vilauttelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelenpavaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sairasta tai ei.
Nyt on kesä ja esiintymiskausi kuumimmillaan. Vaikka ilmat ei kyllä suosi. Uudistettu ohjelma on taas leidejä varten treenattu ja ainakin ennakkonäytösten perusteella tulossa on sukseekesä.
Ei muuta kuin pippelit paljaiksi ja stagelle.

Alkuperäinen kirjoittaja sohvis:
Kun naisen vilauttelee,se on seksikästä.Kun mies vilauttelee,se on sairasta.Tasa-arvo ei taaskaan toteudu.

Tasa-arvon nimissä, vaadin että sinä sohvis ja sivupersoona. vilauttelette ja heti:))).

Olen aivan erimieltä siitä, että naisten vilauttelu olisi seksikästä, kyllä se on yhtä etovaa kuin miestenkin. Jos ihminen on seksikäs, niin hän on sitä vaikka turkit päällä. Olen sitä mieltä, että ei kukaan fiksu itseään kunnioittava vilauttele, olipa sitten mies tai nainen.

Voidaanko me miehet taas saada lisäselvitykiä sanalle seksikäs?
Pukeutuminenko sen seksikkyyden saa aikaan.
Miehen mielestä seksikkyys tulee niistä paljastavimmista asuista.

Emme vilauta, koska tiedämme kokemuksesta sen etovan naisia. Ihmeellistä kylläkin, kun miestä ei edo yhtään alastoman naisen näkeminen.

Otan aurinkoa nakuna pihassani ja samalla vilauttelen.Kukaan nainen vaan ei ole näkemässä.Valitettavasti.Heleena A :lle olisi kiva vilautella.Ja päinvastoin.Tietenkin orjatyön merkeissä.

sivupersoonalle: Minun mielestä on aivan sama onko miehellä vaatteet päällä tai ei, jos hän on seksikäs niin hän on sitä aina, asusteesta riippumatta. Taasen sellainen henkilö jossa ei ole pätkääkään seksikyyttä, ei tule yhtään sen seksikkäämmäksi vaikka ottaa kaikki vaatteet pois. Ihmisen seksikkyys kun ei ole vaatteista kiinni. Eikä seksikkyyttä ole pelkästään ulkonäkö, siihen kuuluu niin paljon muuta. Henkinenpuoli on hyvin merkitsevä, liikkeet, eleet kaikki. Kokonaisuus ratkaisee, onko ihminen seksikäs vai ei. Joissakin vain on sitä viehätysvoimaa ja toisissa ei.

Onko herra siuvpersoona. sitä mieltä, että esimerkiski joku 90-vuotias mummo tulee seksikkäämmäksi kun riisuu vaatteet pois:)? Voisin veikata, että ainakin pappojen kohdalla se kääntyy toisinpäin.

Vilauttelu ja alaston mies ovat aivan kaksi eri asiaa. Vilauttelija on yleensä joku perverssi yksilö, eikä yleensä komea ja täysijärkinen. Alastonta komeaa miestä on mukava katsella, siinä silmä lepää. Hyvä vartaloinen mies on nami, nami. En ymmärrrä mistä herra sivupersoona. on saanut sellaisen käsityksen, että naisia etoisi alaston mies. Ei minua ainakaan.

Sohvikselle:Tervetuloa ottamaan aurinkoa minun pihalle:))). Olen melko varma, että naapurin rouva tykkäisi katsella kukkasiani sinä päivänä.
Heleena A.joutuu valitettavasti tuottamaan pettymyksen jälleen kerran, joutuisit vilauttelemaan aivan yksin, minä kun en vieraassa(kaan) seurassa siihen sorru, en edes vaikka olisi kuinka orjatyö kyseessä:).

Kiitos hyvästä vihjeestä. Taidankin hiukan muokata tuota nimimerkkiäni.

