Viittä vaille vuosi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Osa 2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Galluppeja! Jee!

Käväisin juuri hakemasta jääkaapista greippimehua... Tiedä sitten, auttaako se, mutta ainakin ennen ovista olen ollut huomaavinani, että limat ovat venyvämmät ja joustavammat kuin ilman greippimehua. Aina joissakin kierroissa sitä lipittelen.

Ja sitten joskus (etenkin talviaikaan) otan ihan perusvitamiineja. Tässä muuten säästövinkki: Kannattaa ostaa ihan tavallisia Multivita-tabletteja, niissä on sitä foolihappoa, mutta EI A-vitamiinia. Sen sijaan Multivita Plus-tableteissa on A-vitamiinia, jota ei siis liikaa saisi raskausaikana saada. Tavallinen Multivita on huomattavasti edullisempaa kuin nämä raskaana oleville ""suositellut"" Multitabs 2+ ja Ladyvita plus.

Mulla olisi myös pieni painonpudotus paikallaan. Vaikka olen vielä normaalipainon sisäpuolella, on painoindeksi uhkaavasti noussut viime vuosina. Tällä hetkellä se on yli 24. Jos saisi sinne 22:n tienoille, olisin tyytväinen. Olenkin tällä viikolla ollut ahkera, joka päivä jotain liikuntaa. Nyt viikonloppuna pitää hieman ""levätä"": kirjoittaa gradua. Se on kyllä vaikeaa ja hidasta töiden ohessa! Onneksi se on pian valmis!

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Galluppiin vitamiineista yms:
Olen aloittanut sen foolihapon aika vasta, Multitabs 2+:aa olen ottanut varmaan tammi-helmikuusta asti. Ai hitsi, mulla taitaa olla kaapissa just toi Multivita Plus, pitäisiköhän vaihtaa, kun siinä kerran on sitä A-vitskua. Onkohan sillä väliä, jos mies niitä nappailis? Jossain aiemmassa viestissä kerroin siitä kilpparivaivastani, senpä takia minä en voi enkä saa juoda greippimehuja - höh, epistä, olisin senkin poppaskonstin ottanut mielellään repertuaariini. Mies polttelee tupakkaa, siitä olen kyllä muutamia kertoja maininnut tyyliin ""et viitsisi sitä perimääsi huonontaa enää enempää"" - no ei tosiaan mikään kovin rakentava tapa, heh.

Totta se on, että vyötäröllä olevat kilot pakkaa rasvakudosta haitaten sisäelinten toimintaa, miksei siis myös munasarjojen toimintaa haittaavasti. Tosi paljon tsemppiä meille kaikille kunnon kohottajille ;)

Jännäviikko ajoittuu mulla vkolle 36, eli tällä viikolla oli ovis. Onpas sinne vielä pitkä aika, huokaus..

+Nyt hyvää viikonloppua kaikille, olkaahan toimeliaita!+

Hyvää lauantai-iltaa Ellit!

Meillä ollu tosi kiireinen viikko takana, ollaan rampattu Suomea ristiin rastiin erilaisten asioiden perässä ja pari päivää sitten varmistu tilanne, että meidän pitää muuttaa tämän kuun loppuun mennessä toiseen kaupunkiin miehen työn perässä... huh huh iso homma taas edessä!

Mulla alkaa olemaan nuo jännätajat edessä, kp27-? menossa, mutta olo ei kyllä tippaakaan raskautunut. Muutama päivä sitten mulla oli rinnat tosi kipeet, mikä on täysin uutta mulle, mutta nyt sekin on loppunut :(

Niin täällä oli taas galluppeja menossa. Meillä adoptio on täysin varma vaihtoehto ellei niitä omia lapsia siunaannu. Lapsen kotimaalla ei välttämättä olisi niinkään väliä, mutta luulenpa että Suomi taitaisi jäädä meillä väliin pitkän jonotuksen takia, varmaan meillä kallistuisi kanssa jonnekkin kauaksi, mutta ollaan ajateltu myös jonkin verran Venäjää... mutta aika näyttää.

