Viivanpaikka? ks.kuva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Himm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Himm

Vieras
Hmm.. onko kyseessä siis viivanpaikka? Haalean viivan erotti testiajan puitteissa, kuva otettu myöhemmin kun kamera kateissa.

Kyseessä Davidin 25 puikkotesti. Testailen taas aamusella, mutta pakko kysellä mielipiteitä :)

Toivottavasti linkitän oikein!

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27096857:
Davidin testiä on aika paljon moitittu, joten jos tuo ei ilmestynyt ihan samantien vaan parissa minuutissa, niin hankkisin toisen testin.

Ei ilmestynyt tosiaan heti, vaan testiajan puitteissa (5min) erotti 'haamun' ja nyt kuivuttuaan on ihan selkeä ja erottuu selkeästi ilman kääntelyjä tms.

Pakko sen on varmaan toisellakin testillä testata, mutta miten sitä malttaa odottaa huomiseen?? ;D

Ei ilmestynyt tosiaan heti, vaan testiajan puitteissa (5min) erotti 'haamun' ja nyt kuivuttuaan on ihan selkeä ja erottuu selkeästi ilman kääntelyjä tms.

Pakko sen on varmaan toisellakin testillä testata, mutta miten sitä malttaa odottaa huomiseen?? ;D

Mitä suotta odottelemaan, testin voi tehdä mihin aikaan vaan kunhan pidättää 3-4 tuntia. Minä en ainakaan malttaisi odottaa :rolleyes:

Tuohan on ihan oikea viiva! Itselläni tuli samanlainen, eikä tuosta juurikaan koskaan vahvistunut, nyt hän on puolivuotias ihana pikkuinen tyttö! :) paljon onnea!! :)

[QUOTE="Hellevi";27097156]Tuohan on ihan oikea viiva! Itselläni tuli samanlainen, eikä tuosta juurikaan koskaan vahvistunut, nyt hän on puolivuotias ihana pikkuinen tyttö! :) paljon onnea!! :)[/QUOTE]

Voi että, kiitos! Oli rohkaiseva viesti... olen tästä apteekkiin kohta lähdössä, pakko se on testata vielä uudestaan tänään.. korkealta tullaan alas jos ei ole (taaskaan) tärpännyt..

Siis kyllä mä oon raskaana ollessani saanut aina kaksi yhtä vahvaa viivaa selvästi näkyviin. Koskaan en ole negaa testannut. En mä ainakaan tuota lukisi positiiviseksi mutta toivottavasti olen väärässä jos raskautta toivot ;-).

Mä näen selvästi punertavan viivan. Mulle tuli samanlainen ja päivä päivältä viiva tummeni vähän :) Negatiivisessa testissä viivanpaikka on näkynyt aina harmahtavana/violettiin taittavana, ei punertavana.

mä olen molemmissa raskauksissa saanu tollasen todella hailakan viivan, vaikka menkat ollut myöhässä jo monta päivää. Mut kyllä se viiva siitä on vahvistunut kun on odottanut muutaman päivän ja testannu uudestaan.

Apteekki reissu suoritettu, mukaan tarttui predictorin early detection.

Testiä tehdessä ei 5min näkynyt mitään, 10 min sisällä aavistus jostain ja nyt kun testi on jo kuivunut on tulos tässä

testiähän ei siis saisi tulkita myöhemmin, mutta näin nyt vaan pääsi käymään... en nyt ihan selvänä plussana uskalla pitää, mutta omasta mielestä tässä erottuu jo hieman väriä ja sitähän ei tosiaan viivanpaikassa pitäisi olla? Eihän??

Aika moinen tuuri jos kahdesta testistä saat viivan etkä ole raskaana. Mulle ei ole koskaan tullut viivaa jos en ole ollut raskaana, ja testejä on kyllä tullut tehtyä. Joten uskoisin että tuo tarkoittaa plussaa.

[QUOTE="vieras";27100047]Aika moinen tuuri jos kahdesta testistä saat viivan etkä ole raskaana. Mulle ei ole koskaan tullut viivaa jos en ole ollut raskaana, ja testejä on kyllä tullut tehtyä. Joten uskoisin että tuo tarkoittaa plussaa.[/QUOTE]

Niinpä ;) eli plussa on!

Yhteistyössä