkaan jos ei vaadi rahoja takaisin.
Toivotaan, että saatte ehjät kengät tilalle! =) :flower:
 

Yhteistyössä