viking gore talvikenkä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostin moiset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ostin moiset

Vieras
Löysin kirpparilta aivan loistavassa kunnossa olevat viking goret kuopukselle ja nyt mietin et saattaako kyseisiä kenkiä pestä koneessa niinkuin Kuoman talvikenkiä voi pestä?
 
[QUOTE="vieras";24898618]Jaa, en tiedä, kannattaa varautua siihen että ei tarkene kuin loskakeleillä niillä.[/QUOTE]

kyllä meillä ainakin ollaan tarjettu koko talvi ilman kamalia kuomia...jos vaan osaa käyttää oikeanlaista sukkaa goretex-kengän kanssa, niin jalka pysyy kuivana ja lämpöisenä.
 

Yhteistyössä