Harmi toisaalta, että meillä tulee tämä muutto nyt, kun sitten en pääse taaskaan pitkään aikaan tänne elleihin, kun niissä samperin liittymissä menee niin turkasen kauan!!! *ai miten niin riippuvainen?* :D

Mulla pitäis kans vähän painoa pudottaa. Ylipainoa mulla ei oo ja muutenkin olen ihan mukavassa kunnossa, mutta vähän kyllä vaivaa nuo talven aikana tulleet 5 lisä kiloa. Mies välillä kiusottelee mua mun kasvaneesta leuasta ;) no se saa kohta kyytiä (leuka siis)

No mutta, minäpä painun tästä hiusten värjäykseen ja illan viettoon ystävien ja kuohuvan kera! :D

Jopa on hiljaista meidän ketjussa. No aikanikuluksi kirjoittelen kuulumisiani...kai noi työt voipi viellä vähän odottaa.. : ).
Ensi viikonloppuna olisi taas ovisteluaika...ajattelin tikutella sitä jos se löytyis. Mutta muuten olen ajattellut et pyrittäisiin siihen et koko kierron ajan laitettaisiin 2-3 krt viikossa simpat liikkeelle, toivottavasti tuottaisi jo tulosta. Jos ei niin sitten on meidän osalta se vuosi täynnä yrittämistä. Eilen iski taas paha olo tän asian tiimoilta, mut onneksi oli mies kotona ja sai mut taas nostamaan katseen ylös ja eteenpäin.

Mitä muille kuuluu? Minkälaisissa tuntemuksissa elellään? Onko tutkimuksiin menty ja minkälaisia tuloksia tuli?

Moikka!

Hiljaista on tosiaan näyttänyt olevan..

Clomit on popsittu tämän kierron osalta ja nyt sitten vaan puuhastellaan säännöllisesti. Nipistelyjä tuntuu munasarjoissa, ehkäpä siellä jotain tapahtuu... Terot aloitan sit kp15, tänään kp 10/28.

Rauhallisesti tässä elellään ja oleillaan, odotellaan vaan mitä tuleman pitää.

Nyt ei ehdi enempää kirjoitella, mutta joskus sit lisää =)

Onnekasta alkanutta viikkoa!

Maanantaita! Ja taas sataa... Johan se aamulla hetken aikaa aurinko paisteli...

Mutta meillä on tällä viikolla piinaviikko. Elikkäs tänään menossa kp 26/~29. Olen joskus kirjoitelut noihin piinaviikkoketjuihinkin, mutta jatkuvat pettymiset ovat kyllä saaneet piinaviikkoinnostuksen laantumaan.

Tissit on jälleen superkipeät. Mutta niin ne on ollu ennekin, joten se ei ole mikään oire. Pahimmillaan kipu on juuri viikkoa ennen seuraavia kuukautisia, eli progesteronin ollessa huipissaan. Tämä kielii siitä, että kyllä mulla se ovulaatio on ollut. Nännit tulee aina ensin kipeiksi, sitten koko rinnat. Mulla oli myös viime pe/la omituista vatsakipua alavatsassa, sellaista jatkuvan pistävää jomotusta. Toivottavasti se olisi merkki jostakin happeningistä!

Mies on menossa keskiviikkona antamaan sitä simppanäytettä ja kyllä oli eilen hankalaa, kun mieli teki, mutta piti säästellä... Onneksi se oli niin ihana, että ""hoiteli"" minut joillain muilla keinoilla! Sitähän sitten aina haluaa, kun ei saa. Ja silloin kuin olisi ""pakko"", ei tee yhtään mieli.

Mukavaa viikon alkua kaikille! Tulen sitten jälleen kertomaan, kuinka meni. Jos ne menkat nyt taas alkaa, on se vuosi sit virallisesti täynnä. Blääh...