Tuo seksikäs sana on minua hämmentänyt aina, kun en ymmärrä oikein mitä sillä tarkoitetaan. Se ei ilmeisesti ole sillälailla, kun itse olen käsittänyt sen. Olen nimittäin käsittänyt sen tarkoittavan, että henkilö on seksissä hyvä. Siis jos vaatteet päällä olevasta ja tuntemattomasta henkilöstä sanotaan, ompa seksikkään näköinen, niin minä aina mielessäni ihmettelen, mistä kummasta sen voi etukäteen tietää onko hän seksissä hyvä ja jokin toinen ei ole. Tuosta teidän kirjoituksesta päättelin, että seksikkyydellä tarkoitetaankin jo kiinnostavaa henkilöä. Eli voidaanko yhtähyvin sanoa, ompa komea mies, mielenkiintoinen ja voisin vaikka tutustua lähemmin?

Minun mielestä nainen on aina kaunista katseltavaa on hänen ikä mikä hyvänsä. Eikä alaston mieskään pahannäköinen ole.
Minä en yksinkertaisesti osaa hävetä milläänlailla alastomuutta.
Silti muun kuin vaimoni kanssa en sänkyyn mene. Alastonta ihmistä en edes halua kosketella. Paitsi tietysti vaimoa. Tuossa kulkee minulla ehdoton raja.
Alastomuuden näkeminen kun aiheuttaa sitä jonkinlaista positiivista jännitystä, ja se tuntuu hirvittävän mukavalle.

Lähden tästä päiväksi mökille uusia kysymyksiä miettimää.
Palataan uusin ajatuksin.

Alkuperäinen kirjoittaja Herra sivupersoona.:
Kiitos hyvästä vihjeestä. Taidankin hiukan muokata tuota nimimerkkiäni.

Tuo seksikäs sana on minua hämmentänyt aina, kun en ymmärrä oikein mitä sillä tarkoitetaan. Se ei ilmeisesti ole sillälailla, kun itse olen käsittänyt sen. Olen nimittäin käsittänyt sen tarkoittavan, että henkilö on seksissä hyvä. Siis jos vaatteet päällä olevasta ja tuntemattomasta henkilöstä sanotaan, ompa seksikkään näköinen, niin minä aina mielessäni ihmettelen, mistä kummasta sen voi etukäteen tietää onko hän seksissä hyvä ja jokin toinen ei ole. Tuosta teidän kirjoituksesta päättelin, että seksikkyydellä tarkoitetaankin jo kiinnostavaa henkilöä. Eli voidaanko yhtähyvin sanoa, ompa komea mies, mielenkiintoinen ja voisin vaikka tutustua lähemmin?

Minun mielestä nainen on aina kaunista katseltavaa on hänen ikä mikä hyvänsä. Eikä alaston mieskään pahannäköinen ole.
Minä en yksinkertaisesti osaa hävetä milläänlailla alastomuutta.
Silti muun kuin vaimoni kanssa en sänkyyn mene. Alastonta ihmistä en edes halua kosketella. Paitsi tietysti vaimoa. Tuossa kulkee minulla ehdoton raja.
Alastomuuden näkeminen kun aiheuttaa sitä jonkinlaista positiivista jännitystä, ja se tuntuu hirvittävän mukavalle.

Lähden tästä päiväksi mökille uusia kysymyksiä miettimää.
Palataan uusin ajatuksin.

Älkää vaihtako nimimerkkiä, kyllä sivupersoona. on yksinään parempi.

En minä tiedä, mitä seksikäs sana tarkoittaa. Itse olen vain ymmärtänyt asia noin. Mieleeni ei ole koskaan tullut se, että sillä tarkoitettaisiin seksissä hyvää ihmistä. Meillä jokaisella on oma mielipide siitä, mitä jollakin sanalla tarkoitetaan, ja hyvä niin.

En olettanutkaan, että te menisitte muiden naisten kanssa sänkyyn kuin oman vaimonne.
Aika erikoista, että mielestänne nainen on aina kaunis näky. Itse en ole samaa mieltä, en myöskään miesten kohdalla. Komeus ja kauneus eivät ole aina iästä kiinni, mutta enpä ole vielä nähnyt sellaista ysikymppistä miestä, joka olisi saanut silmäni syttymään ja olisin ajatellut, että onpa komea mies. Mutta kauneushan on katsojan silmissä.

