Vilauttaisitko sinä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taitais tuo "tarjous" kadota listoilta, jos minä menisin tissini näyttämään :laugh: Imetyksen myötä lerpahtaneet lörpäkkeet - tai sitten saisin "samaan rahaan" kaksi annosta, jos vain pistäisin tissini pikasesti piiloon :laugh:

[QUOTE="vieras";26570720]En tietenkään, itseni myyminen ei viehätä.[/QUOTE]

Voisi vähän laajemminkin avata tuota sinun näkökantaasi, töihin kun menet joku ostaa sinulta aikaa, palvelua, se ei miellytä kun et halua myydä itseäsi. Ruuasta et halua maksaa kun siitä joutuu maksamaan ja joku on sen rahan tienannut, sinä tuskin.

[QUOTE="mies";26570770]Tämä loukkaa minua, miksen minä saa ateriaa nännejä vilauttamalla? Enkä edes kasseja vilauttamalla.[/QUOTE]

Ehkä sun pitäis ehdottaa tätä kassien vilautus mahdollisuutta. Mutta epäilen, että tämän tarjouksen takana on mies, joten tuskin sun idea ottaa tuulta alleen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26570966:
johan siinä menisi ihmisiltä ruokahalut, jos alkaisin näitä patalappuja esittelemään :D

Heh, niin varmaan joo, siksihän ne on tuon ilmoituksen laittanut että ihmiset lähtee ravintolasta pois kun näkee tissit :)

[QUOTE="mies";26570770]Tämä loukkaa minua, miksen minä saa ateriaa nännejä vilauttamalla? Enkä edes kasseja vilauttamalla.[/QUOTE]

Valitus tasa-arvovaltuutetulle syrjinnästä.

[QUOTE="vieras";26570781]Voisi vähän laajemminkin avata tuota sinun näkökantaasi, töihin kun menet joku ostaa sinulta aikaa, palvelua, se ei miellytä kun et halua myydä itseäsi. Ruuasta et halua maksaa kun siitä joutuu maksamaan ja joku on sen rahan tienannut, sinä tuskin.[/QUOTE]

Töissä käydessäni myyn osaamistani, en kroppaani.

[QUOTE="vieras";26571049]Töissä käydessäni myyn osaamistani, en kroppaani.[/QUOTE]

Laajemmin kun ajattelee niin kyllä sinä itseäsi myyt. Ajattelitko että tuolla baarissa saavat tissisi näytöstä enemmän hyötyä irti kuin olisit töissä ja tekisit jotain duunia rahasta?

[QUOTE="vieras";26571140]Laajemmin kun ajattelee niin kyllä sinä itseäsi myyt. Ajattelitko että tuolla baarissa saavat tissisi näytöstä enemmän hyötyä irti kuin olisit töissä ja tekisit jotain duunia rahasta?[/QUOTE]

Et taida itse käydä töissä =)

Yhteistyössä