Heissan!
Taas töissä ja koneen äärellä (kotona ei nettiä, joten jää työajan väärinkäytöksi tämä elleily...)
Meillä mies menee loppuviikosta simppanäytettä antamaan ja mulla myös verikoe. Että ei ole vielä oikein uutisia kerrottavana. Kun kävimme siellä lääkärissä, lekuri rassasi nesteellä munanjohtimia, ja sehän saattaa vaikuttaa edullisesti siihen, että simpat pääsee vaivatta liikkumaan kohti munasolua... siihen toivoni panen nyt, viime viikolla ovis oli juuri samoihin aikoihin tuon rassauksen kanssa... Tunsin kyllä ihan mieletöntä kipua oviksen jälkimainingeissa, eli voisikohan olla, että siellä se pikku siittiö otti yhteen muniksen kanssa... No, koitan edelleen hillitä itseäni ja katsoa tilanteen ensi viikkoon, jolloin jännätäänkin sitten niitä koetuloksia kuin myös tädin tulemista :)
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

(tuli mieleen, että oispa mukava piakkoin kuulla, että joku tässäkin ketjussa plussaisi...)

Hitto piti jo perjantaina tilata se lääkäriaika. Unohdin. No sitten ajattelin, että maanantaina pitää muistaa. Unohdin... Töissä ollut taas sellainen hulabaloo, että ei paljon kerkii omia asioitaan hoitaa. Mutta jos oikein loistavasti kävisi, niin huomenna jos muista soitella sinne niin voisin saada ensi viikoksi ajan, jolloin oviskin on :) Mutta tää nyt on toiveajattelua, tuskin saan viikossa lääkäriaikaa! Olen tottunut odottamaan kolme viikkoa, mutta täällä kunnassa en ole koskaan käynyt vielä lekurissa niin toiveet elää vielä ;).

Nyt on kp 9/~34. Jos kierto menee niinkuin muutamat edelliset, niin ovis on ehkä ensi viikon torstaina tai perjantaina tai ainakin hyvin lähelle jotain sinne päin. Nyt jo sattuu mahaan vähän. On tää kummallista naisen elämä...

Tänään tuli pieni riitakin miehen kanssa. Vuokrasin eilen leffan itselleni kun mies oli töissä koko päivän. Tänään sitten sanoin sille, että jos se palauttaisi filmin ennenku menee yövuoroon. Se oli tietty, että joo, käy hyvin. Sitten vähän ennenku se oli lähdössä se kyseli vielä jotain, että niin palauttaako hän nää vaan tohon makuuniin vai tarviiko jotain muutakin tehdä. Sit olin vähän silleen, että ne on kyllä filmtownista keskustasta. Se luuli sitä vitsiksi ja naureskeli jotain, että hehhee. Käskin sit katsoa niihin filmeihin kun niissä oli se vuokraamon osoite ym. No sit mies suuttu, että ei hän niitä ehdi sit viedä, että olisin voinu aikasemmin sanoa, että ne on keskustasta. Enpä ollu sit tajunnu kun luulin, että se hoksasi kun eilen kävin kaupungilla... Dooh, se sitten lähtikin pyörällä töihin ja käski mun mennä ite viemään ne filmit. Ei nyt kuulostanu noin pahalta miltä se kirjotettuna kuulostaa. Mutta tuli jotenkin paha mieli, kun en mä nyt tahallaan sitä tehny, että en sanonu mistä ne hain. Kyllä se kävi suukottaan kun lähti, mutta eipä paljon lämmittäny.

