Vika mun koneessa vai Sampon palvelussa (taas)?

Pääsettekö te kirjautumaan verkkopankkiin?
Jaksasko joku yrittää? Vai onko tuo taas vaan jumissa, kun pyörittää samaa käynnistetään Javaa -kohtaa aina vaan.

PRSe oikeesti alkaa ketuttaa, kun en tunnu koskaan pääsevän sinne, kun pitäs. Mutta onko se vika niissä vain mun koneessa?
 
ai se ei toimi PC:lläkään?
Mä luulin että vain Macin käyttäjiä kiusataan ja että se ois liittynyt siihen, kun meillä on AINA ongelmia kirjautumisessa, ja sisään pääsee vain yhdellä selaimella, Safarilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Kokeilitko sitä miniverkkopankkia?
Jaa mitä? :D

Sitä kirjaudu verkkopankkiin -kohtaa, kuten ennenkin.. :saint: :xmas:
http://www.sampopankki.fi/fi-fi/Henkiloasiakkaat/Verkkopankki/Pages/Verkkopankki.aspx

Siinä sivun puolesvälis on linkki. Meidän tänhetkisellä läppärillä ei pääse normaaliin verkkopankkiin, se java käynnistys jää pyörimään ikuisiks ajoiks. Toi miniverrkopankki on riisuttu versio normaalista. Se tuli sillon kun Sampo yhdisty siihen tanskalaiseen pankkiin ja mikään ei tahtonu toimia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Kokeilitko sitä miniverkkopankkia?
Jaa mitä? :D

Sitä kirjaudu verkkopankkiin -kohtaa, kuten ennenkin.. :saint: :xmas:
http://www.sampopankki.fi/fi-fi/Henkiloasiakkaat/Verkkopankki/Pages/Verkkopankki.aspx

Siinä sivun puolesvälis on linkki. Meidän tänhetkisellä läppärillä ei pääse normaaliin verkkopankkiin, se java käynnistys jää pyörimään ikuisiks ajoiks. Toi miniverrkopankki on riisuttu versio normaalista. Se tuli sillon kun Sampo yhdisty siihen tanskalaiseen pankkiin ja mikään ei tahtonu toimia.
Jaa, enpäs ole huomannukaa. :D

Mutta vaihdoin Internet Exploreriin ja heti pääsi sisään. Jostain syystä Mozillalla ei.

Mut sainpa laskun maksetuksi.
:xmas:
 
äskeinen
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja ai se ei toimi PC:lläkään?:
Mä luulin että vain Macin käyttäjiä kiusataan ja että se ois liittynyt siihen, kun meillä on AINA ongelmia kirjautumisessa, ja sisään pääsee vain yhdellä selaimella, Safarilla.
Ei oo Macia, Mozilla koitan (yleensä, pitääkin koittaa pääsiskö IE:llä). Ei pääse ei.
Eikun olikos se Mozilla just millä piti yrittää.. Noh, kuitenkaan ei mäkillä pelitä kuyin yhellä selaimella. Aiemmin toimi toisellakin mut huonosti ja kun annettiin asiasta palautetta niin lopetti toiminnan sillä kokonaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja äskeinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja ai se ei toimi PC:lläkään?:
Mä luulin että vain Macin käyttäjiä kiusataan ja että se ois liittynyt siihen, kun meillä on AINA ongelmia kirjautumisessa, ja sisään pääsee vain yhdellä selaimella, Safarilla.
Ei oo Macia, Mozilla koitan (yleensä, pitääkin koittaa pääsiskö IE:llä). Ei pääse ei.
Eikun olikos se Mozilla just millä piti yrittää.. Noh, kuitenkaan ei mäkillä pelitä kuyin yhellä selaimella. Aiemmin toimi toisellakin mut huonosti ja kun annettiin asiasta palautetta niin lopetti toiminnan sillä kokonaan :D
No IE näköjään toimi mun koneelta (ainakin tällä kertaa :xmas: ). Pitää muistaa jatkossa. :D
 

Yhteistyössä