Villasukkakeräys juhlavuonna syntyville

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pitää varmaan markkinoida enemmän tätä muun väristen sukkien neulomista. Pitsi on aivan liian epäkäytännöllsitä lastenvaatteissa. Minä tiedän aivan täsmälleen, että sinivalkoiset sukat jäisivät minulta synnärille, koska se vain on aivan liian kulunut väri vauvanvaatteissa. Ja nyt sitten kaikki ne neulojat, jotka aiemmin ovat neuloneet monivärisiä sukkia, on valjastettu tähän monotonisuuteen. Askel huonompaan.
 
Vierailija111
Pitää varmaan markkinoida enemmän tätä muun väristen sukkien neulomista. Pitsi on aivan liian epäkäytännöllsitä lastenvaatteissa. Minä tiedän aivan täsmälleen, että sinivalkoiset sukat jäisivät minulta synnärille, koska se vain on aivan liian kulunut väri vauvanvaatteissa. Ja nyt sitten kaikki ne neulojat, jotka aiemmin ovat neuloneet monivärisiä sukkia, on valjastettu tähän monotonisuuteen. Askel huonompaan.
Hei haloo! Väri on sinivalkoinen juhlavuoden kunniaksi! Miten ei voi tuota tajuta.
 
Vierailija111
Parempi olisi, jos neuloisivat sukkansa tänä vuonna vuoden 2016 lapsille, eivätkä panttaisi sukkia vuodenvaihteeseen. Lapsi kuin lapsi ja tuollaisella kampanjalla vain saadaan aikaan se, että tämän vuoden loppupuolella vauvat jäävät ilman sukkia, ja ensi vuonna sukkia on sitten liikaa. Miksei näitä tempauksia koskaan mietitä loppuun asti?
Et tainnut itse miettiä loppuun asti. Miten oikeasti joku voi olla noin tyhmä. Kyse on Suomen 100-vuotisjuhlasta ja tarkoitus on tehdä sukat vuonna 2017 eli JUHLAVUOTENA syntyneille vauvoille. Ei vuoden 2016 tai vuoden 2018 vauvoille.

Itse aloitan vauvojen sukkien tekemisen kun saan oman osuuteni veteraanien sukista loppuun.
 

Yhteistyössä