Lähin sit viemään vähän ajan päästä ne filmit ja kävin samalla piipahtaan taas kaupassa. Kääk. Eilen löysin farkut ja nyt löysin paidan. Ei kannattais paljon käydä kaupassa... Tosin ei ne paljoa maksaneet, farkut tarjouksessa 29,90 € ja paita puoleen hintaan 14,90 €. Mut kuitenkin. Jotenkin ne farkut vaan istu niin hyvin, että ne oli pakko ostaa. Kun mun on tosi vaikea löytää farkkuja kun olen aika lyhyt ja vähän päärynävartalo, niin suurin osa näyttää ihan idioottimaisilta. Noi nyt on semmoset vähän teini-rönttö-look, mutta sellainenhan mä olenkin ;D Paita on ihana lämmin ja pörröinen, sopii hyvin viileneviin ilmoihin.

Ainiin ja mies soitteli sitten kun pääsi töihin (kävi salilla ennen töitä). Se pyysi anteeksi kun oli taas hermostunut. Taas oli kuulemma vähän nikotiiniriippuvuus kiristänyt hermoja. On se kyllä kumma, että jo puolen vuoden nuuskaaminen saa hirveet vierotusoireet aikaseksi. Ei voi ymmärtää tämmönen baaripolttaja...

Tylsää olla yksin kotona. Mä en oikein saa kunnolla nukuttua yksin kun on tottunut niin monta vuotta jo nukkumaan mies vieressä. Vaikka ei me edes nukuta mitenkään kiinnikkäin kun kuoltaisiin lämpöhalvaukseen ensimmäisen vartin aikana. Silti on orpo olo. Onneksi koira paikkaa sitten miestä, nukkuu usein sen tyynyllä. Ja taas jos mä olen poissa niin se kuulemma nukkuu mun tyynyllä :))) Ihana pieni haukkuli.

Mutta kai se nukkuun pitäs mennä.

Hyvää tiistaita rakkaat kanssa sisaret!

Tänään on niin karmea olo etten tiedä viittinkö työntää kuonoani ulkoilmaan...nuha tulossa ja kolottaa joka paikkaa.. tai sitten on se vanhuus tulossa..täytin eilen vuosia nääs :)

Rizzu millä mielellä sun mies on menossa sinne simppanäytteisiin. Mä kun oon puhunnu mun ukolle sen osuudesta niihin kokeisiin niin se on ihan kauhuissaan...
Täytyykö se näyte antaa siellä laprassa voi saako sieltä jonkun purkin jonka sitten kotona voi täyttää? Vai miten se menee...ajattelin vaan mieheni tuntien et jos se näyte täytyy antaa siellä laprassa niin se ei saa kyllä mitään aikaseksi...

Galluppi Oletteko jo tai Oletteko menossa yksityiselle vai julkiselle puolelle hoitoihin tän tärppäämättömyyden kanssa??

Me ollaan ajateltu yksityistä puolta...eikös ne voi antaa sieltä lähetteitä julkisellekkin puolelle?? Vai oonko saanut väärää tietoa? Ne labrakokeethan siellä kaikista kalleinta on. Mua vaan jotenkin arveluttaa noi kunnalliset palvelut, koska meillä on jo yksi lapsi niin en usko et ne ottaa mun ""vaivaa"" samalla tavalla kuin yksityinen...

Mariskalle: meillä mies on ihan hyvillä mielin, tai ainakin esittää olevansa. Sanoi, että ""tuleepa sit testattua"" ja että ""se tärppääminenhän voi olla ihan pienestä viasta vain kiinni"" jne. Muutenkin mun mies on senluontoinen, että kun minä stressaan, se yrittää suhtautua huumorilla...

Mies sai YTHS:ltä purkin mukaan, eli kai se huomenna aamulla hoitelee homman kotona. Mutta voi kuulemma sen näytteen antaa myös siellä labrassa, siellä on joku huone sitä hommaa varten. Eli ihan miten vain. Jos homman hoitaa kotona, se pitää tunnin, parin sisällä ehtiä viedä sit sinne labraan.