Oikein mukavaa päivää ja hauskaa mökkireissua.

Alastomus on todella kaunista, ikäryhmissään sillä kyllä 70 vuotiaan miehen silmissä 70 vuotias nainen voi olla todella seksikäs, samoin vanhemissa luokissa.

Yksi 10 vuotta sinne tänne ei meinaa mitää ja minusta esim 55 vuotiaissa naisissa on monta todella sexyä joiden kanssa mielellään muhinoisi.
Toki nuoremmistakin nousee jorma pystyyn , saati omaa ikäluokkaa olevista.

Tuosta lastomuudesta sen verran että alastomuus on mielestäni kaunista.
leijonana haluan kosketellä sekä omaa että vieraita naisia, pidän koskettelusta ja siitä että minua kosketellaan. Suorastaan rakastan ja kaipaan sitä.
Pienet ksketukset on ihania, kuten vikka pelkkä halaus tai hipaisu naiselta.

Leijonana myös en tunne mitään estettä sille ettenkö saisi sekstailla muiden naisten kanssa, muutaman keran olen niin jo tehnytkin ja se teki hyvää henkisesti että ruummilisesti minulle ja parisuhteellemme.

Tietenkin tuohon nainen on aina kaunis näkyyn voisin lisätä sen että kyseessähän kai oli ns normaalivartaloiset naiset??

Ei 160 kg nainen enää kovin seksikäs ole, ei myöskään keskitysleirivangin luuta ja nahkaa keho paljoa sytytä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rapsutiini:
Alastomus on todella kaunista, ikäryhmissään sillä kyllä 70 vuotiaan miehen silmissä 70 vuotias nainen voi olla todella seksikäs, samoin vanhemissa luokissa.

Yksi 10 vuotta sinne tänne ei meinaa mitää ja minusta esim 55 vuotiaissa naisissa on monta todella sexyä joiden kanssa mielellään muhinoisi.
Toki nuoremmistakin nousee jorma pystyyn , saati omaa ikäluokkaa olevista.

Tuosta lastomuudesta sen verran että alastomuus on mielestäni kaunista.
leijonana haluan kosketellä sekä omaa että vieraita naisia, pidän koskettelusta ja siitä että minua kosketellaan. Suorastaan rakastan ja kaipaan sitä.
Pienet ksketukset on ihania, kuten vikka pelkkä halaus tai hipaisu naiselta.

Leijonana myös en tunne mitään estettä sille ettenkö saisi sekstailla muiden naisten kanssa, muutaman keran olen niin jo tehnytkin ja se teki hyvää henkisesti että ruummilisesti minulle ja parisuhteellemme.

Tietenkin tuohon nainen on aina kaunis näkyyn voisin lisätä sen että kyseessähän kai oli ns normaalivartaloiset naiset??

Ei 160 kg nainen enää kovin seksikäs ole, ei myöskään keskitysleirivangin luuta ja nahkaa keho paljoa sytytä.

Enpä ole ennen kuullut pettämistä selitettävän horoskooppimerkkiin vetoamalla!

Kesä on meidän vilauttajien sesonkiaikaa, koska yleensä on sen verran lämmintä, että perinteinen poplaritakki riittää "työasuksi". Kulunut kesä on ollut kuitenkin poikkeuksellisen viileä ja sateinen. Kun lähes autiolla uimarannalla värjöttelee pelkässä poplarissa odotellen sadekuuron ohimenoa ja auringon pilkistystä, alkaa vilu kapajamaan hyvinkin herkästi.
Kun sitten yhtäkkiä eteen ilmestyy sopiva kohde jolle vilautella, saattaa vilautus saadakin surkuhupaisia piirteitä, kun kylmästä sinistynyttä ja kutistunutta tavaraa tuo esille.

Kysyisinkin teiltä, arvoisat vilauttelija-kolleegat, kuinka te hoidatte ns. esilämmittelyn tällaisena viilänä aikana, jotta varsinaisen performanssin aikana on sitten jotakin, mitä kelpaa esitellä?

