viljakkala (pirkanmaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gloh harmailee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gloh harmailee

Vieras
millanen paikka, tietääkö kukaan? ollaan kai piankin muuttamassa sinne, ja kiinnostais kuulla mielipiteitä... onko ihan mettäs? onko mukavia ihmisiä... ym...

No mun mielestä se on aika olematon paikka, joskaan en kyllä kovin hyvin tunne. Isälläni siellä mökki jossa ollaan pari kertaa oltu, koskaan ei siellä päin olla kyllä kaupassa ym oltu, en ees tiedä onko siellä kauppoja... Mut saa varmasti siellä ainakin omaa rauhaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
on se ihan mettässä :D

no niin mä oon käsittäny. se tässä vähän mietityttää, kun kaupungissa ollaan asuttu tähän asti, ja helposti pääsee joka paikkaan, ja leikkipuistossa kavereita ym jos tulee aika pitkäksi. mut toisaalta eihän meillä tässä keskustassakaan koskaan kukaa käy kylässä... on kai se sit ihan sama kuin metäs sitä asustaa... saa hyppiä alasti pihalla kaiken päivää... :)

eikä hämeenkyrössä tai kyröskoskella oo ees mitää kauppoja mis viittii käydä...paitsi ny ruokakauppa. maalla jos viihtyy niin hyvä paikka,on tosi kaunista,eikä tampereelle loppujenlopuks nyt niin pitkä matka ole.

Ei Viljakkalassa juuri taida palveluja olla. Nättiä paikkaa se kyllä on. Hämeenkyröstä ja Kyröskoskelta löytyy apteekit, ruokakaupat ja muut. Vaatekauppojakin on mut ainakaan mä en niistä mieleisiä löydä joten Tampereella tulee käytyä ostoksilla.
Tervetuloa vaan naapuriin. :)

Viljakkalahan kuuluu nykyään Ylöjärveen, et kaupunkilaisia ollaan :D Isot, edulliset tontit ja kyllä tämä alue missä asutaan niin ihan mukava paikka on. Asuinalue laajenee kokoajan. Kaupoille tosin tarvii mennä autolla mut me ei olla sitä nähty ongelmana. Tampereellekkin matkaa 40km ja äkkiä sen suhauttaa menemään kun on hyvä tie.

Yhteistyössä