Me emme ole vielä päättäneet, että kummalle puolelle hoitohin lähdetään. Ilmeisesti päätämme sitten, kun YTHS sanoo näkemiin, kun niiltä loppuu keinot ja välineet pidemmälle meneviin hoitoihin. Mies on puhunut jotain yksityisestä, ainakin näin alkuun, kun ei olla vielä keinohedelmöityksen hinnoissa. Ja mä olen myös ymmärtänyt niin, että yksityiseltä saa sit lähetteen myös julkiselle.

Eipä tainnut nytkään tärpätä. Rintojen arkuus on jälleen poissa. Keltarauhanen surkastuu, jos raskaus ei ole alkanut, eli voin odotella menkkoja muutaman päivän sisään... No, odotellaan nyt kuitenkin sinne kp 1:een ennen kuin aletaan manata.

Sain lääkärin ensi viikolle. Mies-lääkäri kun on omalääkärinä, niin en saa naislääkäriä vaan omalääkärille pitää mennä. Hrmph. No pääasia että saa jollekin mennä levittelemään jos alkais selvitä ;) Pyysin, että myös ultrataan samalla, mutta en tiedä ottiko se vastaanottovirkailija sitä kuuleviin korviinsa.

Gallupista: Väestöliitto on meidän osoite, näissä alkututkimuksissa ainakin! Siellä voi mies antaa simppanäytteen omassa kopperossa, ja ne toivoo mieluummin sitä (labra samassa paikassa), kuin että kotoa roudaisi purkin; purkki pitääkin sitten kantaa ihon lähellä paidan alla, että pysyy kehon lämpösenä, ja tosiaan nopeasti pikakuljetuksena (voisko sitä varten tilata ambulanssin ja sanoa, että nyt on kuulkaa hätä kyseessä, heh).

Mariska, vaikka kysyitkin Rizzulta, voin ""omasta puolestani"" todeta, että mun miestä lähinnä huvittaa se koppiin meneminen ;) Hoitsut sanoi, että siellä on jotain oheismateriaalia, lehtiä ja videot jopa...

Itselläni taas tuossa ekassa sisätutkimuksessa mieslääkärillä en halunnut mieheni jäävän huoneeseen katsomaan, kun vieras mies kaivelee värkkejäni! Se tuntui kummalliselta. Siippa sanoi jälkeenpäin, että siinä hän ois voinut testata omat tuntemuksensa... No, voi olla että seuraavalla kerralla annan hänen jäädä huoneeseen - kai sekin päivä on nähtävä.

Mites muut, oletteko antaneet miehen jäädä mukaan tilanteeseen? (saa vastata jos huvittaa, meneehän tää aika intiimille alueelle...)

Kp19/24-29(30). Ei vielä mitään tuntemuksia menkoista, onhan tässä vielä aikaa.

Huh, huh onpa kova tuuli, meinaa hiukset lähteä tuulen mukaan.

Voi vitsit mä oon kade teidän miesten asenteille tossa simppanäyte jutussa. Mulla on varmaan niin jäyhä perusjuntti ukko ettei se tajua et simmpanäyte on oleellinen osa näissä tutkimuksissa..No täytyy sitten kysyä lääkäriltä sitä että missä sen purkin saa täytää jos kotona niin saattaa olla jotain toiveita et niitä siimahäntiä saadaan sinne lapraan...
No tiedä vaikka tästä kierrosta onnistuisikin...jotenkin on vaan semmoinen pessimistinen olo vähän niinkuin ""et menis nyt nopsaa tääkin kierto kun ei se sieltä kumminkaan nappaa"" sen jälkeen vois ottaa yhteyttä lekuriin ja pääsis asioissa eteenpäin...

Niin, pääasia että löydätte miehellesi sopivan tavan antaa se näyte, että hän tuntisi olonsa ja osallisuutensa tässä asiassa mahdollisimman helpoksi ja miellyttäväksi. Kuitenkin se naisosapuoli joutuu kovemmalle koetukselle, jos vaikka hoitoihin mennään, oli se sitten hormonihoito tai myöhemmin joku inseminaatio tms. Mies voi siinä vaiheessa oikeastaan vain katsella vierestä ja ihmetellä.

