Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Entä jos menisi sinne imettämään? (enään en kyl itse imetä) Pitääköhän niitä utareita kauan vilautella aterian toivossa? Voisin kyl ihan hyvin mennä ilman paitaa, mutta mitään silmän iloa noissa rusinoissa ei ole, suurennuslasilla saisivat niitä etsiä ruumiistani.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26571703:no mä voisin tota imettämistä testatariittääkö vaan toinen tissi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26571703:no mä voisin tota imettämistä testatariittääkö vaan toinen tissi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26571829:Hai mie toin hevoisen ja näytän toisen tissini. Alkupala vain, kiitos, ei jaksa nyt just enempää....
No mikseiMutta saisko neljällä vilautuksella jokaiselle perheenjäsenelle sitten omat eväät? Ne varmaan kattois hetken aikaa kun mä laskisin että "yksi, kaksi, kolme, neljä"... Että "mitä pakkoliikkeitä tolla patalappuakalla oikein on?".
No mikseiMutta saisko neljällä vilautuksella jokaiselle perheenjäsenelle sitten omat eväät? Ne varmaan kattois hetken aikaa kun mä laskisin että "yksi, kaksi, kolme, neljä"... Että "mitä pakkoliikkeitä tolla patalappuakalla oikein on?".