Viking talvikenkien lähettämisestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hönö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hönö

Vieras
Ootteko saanu menemään maksikirjeenä vai meneekö väkisin pakettina koon 22 Viking talvikengät?
Ja miten ootte pakannu, tai millälailla pakattuna olette saaneet omanne?
Pitääkö survoa paperia sisään?

Maksikirje tulee kalliimmaksi kuin paketti, se ei kuitenkaan mahdu vastaanottajan luukusta läpi joten sen joutuu hakemaan postista, siihen ei saa seurantakoodia --> ei mitään järkeä lähettää maksina.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Maksikirje tulee kalliimmaksi kuin paketti, se ei kuitenkaan mahdu vastaanottajan luukusta läpi joten sen joutuu hakemaan postista, siihen ei saa seurantakoodia --> ei mitään järkeä lähettää maksina.
jos paino on alle 500g niin kannatta laittaa hinnan puolesta maksina. Yli 500g niin pakettina. Ja esim. muovi tai paperipussiin pakattuna olen saanut ja lähettänyt.

Parempi laittaa pakettina.Saa seurantakoodin.
Itse olen odotellut 1,5 viikkoa haalarimaksikirjettä jota ei ole tullut.
Ja kun siinä ei ole seurantakoodia,ei tiedä missä kirje seilaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja no:

No voi ähmyrä kun käsitetään kaikki niin vaikeesti.
TIETTY tarkotin halvimpaa maksikirjettä että meniskö alle 500g, eihän sen yli menevää tietenkään kannata laittaa kirjeenä.
Ja ei kaikilla sitäpaitsi ole postiLUUKKUA, voi maksikirje mahtua laatikkoon aivan hyvin.

Mutta olisiko kellään pakkausvinkkejä?

Yhteistyössä