Kyllä välillä tuskastuttaa juuri tämä perusasetelma, että nainen on se, joka ""kantaa kaiken"". Nainen patistaa miehen mukaansa lääkäreihin ja tutkimuksiin, eikä mies aina edes tajua sen hyötyä, ja koko ajan hokee että onks tää nyt tarpeellista ja eiks täsäs nyt vois vaan koittaa ihan luomuna vaan... Niinpä, no tässä ketjussa kaikki varmaan ymmärtää sen kiireen ja tietynlaisen tuskan, ettei enää ole varaa odotella luomua, jos joskus meinaa lapsen saada. Etenkin jos kello tikittää jo kovalla äänellä.

Onneksi nyt on taas aurinkoista ja viikon loppupuolelle on luvattu myös melko lämmintä säätä. Pääsee kunnolla ulkoilemaan ja se saa ajatukset vähäksi aikaa pois näistä jutuista.

Minkäslaisia tilanteita tässä ketjussa? Onko kenelläkään lähiaikoina jotakin jännättävää? Olis mukava kuulla.

Kiitos Hektikko, jotenkin tuli niin huojentunut olo kun luin tota sun viestiä. Kyllä mä oon sitä mieltä että on hienoa kun voi tälläi anonyymisti kertoilla omia tuntemuksia ja sitten huomaa et on muitakin jotka kokevat samaa ja pohdiskelevat samoja juttuja...Huojentavaa sanon minä! :)
Vaikka toisaalta semmoinen kipuilija kun minä saan joskus valtavan stressin luettuani näitä juttuja...tieto lisää tuskaa niinsanotusti...
Omasta navasta sen verran et tänään siis kp 13 ja aloitin tikuttelun...se näytti himmeää toista viivaa joten vielä ei kait ole se aika...joka toinen pvä taktiikalla yritetään vetästä tää kierron puolivälin seutu...eli tänää olisi taas peittojen pöllytyksen vuoro...

Mitäs muille?

Kääks, kävin verikokeissa, ja tuloksien saamisessa saattaa kestää jopa kolme viikkoa - en kestä... No, voi olla että sitä ennen joko täti tulee kylään tai sitten ei (mitä tietysti toivon), ja ehkä ollaan jo toistamiseen käyty lekurilla, jos miehen simppatulokset ovat valmiit ennen kuin mun verikoetulokset.

On tää yhtä venailua ja venymistä!

No niin, jännäilyt taitaa olla jännäilty jälleen tältä erää. Tuhruvuoto alkoi eilen, jatkuu tänään. Huomenna kaiketi alkaa menkat ihan oikeasti, ajallaan. Tosin tää tuhtuttelu on mulle aika harvinainen ilmiö, sitä on tapahtunut vain parissa kierrossa. En jaksa enää juurikaan jännäillä minkään puolesta...

Mies vei eilen sen simppanäytteen, tulokset tulee syyskuun puolivälissä, eli parin viikon päästä.

Itsestäni epäilen ehkä semmoista, että mun luteaaliaika on aika lyhyt! Nytkin kun kierto on 29 päivää, tuli ovisplussa vasta kp 18, eli silloin ovis olis kp 19. Tällöin luteaaliaika olis van 10 pvä, mikä on liian vähän. Aionkin keskustella tästä seuraavaksi lääkärin kanssa. Mitenkäs sitä ovista saisi aikaistumaan? Clomeilla alkukierrosta vai millä?

Viikonloppuna mennään katsomaan ystäväpariskuntamme 2 viikkoa sitten syntynyttä pienokaista. Mulla oli tässä keväämmällä 10 tuttua, jotka olivat raskaana. Nyt niitä sit on alkanu syntyä. Hieman se ahdistaa, mutta ei kai se voi olla multa pois...

