vilautteleva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen

Vieras
minulle naimisissa olevalle miehelle, sattui työkaverin pojan lakkiaisissa ihana tapaus.... rouva, jota en vielä silloin tuntenut, paljasti minulle kauniit sulonsa lakkiaisjuhlassa! en tiedä oliko poolilla osuutta asiaan, mutta minua tapaus ei jättänyt kylmäksi. alkuseremonioiden jälkeen (pojan kotona) käytiin kahvipöytään kuka minnekin. vastapäätä minua istui nainen n.40 hieman pyöreähkö, päällään kesäinen mekko, jalassaan hänellä oli kiiltävät sukat ja puolikorkeat mustat kengät. olin katsellut häntä jo aiemmin, hänen naisellista olemustaan, pitkine tummine hiuksineen hän näytti todella viehättävältä. kului aikaa ja poolia.....hänen miehellään tuntui olevan kiire jonnekin, satuimme takapihan terassille ennen hänen lähtöään, olin suunnattoman iloinen hänen sinne saapumisestaan. nainen istuutui minua vastapäätä olevalle tuolille, juteltiin niitä näitä, sekä tietysti esiteltiin ja tutustuttiin lähemmin. nainen kertoi olevansa kohta lähdössä, mutta nosti tarkoituksella mekkonsa helmaa ylös, samalla katsoen minua. näkymä oli valloittava, musta karvoitus ""pursusi"" kapeiden vaaleiden pöksyjen reunoilta. hänen säärensä oli verhoiltu kiiltäviin stay-up sukkiin, joiden yläpäässä oli leveä kaunis pitsikuvio! toivoteltiin hymyilyjen jälkeen kauniit kesät kumpaisellekin, sekä tietysti toivomus myöhemmästä tapaamisesta...olin niin kiihottunut tuosta tapauksesta, että sain viimein selville hänen numeronsa, pyytääkseni häntä vilauttelemaan ja ehkä muutakin...naiset kuinka te teette sen? aistillisesti, viattomasti, naisellisesti? terveisin m-42!

mä o00n neljÄ seiska enkä silti osaa kirjoittaa, vähÄT vÄlitän
kieli-opista jos saamaan ruvetaan. (tai oikeesti kielioppi on se mikä naiset sytyttäääääääääääää)

Yhteistyössä