vilja raskaustestistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietoa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse olen kahteen otteeseen käyttänyt ko. raskaustestiä ja minulla on toiminut. Ekalla kerralla näytti negatiivista, kun en ollut raskaana. Ja nyt vähän aikaa sitten näytti plussaa ja varmensin vielä tuloksen toisen merkkisellä testillä ja todellakin plussaa se näytti. Suosittelen :)

toivon että plussaa näyttäisi =) huomenna tulee postissa kotiin.. JÄNNITTÄÄ! sekin vielä jännittää kun minulla on kuukatisten väli milloin minkäkin pitunen,nyt väliä on 30 päivää..jos tuo sitten näyttäisi jo aikasemmin kun muut testit... tiedä sitä... toivotaan..

Ei välttämättä näytä yhtään aikaisemmin kuin muutkaan testit, Viljan herkkyys on 25 yksikköä, eli sama kuin Apteekin Raskaustestissä ja mm. Biocard-testissä. Saattavat näyttää plussan jo paria päivää ennen menkkojen alkamista mutta negakin voi tulla, vaikka olisit raskaana, jos hormonia ei vielä erity tarpeeksi, se vaihtelee kovasti. Herkin mahdollinen on netitse tilattava Acon 10. Onnea testaamiseen!

Tykkäsin, sekä ovu- että raskaustesteistä. Kiva oli että tulivat suoraan kotiin, ja vielä suht edullisesti. Ja molemmat testit antoivat täysin luotettavan ja selkeän vastauksen.

Itse en Viljasta pitänyt, ei ollut mielestäni tarpeeksi herkkä. Itse pidän Aconin herkimmistä, 10:n, testeistä. Ko.testillä tuli selvä plussa (huom!enkä testannut mitenkään liian aikaisin!), mutta Vilja ei oikeastaan regoinut mitenkään.

Testasin kahdella testillä ihan vain sen vuoksi, jotta saisin todella varmuuden positiivisesta testistäni/voisin vertailla testejä.

Nyt siis esikoinen tulossa=)

Yhteistyössä