Tällaista tahatonta vilauttelua kuin Saagimin Anulle tässä kävi soisi näkevän enemmänkin:
http://www.reporter.ee/index.php/2008/07/04/kas-saagim-toesti-vilgutas-kaamera-ees-oma-britneyt/

Alkuperäinen kirjoittaja Pro-vilauttelija:
Kesä on meidän vilauttajien sesonkiaikaa, koska yleensä on sen verran lämmintä, että perinteinen poplaritakki riittää "työasuksi". Kulunut kesä on ollut kuitenkin poikkeuksellisen viileä ja sateinen. Kun lähes autiolla uimarannalla värjöttelee pelkässä poplarissa odotellen sadekuuron ohimenoa ja auringon pilkistystä, alkaa vilu kapajamaan hyvinkin herkästi.
Kun sitten yhtäkkiä eteen ilmestyy sopiva kohde jolle vilautella, saattaa vilautus saadakin surkuhupaisia piirteitä, kun kylmästä sinistynyttä ja kutistunutta tavaraa tuo esille.

Kysyisinkin teiltä, arvoisat vilauttelija-kolleegat, kuinka te hoidatte ns. esilämmittelyn tällaisena viilänä aikana, jotta varsinaisen performanssin aikana on sitten jotakin, mitä kelpaa esitellä?

Mielikuvitusleikeillä ja lämpimillä käsllä.
Itse näytäntöön sisältyy runsaati elementtejä jotka myös pitävät tuotteen katsomisen arvoisena.

Alkuperäinen kirjoittaja Heleena A.:
sivupersoonalle:

Vilauttelu ja alaston mies ovat aivan kaksi eri asiaa. Vilauttelija on yleensä joku perverssi yksilö, eikä yleensä komea ja täysijärkinen. Alastonta komeaa miestä on mukava katsella, siinä silmä lepää. Hyvä vartaloinen mies on nami, nami. En ymmärrrä mistä herra sivupersoona. on saanut sellaisen käsityksen, että naisia etoisi alaston mies. Ei minua ainakaan.

.
Hyvää aamupäivää. Mökkireissu on sitten onnistuneesti ohi.

Taidan siirtyä takaisin tuohon vanhaan nimimerkkiin, sillä onhan olemassa sanonta, vanhassa vara parempi.
Huomasin myös, että kirjoititte teititellen. Millaiset ovat nyt nuo ensikokemukset?
Sohvikseenkin voisitte kokeilla teitittelyä, mikä vaikutus sillä olisi. Kirjoittihan hän jo niin nätin kirjoituksen tuonne sinkkupalstalle.

Omista kokemuksista minä näitä erilaisia käsityksiä olen saanut. Täällä sitten testailen onko käsitykset oikeita. Olen huomannut ettei aina ole, ja joudunkin niitä muuttamaan.
Ja heti on ryhdyttävä tuumasta toimeen ja muutettava oma käsitys alastomuudesta ja vilauttelusta. Jotenkin olen käsittänyt ne hyvin samansuuntaisiksi asioiksi. Sen olen tiennyt, ettei naiset tykkää katsella vilauttelua. Samalla olen myös tehnyt johtopäätöksen ettei naiset tahdo nähdä myöskään alastonta miestä. Tietysti vaimoni on edesauttanut käsityksen luomisessa, koska hänelle minunkin näkeminen alastomana ei aina miellytä häntä. Itse kuitenkin kuvittelisin sen olevan luonnollista parisuhteessa. Oikeastaan ainut paikka on sauna jossa hän hyväksyy alastomuuden näkemisen.
Tuosta johtuen kysynkin. Onko sillä paikalla väliä missä alaston mies on kun näette hänet?
Laitan tähän muutamia vaihtoehtoja, niin voitte valita niistä mieluisimmat. Tietysti maukkailla kommenteilla ja huonoille paikoille risuiset kommentit.
Sauna.
Saunan kuisti.
Turkkilainen sauna.
Nakuranta.
Nudistina olo.
Alastonuinti.
Metsäpolulla.
Oma toivepaikka jossa haluaisitte hänet nähdä.
Ajattelitteko vastatessa omaa miestä, vai seksikästä miestä.