No niin, tästä tulikin kp 1... ARGH! Eli tämä tarkoittaa, että kierto olikin vain 28, mikä on lyhin koko vuonna. Ja ovis oli vasta kp 18-19. Valitusta gynelle, kunhan se ensin palaisi lomalta. Se on vielä kk:n pois, eli hidasta on touhu.

Onko kenelläkään valoisampia näkymiä?

Mikä ton luteaaliajan pitäis olla? Valaise vähän tyhmää..
Mullakin on ovis tikut näyttäneet plussaa kp16-17 eli eikös ovis ole sitten jotain kp 18...ja kierrot mulla heittää sen 28-34 välillä. Viimekierto oli 28 ja ovisplussa tuli kp 16? Onkohan mullakin sitten toi liian lyhyt väli?? Auttakkee!!!

Tällä hetkellä vatsassa juilii...ovis tuloillaan? Tikut näyttää haaleaa plussaa...

Eiks se luteaalivaihe pitäisi olla 13 pv, niin ehtii kiinnittyä eikä mene kesken niin suurella todennäköisyydellä. Tai jotain sinne päin ainakin ;) (En tajua kyllä juuri mitään näistä asioista, kunhan luettelen mitä muistelen joskus lukeneeni.)

Itsellä on kait kp 12 tai 13. Riippuu alanko laskemaan sunnuntain tuhrusta vaiko maanantain vuodosta. Yleensä en tuhruile, vaan tulee heti punaista, vaikkakin vähän. Mut lasken nyt kumminkin tuhrusta eli kp 13. Viikon pääst odotettavissa ovis. Miehellä sopivasti kaikki päivät töitä täynnä juuri silloin... No, jos sitä ehtis ja jaksais kumminkin jossain välissä. Keskiviikkona on se lääkäri. Vähän jännittää.

Luteaalivaiheen tulee olla mieluusti 12-16vrk, ideaali on se 14 vrk. 10 vrk tai alle on auttamattomasti liian lyhyt, tällöin kiinnittyminen on vaikeaa koska kohdun limakalvo on jo irtoamassa. Asiaa voidaan hoitaa keltarauhasvalmisteella, esim. Terolut tai Lugesteron.

Jees, tää 12-16 vrk on mullakin päähän iskostunut.

Mutta toi eilinen menkkavuoto jäi kyllä kirkkaasti kakkoseksi, kun sain uutisia, että hyvä ystäväni oli joutunut rv 32 sairaalaan, kun istukka oli hieman revennyt ja hän oli alkanut vuotaa verta. Nyt sitten pitää olla sairaalassa/kotona makuuasennossa loppuaika... Vauva mitä luultavimmin tulee ulos ennen aikojaan. Mutta ei kai vauvalla hengenhätää ole, se painoi jo 2,3 kg. Tämäkin pari oli yrittäyt 2 vuotta raskautta, clomeilla se sitten lähti alkuun ja nyt sitten tuli tällainen yllätys. Ihmiselämä on todella haavoittuvainen!

Mutta, mutta. Hyvää viikonloppua kaikille! Lähdenpä tästä töistä jo kotio, täällä on tylsää (ja kaikki muut lähtivät jo meidän käytävältä)!

Thank you! Olen taas himppusen verran viisampi!
Elikkä mulla se taitaa olla niin et jos kierto jää alle 30 niin mun toi luteaali (meniköhän nimi oikein) aika ehkäpä liian lyhyt.. no katsotaan mitä tohtori sanoo..
Tässäkin kierrossa toi ovis antaa odotuttaa itseään, taitaa olla vasta sunnuntaina jos vanhat merkit pitää paikkaansa..
Mulla oli noit teroja 3 kierron ajaksi tossa taannoin..ja ne tais vaan lyhentää tota mun kiertoa kun haitari oli silloin 25-39...niin terot tasoitti sen tähän 28-34 mikä se on nyt...

Yhteistyössä