Viittisitkö valittaa?

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Meillä tuommonen turhan kallis, noin neljä vuotta vanha jenkkisänky. Siitä pamahti tännään jousi, tuli ihan läpi mokoma |O Viime yönä siinä ei ees oo kukkaan nukkunu, eli ihan itekseen se nyt jysähti, ihmettelen suuresti ko eikös ne jouset oo jotenki "pakattu" sinne sängyn sisälle? Noh, läpi se on kuitenki ja käyttökelvoton koko sänky.

Ja mie jo kaivelin kuittia ja mesosin miehelle että meen valittaan siitä sinne liikkeeseen kunnes mies totes että muistanhan kertoa kuinka paljon mie oon siinä hyppiny... :D Puhumattakkaan muusta kovasta käytöstä :whistle: Sängyt on kuulema tehty nukkumista ja rauhallista rakastelua varten :laugh:

Eli, valitanko vai nielenkö kiukkuni ja meen ostaan uuen? :D Tuo on 180senttiä leveä, saako leveämpiä? :D Meillä tuntuu tila loppuvan kesken nytki jo, ukko iso jättimies ja mie hemmetin levoton ja leveä nukkuja...
Ehkä kuitenki voisin alkaa nukkua kapalossa tms...

[QUOTE="vieras";23122626]En valittaisi... ei sitä ole aikuisten hypittäväksi tarkoitettu. Meillä ei edes lapset hypi sängyssä ja hyvin on kestänyt.[/QUOTE]

No juu, tiiänhän mie sen että se varmasti rasittaa ko 50kilonen akka sielä pomppii vähän väliä, mut siinä saan väsytettyä ylivilkkaan aivotoiminnan ja levottomuuden... Kesäsin on onneksi trampoliini.

Pitää sanoa, että mä luulisin, ettei siun panolla saa niitä jousia rikki . Keijukainen kun olet. Siis "hyppimistä" ajatellen.......

Mä voisin kyllä myntiliikkeeseen sanoa muutaman valitun ja nätin sanasen jousien kestävyydestä ja sitten muina naisina ostaa uuden sängyn :rolleyes:

Saahan niitä leveempiäkin sänkyjä..ostaa runkopatja sänkyjä vaikka 3 kpl ja liittää ne niillä kiinnikeillä toisiinsa... Eli vaikka 3x90cm.... Tosin petarin kanssa tulee sitten lievä ongelma, mutta ei kait se haittaa :whistle:;)

Pitää sanoa, että mä luulisin, ettei siun panolla saa niitä jousia rikki . Keijukainen kun olet. Siis "hyppimistä" ajatellen.......

Mä voisin kyllä myntiliikkeeseen sanoa muutaman valitun ja nätin sanasen jousien kestävyydestä ja sitten muina naisina ostaa uuden sängyn :rolleyes:

Saahan niitä leveempiäkin sänkyjä..ostaa runkopatja sänkyjä vaikka 3 kpl ja liittää ne niillä kiinnikeillä toisiinsa... Eli vaikka 3x90cm.... Tosin petarin kanssa tulee sitten lievä ongelma, mutta ei kait se haittaa :whistle:;)

Tilaki loppuis kesken makkarissa :D Jos tekis sellasen sänkyhuoneen, seinästä seinään sänkyä vaan.... Ei tarvis sitäkkään miettiä tipahtaako yöllä :D

Tilaki loppuis kesken makkarissa :D Jos tekis sellasen sänkyhuoneen, seinästä seinään sänkyä vaan.... Ei tarvis sitäkkään miettiä tipahtaako yöllä :D

Joo. Hei ovelta sais kömpiä sänkyyn. Se vois olla kivaa :D Siis mitäs muutakaan siellä makkarissa tehdään? Nukkumisen lisäksi :xmas::saint:
jokainen saa arvailla sitä hiljaa mielessään, eikä sitä välttämättä tarvi kommentoida.........:saint:

Mistä vetoa että jos meet liikkeeseen niin ne sanoo että voivoi just on takuu loppunut eikä takuun mentyä umpeen korvata mitään.

Oon huomannut että monet tavarat hajoaa just kun takuu on loppunut..

Miksipä ei valittaa? Kyllähän ne tutkii sen sängyn, onko sitä käytetty oikein vai ei. Kaikissa tavaroissa voi ola valmistevikoja ja ne ei kestä luvattua ikää, sikis se takuu on juuri olemassa.

[QUOTE="vieras";23122626]En valittaisi... ei sitä ole aikuisten hypittäväksi tarkoitettu. Meillä ei edes lapset hypi sängyssä ja hyvin on kestänyt.[/QUOTE]

näinpä. meillä ei edes lapset saa hyppiä tai kävellä sängyn päällä.

Meillä tuommonen turhan kallis, noin neljä vuotta vanha jenkkisänky. Siitä pamahti tännään jousi, tuli ihan läpi mokoma |O Viime yönä siinä ei ees oo kukkaan nukkunu, eli ihan itekseen se nyt jysähti, ihmettelen suuresti ko eikös ne jouset oo jotenki "pakattu" sinne sängyn sisälle? Noh, läpi se on kuitenki ja käyttökelvoton koko sänky.

Ja mie jo kaivelin kuittia ja mesosin miehelle että meen valittaan siitä sinne liikkeeseen kunnes mies totes että muistanhan kertoa kuinka paljon mie oon siinä hyppiny... :D Puhumattakkaan muusta kovasta käytöstä :whistle: Sängyt on kuulema tehty nukkumista ja rauhallista rakastelua varten :laugh:

Eli, valitanko vai nielenkö kiukkuni ja meen ostaan uuen? :D Tuo on 180senttiä leveä, saako leveämpiä? :D Meillä tuntuu tila loppuvan kesken nytki jo, ukko iso jättimies ja mie hemmetin levoton ja leveä nukkuja...
Ehkä kuitenki voisin alkaa nukkua kapalossa tms...

Minä ottaisin yhteyttä liikkeeseen.
Jos eivät korvaa niin eivät korvaa mutta yrittänyttä ei laiteta...

Todellakin valittaisin. Olen valittanut myös viisi vuotta vanhasta sohvasta (KAHDESTI), jossa jousi pamahti, ja kummallakin kerralla korjasivat sohvan. Kyllä sängyn pitää yli 4 vuotta kestää käyttöä. Et tarvi mitään kuittia, laita vaikka sähköpostia liikkeeseen, niin ei tarvi vaivautua paikan päälle.

Mutta niitä leveämpiäkin saa. Meillä on 2m leveä...sais olla leveämpikin, mutta lakanoiden löytämisestä tulee hankalaa.

No nythän kaikki tietävät että hyytis on siinä pomppinut! :O
Ei taida mennä selitykset läpi, tää on kuitenkin aika suosittu keskustelupalsta, olispa noloa jos sängyn myyjäkin täällä palstailee ja meet silmät räpsyen puhumaan kakkaa sille. :whistle:

Yhteistyössä