Viivanpaikkako??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lara--
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lara--

Aktiivinen jäsen
21.11.2009
2 349
20
38
Tuota noin... :D
Aina, kun joku on puhunut jostain viivanpaikasta, oon ollu sillee et ei hemmetti siihen tuu mitään viivanpaikkaa, neg tai positiivinen, helppohan noita on lukea....

Mutta tänä aamuna: RFSU:n testissä testiajan sisään haalea viiva siinä mihin vastaus tulisi. Olen aina testaillu näillä ja ikinä en ole moiseen törmännyt.
Kokemuksia?? Kierto 29/??
En ole koskaan saanut mitään viivoja kyseiseen testiin, vaikka olen kovasti tihruillut testejä.

Mitä nämä viivat on teidän kohdalla tarkoittanu??

Haalea viiva testiajan sisällä tarkoittaa positiivista.

Tosin itsekin erittäin tarkkasilmäisenä saatan nähdä sen "viivanpaikan" jo ennen testin tekoa, mutta sehän ei väriä muuta. Sen voi nähdä kun valoa vasten heiluttaa niin että valo heijastaa siitä testistä esiin sellaisen hieman erilaisen kohdan. (toivottavasti ei ole liian epäselvä selitys)

Tein aamulla testin RFSU:n... haamuplussa tuli, mutta vasta n. 20min. testin teon jälkeen.....tiedän, ettei noihin pitäis luottaa enää kun aika menny umpeen.....mut toivo vaan on niin kova saada pikkukakkonen.... :ashamed: Ens yönä pitäis tulla täti käymään jos on tullakseen.....tosin toivottavasti ei tule... :kieh: Nyt siis menossa kp 27/28... ja yritystä takana n. 5 kiertoa.... :/

nyt kun mietin, niin taisi minunkin testiaika olla ummessa, kun haamusin?
ikävä se täti, kun aina tulee käymään... :kieh:
toivotaan, että pysyy pois ja ma labra antaa mulle positiivisia tuloksia :)

UuttaVuotta Kaikille :D

Yhteistyössä