VILJA-raskaustesti?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MUSTAnytHARMAA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MUSTAnytHARMAA

Vieras
Onko joku tehnyt tuon? Tilasin netistä. Sanottiin että on herkkä ja näyttää hyvin aikaisessa vaiheessa mahd.raskauden. Mietin vaan että kuinka aikaisin sen voi tehdä. Tekisi niin mieli jo kokeilla, vaikkei ole vielä kuukautiset edes myöhässä.
 

Yhteistyössä