Viivoja vaan ilman, että olisi raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satku81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
miks niitä testejä pittää vaikutusajan jälkee kahtella? Eiks ois kivempi laittaa se roskiin sit ja pitääkin se siellä? Toki jos tuo oliskin sit kummiskii haamu joka tullu testiajan sisällä ni sit onnittelisin ja kovasti :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
miks niitä testejä pittää vaikutusajan jälkee kahtella? Eiks ois kivempi laittaa se roskiin sit ja pitääkin se siellä? Toki jos tuo oliskin sit kummiskii haamu joka tullu testiajan sisällä ni sit onnittelisin ja kovasti :heart:

Nii sanoppa muuta :) Jos ovis olis nyt sit? Olen saanut joskus puhtaan negankin tuolla samalla testillä ja ei ole testiajan jälkeenkään mitään viivaa tullut.

satku, onks siis siula mite säännölline kierto? ja millo oot jättäny ehkäsyn (minkä ehkäsyn?) pois? ko minen oikee uskaltais noihi luottaa jos tuo testiajan jälkee tul.. Kannattaa jatkossa oikeesti viijä se tikku vaikka kunno roskiksee sinne ulos et sitä ei tulis kahtottuu enää.

satku, onks siis siula mite säännölline kierto? ja millo oot jättäny ehkäsyn (minkä ehkäsyn?) pois? ko minen oikee uskaltais noihi luottaa jos tuo testiajan jälkee tul.. Kannattaa jatkossa oikeesti viijä se tikku vaikka kunno roskiksee sinne ulos et sitä ei tulis kahtottuu enää.

Ei oo säännöllinen. Viime kierto oli 57 ja sitä ennen muistaakseni 39. Ehkäsyä ei oo käytetty pitkään aikaan. Ja silti en oo onnistunu raskaaksi tulemaan :( Niin kumpa osais olla kurkkaamatta enää!

Mulla tulee Aconeihin (kasetti) aina, toistan, AINA viivanpaikka testiajan jälkeen. Jaa no miksikö sitten katson myöhemmin? No siksi kun minusta on mielenkiintoista nähdä se ilmiö, välillä tulee tuollainen väritön viiva kun kuvassa, välillä ihan väriäkin omaava, ilman mitään logiikkaa. En oleta että ne tarkoittavat mitään. Joko tulee jotain testiaikana tai ei tule.

Ja siis en ole raskaana. Vielä.

minkälainen loraus? Myös menkkoja ennen valkkari lisääntyy useimmilla. Ja tulee semmonen isompi klöntti, limatulppa (kuten ennen synnytystäkin pvää tai useampaakin ennen tulee) joka enteilee myös menkkoja.

minkälainen loraus? Myös menkkoja ennen valkkari lisääntyy useimmilla. Ja tulee semmonen isompi klöntti, limatulppa (kuten ennen synnytystäkin pvää tai useampaakin ennen tulee) joka enteilee myös menkkoja.

Kaippa ne menkat sieltä sit tuloo :'( Sellasta kirkasta tosi venyvää. Aattelin et joko ne menkat sieltä tuloillaan. Viime kierrossa kävi myös siten, et kp 40 lorahdus valkkaria ja vuoto alkokin sit kp 57.

Alkuperäinen kirjoittaja satku81:
Kysyin apteekista. Raskaustesti ei näytä ovulaatiota.
Ei näytäkään TESTIAIKANA.

Apteekin oman testin valmistaja on ilmoittanut, että roskishaamun voivat aiheuttaa esim. virtsan epäpuhtaudet, pH, tai lähestyvä ovulaatio.

Raskaustestin diagnostiikka perustuu siihen, että se ns. pikatestinä reagoi tietyllä tavalla tietyn ajan kuluessa tiettyihin ainesiin. Jonkun toisen ajan kuluessa se SAATTAA reagoida joihinkin toisiin aineisiin (esim. LH), mikä ei tee siitä epäluotettavaa TESTIAJAN KULUESSA.

:hug: Tätähän tämä on kun niin toivoisi. Itsekin olen tunkenut testin ensin roskiksen syvimpään koloon ja myöhemmin sitten kuitenkin käynyt katsomaan onko siihen tullut mitään. Vaikka tiedänkin ettei sillä ole siinä vaiheessa mitään merkitystä.

Toivotaan että seuraavaan tekemääsi testiin pamahtaa kaksi komeaa viivaa samoin tein :)

Anteeks että kysäsin. Rankkaa tää on muutenkin! :'(
Varmasti on rankkaa, koita jaksaa. :hug:

Toivottavasti et pahoittanut mieltäsi vastauksesta, isoilla kirjaimilla koitin vaan selventää pointtiani, en huutaa. Pitäisi ehkä harjoitella hienotunteisempaa vastaustekniikkaa, anteeksi.

Ja silläpä minä niistä roskishaamuista niin paljon tiedänkin, kun olen itsekin niitä menkkoja odotellessa dyykkaillut.... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Gilmore:
Anteeks että kysäsin. Rankkaa tää on muutenkin! :'(
Varmasti on rankkaa, koita jaksaa. :hug:

Toivottavasti et pahoittanut mieltäsi vastauksesta, isoilla kirjaimilla koitin vaan selventää pointtiani, en huutaa. Pitäisi ehkä harjoitella hienotunteisempaa vastaustekniikkaa, anteeksi.

Ja silläpä minä niistä roskishaamuista niin paljon tiedänkin, kun olen itsekin niitä menkkoja odotellessa dyykkaillut.... :ashamed:

ok. Tunteet täällä varmasti kuumina käy aika monella. Ymmärrettävää.

niin mitkä sun kp:t ny oli? Ku usein yli 40 kierroissa ei ovuloidakaan, tosin löytyyhän niitä poikkeuksiaki :) Tsemppiä, jospa se sieltä pian ratkeis ja jos ny tulee menkat ni jospa ens kierrossa sit tärppäis ainakin :hug:

Onko tuo Aconin testi? Ihan samanlaisen roskishaamun sain ite viime kierrossa (kahteen aconin testiin) enkä ollut raskaana. Viiva tuli reiiiilusti testiajan jälkeen joten alusta lähtien pidin sitä negatiivisena.

Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Onko tuo Aconin testi? Ihan samanlaisen roskishaamun sain ite viime kierrossa (kahteen aconin testiin) enkä ollut raskaana. Viiva tuli reiiiilusti testiajan jälkeen joten alusta lähtien pidin sitä negatiivisena.

Mie en tiiä missä vaiheessa tullu. Nega mikä nega, ei mahda mittään! Juu acon. Ihmetyttää kun olen saanut puhtaita negojakin eikä testiajan jälkeenkä mitään tullu? Juu tätä tää on tää vauvakuume..

Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:

Mie en tiiä missä vaiheessa tullu. Nega mikä nega, ei mahda mittään! Juu acon. Ihmetyttää kun olen saanut puhtaita negojakin eikä testiajan jälkeenkä mitään tullu? Juu tätä tää on tää vauvakuume..

Mullaki on AINA aiemmin tullu ihan puhdas nega eikä se oo miksikään muuttunu testiajan jälkeenkään mutta tuo Acon oli nyt jostain syystä poikkeus ja ekan kerran sattu minun kohdalle.

Yhteistyössä