Viking kengät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettii

Vieras
Onko kellään kokemusta noista plussatarjouksessa olevista Viking merkkisistä kengistä? Olisikohan hyvät reilu 2v:lle tähän vuodenaikaan?

https://www.plussa.com/wps/portal/plussacom/!ut/p/c1/04_SB8K8xLLM9MSSzPy8xBz9CP0os_iQIDPfYO_QoFAzMxNTAyMfi9BARyc3Y3dLc_1wkA6cKgw8jSDyBjiAo4G-n0d-bqp-pH6UOU57Akz1I3NS0xOTK_ULsrPTnNMVFQHfXHdB/dl2/d1/L0lJSklna21BL0lKakFBTXlBQkVSQ0pBISEvWUZOQTFOSTUwLTVGd0EhIS83X1RSNk1TS1VSVTY2NDUwMkw4VVFBQkYzR1A1L09fX19fMw!!/?WCM_PORTLET=PC_7_TR6MSKURU664502L8UQABF3GP5_WCM&WCM_GLOBAL_CONTEXT=/wps/wcm/connect/PlussaCom/plussacom/edut+ja+tarjoukset/tarjoukset/kcm_viking_pestavat_vapaa-ajan_kengat_lapsille_2009_04

Meillä on ollut niitä useita pareja, mutta käyttö lähinnä kuivilla keleillä eli eivät ole mielestäni mitkään vedenpitävät kengät. Huomenna ajattelin ne taas käydä hakemassa pojalle.

Lenkkarikelin lenkkarit. Itse olen pessyt kaikkia kenkiä koneessa, eli siitä ominaisuudesta en maksaisi noin paljoa, kun muutenkin käytetään niin vähän lenkkareita. Lähinnä varakenkinä, 5-10e löytyy jatkuvasti...

Alkuperäinen kirjoittaja miettii:
Onko kellään kokemusta noista plussatarjouksessa olevista Viking merkkisistä kengistä? Olisikohan hyvät reilu 2v:lle tähän vuodenaikaan?

No jos teillä on siellä kesäkelit, niin sillon on hyvät....

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Miksihän ihmiset aina kuvittelee että nämä Viking-washit olis vedenkestäviä? Wash tarkoittaa pestä!

Ja vaikka olis vedenpitävätkin, ainakin itse tykkään että vielä näinkin kylmillä ilmoilla saa kyllä kengässä olla hieman vartta, nilkathan siinä paleltuu.

Yhteistyössä