Seuraavalla kerralla pureudumme seksikkään miehen näkemisee.

Voi näihin kysymyksiin muutkin vastata, jos kiinnostusta riittää.

No ehdottomasti ainoa oikea paikka ehdotetuista on tuo Metsäpolku. Luonnon keskellä luonnon performance on parhaimmillaan.

Saunat ja nudistirannat ovat kuin ruotsalainen olut. Laihaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sivupersoona:
Alkuperäinen kirjoittaja Heleena A.:
sivupersoonalle:

.
Hyvää aamupäivää. Mökkireissu on sitten onnistuneesti ohi.

Taidan siirtyä takaisin tuohon vanhaan nimimerkkiin, sillä onhan olemassa sanonta, vanhassa vara parempi.
Huomasin myös, että kirjoititte teititellen. Millaiset ovat nyt nuo ensikokemukset?
Sohvikseenkin voisitte kokeilla teitittelyä, mikä vaikutus sillä olisi. Kirjoittihan hän jo niin nätin kirjoituksen tuonne sinkkupalstalle.

Omista kokemuksista minä näitä erilaisia käsityksiä olen saanut. Täällä sitten testailen onko käsitykset oikeita. Olen huomannut ettei aina ole, ja joudunkin niitä muuttamaan.
Ja heti on ryhdyttävä tuumasta toimeen ja muutettava oma käsitys alastomuudesta ja vilauttelusta. Jotenkin olen käsittänyt ne hyvin samansuuntaisiksi asioiksi. Sen olen tiennyt, ettei naiset tykkää katsella vilauttelua. Samalla olen myös tehnyt johtopäätöksen ettei naiset tahdo nähdä myöskään alastonta miestä. Tietysti vaimoni on edesauttanut käsityksen luomisessa, koska hänelle minunkin näkeminen alastomana ei aina miellytä häntä. Itse kuitenkin kuvittelisin sen olevan luonnollista parisuhteessa. Oikeastaan ainut paikka on sauna jossa hän hyväksyy alastomuuden näkemisen.
Tuosta johtuen kysynkin. Onko sillä paikalla väliä missä alaston mies on kun näette hänet?
Laitan tähän muutamia vaihtoehtoja, niin voitte valita niistä mieluisimmat. Tietysti maukkailla kommenteilla ja huonoille paikoille risuiset kommentit.
Sauna.
Saunan kuisti.
Turkkilainen sauna.
Nakuranta.
Nudistina olo.
Alastonuinti.
Metsäpolulla.
Oma toivepaikka jossa haluaisitte hänet nähdä.
Ajattelitteko vastatessa omaa miestä, vai seksikästä miestä.

Seuraavalla kerralla pureudumme seksikkään miehen näkemisee.

Voi näihin kysymyksiin muutkin vastata, jos kiinnostusta riittää.

Hyvää päivää sivupersoona.

Ensinnäkin minähän en tällä hetkellä seurustele, mutta silloin kun minulla oli miesystävä, niin kyllä minä katselin häntä alastomana mielelläni. Ei ole väliä missä oma rakas on alasti, kunhan vain ollaan kahdestaan eikä ole ulkopuolisia näkemässä. Vieraan miehen näkeminen alasti ei kiinnosta. Itsensäpaljastelijat ovat aina henkisesti sairaita ja heidät pitäisi saada hoitoon.

Ihmettelen niitä naisia jotka ovat avo- tai avioliitossa ja kokevat alastomuuden ja seksin häpeäksi tai inhottavaksi. En ymmärrä heitä lainkaan. Miksi he menevät naimisiin, jos alastomuus ja seksi on heistä vastenmielisiä? Hyvä parisuhde on sekä henkistä että fyysistä yhteiseloa. Minusta on jotenkin tekosiveellistä, että mennään alasti saunaan, mutta sängyssä ähkitään peitot päällä ja inhotaan alastomuutta. Anteeksi vain, mutta ei mene minun jakeluun. Eihän parisuhteessa pitäisi olla mitään salaisuuksia. Ja jos inhoaa puolisoaan ilman vaatteita, niin inhoaa myös vaatteet päällä. Rakkaudesta ei kyllä ole silloin kyse.

