villi poika ja väsynyt äiti.

olen välillä aika hukassa ja voimaton tuon meidän 4v pojan kanssa, on tosi vilkas, ei kuuntele kieltoja eikä käskyjä, saa kauheita raivaraita kun suuttuu, ei oikein osaa keskittyä mihinkään.kylässä ja vieraassa paikassakin riehuu kuin viimeistä päivää, kotona hajoaa lelut ja kaikki lentää. uhmaikäähän tämä paljon on ja pojalla on voimakas oma tahto. tuntuu vaan että ei tehoa mikään ja toivon vain että tämä arki tästä joskus rauhoittuu. kohta on 4v neuvola ja saavat kohta kyllä tutkia onko tämä tavallista vilkkautta vai onko muuta...

onko muita samantyylisten lasten vanhempia, kokemuksia?
 
Tuo oli periaattessa,kun kirjoitustani :)
Meillä kans erittäin (liian) villi poika, täyttää kesäkuussa 4v.
Hänellä on jonkin asteinen kehitysviivästymä (enemmän puheessa)...tarkemmat tutkimukset tulevat huhtikuussa. Kieltoja ei tottele,kun on sillä päällä, saa raivareita---> alkaa heittää tavaroitaan jo ihan pikku asioista..esim. Hän tykkää hirveesti katsella puluja meidän parvekkeella..no minä en koska ne tekee sellaista sotkua sinne, ja ajan ne pois sieltä, silloin heittäytyy maahan ja yhtäkkiä tavaratkin jo lentelee. :\| Tönii/läimäsee muita, vaikka aina kielletään, eikä tunnu ymmärtävän sitä,että muihin sattuu.
Jos haluut kirjoitella mesessä tai mailata niin mun osoite on
sini80@hotmail.com Olis todella kiva vaihtaa ajatuksia!
 

Yhteistyössä