Kiitos kirjoituksesta Heleena A.

Oli ilo lukea jälleen kirjoitustanne.
Tuo kirjoituksen loppuosa osui hyvin kohdalleen minun ajatusteni kanssa. Aivan kuin olisi omia ajatuksia lukenut. Nyt selvisi se etten ihan väärässä ole ajatusteni kanssa ollut. Mutta sitten jäi vielä arvoitukseksi miksi tuo kielteisyys alastomuutta kohtaan siirtyy myös avioliittoon. Voiko siinäkin kenties olla kyse sairaudesta? Päättelin vaan tuosta, kun itsensäpaljastus on sairaus, niin voiko tuo ujous ja vastenmielisyys olla sairautta toiseen suuntaan. Pystyykö sitä selittämään miltä tuntuu silloin, kun näette tai tulette nähdyksi tahtomattanne? Minulta kun tuo tunne puuttuu kokonaan. Ainoa rajoitin on se kun tiedän ettei sillälailla saa tehdä, niin siksi en myöskään tee. Kaikki tuohon liittyvät ohjeet ja kommentit ovat tervetulleita, jotta voisin ymmärtää asian paremmin. Tuttuja kommentteja avioliiton sisälläkin on nuo, sinä vaan haluat esitellä / näytellä itseäsi. Ikäänkuin olisin itsensäpaljastaja.
Sitten paneudutaan tuohon seksikkääseen mieheen.
Kun näette sellaisen, niin tuleeko siinä myös halu tutustua lähemmin?
Kun sitten tutustutte ja alatte viettämään aikaa yhdessä, niin miten pian alatte myös alastomuudesta kiinnostamaan? Tällä ajan lähinnä sitä takaa, voiko / pitääkö alastomuuteen tutustua jo ennen avioliittoa. Entä seksi pitäisikö siihenkin tutustua jo etukäteen. Meille kun nuo on tapahtunut vasta avioliitossa, niin olen nyt jälkeenpäin miettinyt oliko se sittenkään oikea ratkaisu.

Kyllä nainen on kaunis. Sain eilen illalla katsella vaimoa sängyssä puolisen minuuttia ilman vaatteita. Koin, että hän vilautti itseään minulle. Tuommoinen pienikin vilautus sopivin välein riittäisi minulle hyvin. Loppu tehtiin kädenkanssa peitonalla. Kädellä hitaasti ja huolella, siinä on sitä tunnelmaa. Nyt on hyvä mieli ja onnellinen olo. Voi, kuinka tärkeää onkaan näkeminen miehille.
Samalla siinä touhutessa tuli nuo karvakeskustelut mieleen. Kun käsivarteni osui siihen karvatupsuun, niin kuinka hyvälle se tuntuikaan. Minulle ainakin kaikki karvat ovat tärkeitä.

Onnellista päivänjatkoa kaikille.

Kyllä nainen on kaunis. Sain eilen illalla katsella vaimoa sängyssä puolisen minuuttia ilman vaatteita. Koin, että hän vilautti itseään minulle. Tuommoinen pienikin vilautus sopivin välein riittäisi minulle hyvin. Loppu tehtiin kädenkanssa peitonalla. Kädellä hitaasti ja huolella, siinä on sitä tunnelmaa. Nyt on hyvä mieli ja onnellinen olo. Voi, kuinka tärkeää onkaan näkeminen miehille.
Samalla siinä touhutessa tuli nuo karvakeskustelut mieleen. Kun käsivarteni osui siihen karvatupsuun, niin kuinka hyvälle se tuntuikaan. Minulle ainakin kaikki karvat ovat tärkeitä.

Onnellista päivänjatkoa kaikille.

Alkuperäinen kirjoittaja sivupersoona.:
Kiitos kirjoituksesta Heleena A.

Oli ilo lukea jälleen kirjoitustanne.
Tuo kirjoituksen loppuosa osui hyvin kohdalleen minun ajatusteni kanssa. Aivan kuin olisi omia ajatuksia lukenut. Nyt selvisi se etten ihan väärässä ole ajatusteni kanssa ollut. Mutta sitten jäi vielä arvoitukseksi miksi tuo kielteisyys alastomuutta kohtaan siirtyy myös avioliittoon. Voiko siinäkin kenties olla kyse sairaudesta? Päättelin vaan tuosta, kun itsensäpaljastus on sairaus, niin voiko tuo ujous ja vastenmielisyys olla sairautta toiseen suuntaan. Pystyykö sitä selittämään miltä tuntuu silloin, kun näette tai tulette nähdyksi tahtomattanne? Minulta kun tuo tunne puuttuu kokonaan. Ainoa rajoitin on se kun tiedän ettei sillälailla saa tehdä, niin siksi en myöskään tee. Kaikki tuohon liittyvät ohjeet ja kommentit ovat tervetulleita, jotta voisin ymmärtää asian paremmin. Tuttuja kommentteja avioliiton sisälläkin on nuo, sinä vaan haluat esitellä / näytellä itseäsi. Ikäänkuin olisin itsensäpaljastaja.
Sitten paneudutaan tuohon seksikkääseen mieheen.
Kun näette sellaisen, niin tuleeko siinä myös halu tutustua lähemmin?
Kun sitten tutustutte ja alatte viettämään aikaa yhdessä, niin miten pian alatte myös alastomuudesta kiinnostamaan? Tällä ajan lähinnä sitä takaa, voiko / pitääkö alastomuuteen tutustua jo ennen avioliittoa. Entä seksi pitäisikö siihenkin tutustua jo etukäteen. Meille kun nuo on tapahtunut vasta avioliitossa, niin olen nyt jälkeenpäin miettinyt oliko se sittenkään oikea ratkaisu.

Tässä tulee muutamia minun mielipiteitä, noihin kysymyksiin.

1)Ei minulla ole mitään kielteistä sanottavaa alastomuudesta. Mielestäni normaalissa terveessä parisuhteessa ollaan alasti, tilanteessa tai toisessa. Ei alastomuus ole minulle kielteinen asia, vaikka en itsensäpaljastelijoita välitä katsellakaan. Ventovieras mies ja oma kumppani ovat kaksi täysin eri asiaa.

2) Ei minulla ole mitään pakkoa tai tarvetta tutustua paremmin, oli mies seksikäs tai ei. Ei pelkkä ulkonäkö tee ihmisestä vielä tutustumisen arvoista.

3) Jos mies on miellyttävä ja hänessä on niitä kaikkia hyviä puolia, mitä minä odotan ja toivon miehellä olevan, niin totta kai hän kiinnostaa myös fyysisesti. Mutta haluan tuntea hänet henkisesti ensin kunnolla, ennen kuin fyysisyys tulee mukaan. Mikään pakkohan alastomuuteen ei ole tutustua ennen avioliittoa, mutta en itse menisi naimisiin sellaisen miehen kanssa joka haluaisi odottaa papin amenta ennen kuin suostuisi menemään sänkyyn. Todennäköisesti hänellä olisi jokin niin suuri salaisuus tai ahdasmielisyys salattavana, ja se tulisi avioliitossa todennäköisesti suurena pettymyksenä esille.

4) Olen kyllä sitä mieltä, että jos näkee toisen alasti ennen avioliittoa, niin varmaan sitä harrastetaan seksiä myös silloin. Aika tekosiveellinen on ihminen, jos voi mennä alasti saunaan, mutta ei sänkyyn ennen avioillttoa. Tulee lähinnä kiusaaminen mieleen.

5) Hyvään parisuhteeseen kuuluu niin henkinen kuin fyysinenkin läheisyys. Mitään salataavaa tai hävettävää ei pitäisi silloin olla.

6) Minulle seksi on tärkeä asia parisuhteessa, jos joku ei siitä nauti ja kokee sen jotenkin likaiseksi tai häveliääksi, niin se on harmi. Ahdasmielistä on ollut silloin kotikasvatus.

Nämä ovat vain minun mielipiteitäni.

Yhteistyössä