Viisisakarainen tähti väärinpäin ikkunassa

  • Viestiketjun aloittaja Lilith
  • Ensimmäinen viesti
v1eras
Kuule Lilith, viisikannalla on paljon muitakin merkityksiä, oli miten päin vain :)
Noinhan se meilläkin roikkuu kuin käytännöllisintä on. Ja ei, ei häiritse. Miksi häiritsisi? :)

Ja olet varmaan tietoinen myös nimimerkkinäsi käyttämän nime monista konnotaatioista :D
 
-S-
[QUOTE="hei";22647183]En ole tiennyt, että tähti voi olla väärin päin :O
Meillä tällainen, olemme siis saatananpalvojia... vaikka tuota ei saa muuten edes laitettua.
[/QUOTE]

Toki sen saa toisinkin päin, sidot narun tuohon nyt alhaalla olevaan sakaraan, ripustat siitä ja annat sen lampun johdon roikkua suoraan alaspäin, laitat vaikka lattian rajaan pistorasiaan. Antaumuksellista askarteluahan se toki vaatii...
Meillä muuten on musta tuollainen, kuinkahan pahoja me ollaan :D :D
 
"hhh"
Miksi sen pitäisi väkisin laittaa toisinpäin? Mitä sillä saavuttaisi että alkaisi askartelemaan siihen tukinaruja että kaksi sakaraa sojottaisi alaspäin ja yksi ylös?
 
-S-
[QUOTE="hhh";22647302]Miksi sen pitäisi väkisin laittaa toisinpäin? Mitä sillä saavuttaisi että alkaisi askartelemaan siihen tukinaruja että kaksi sakaraa sojottaisi alaspäin ja yksi ylös?[/QUOTE]

No ei tietty tarvi, mulla ainakin on ihan noin kui se on tarkoitettukin. Ajattelin vaan, että tokihan sen toisinkin päin saa jos jotakuta sattuu häiritsemään tuo suuri pahuuden symboli :D
 
"vieras"
Meil on aina ollu paperitähdet niin et yksi sakara osottaa alaspäin, silloinkin kun olin lapsi. Ne tähdet on tehty niin et ripustusjuttu sijaitsee samas kohtaa mistä lamppu menee johtoineen sisään. Vanhoissa maillessa siinä kohtaa sijaittee semmonen rautalenkki.

Nykyään saa muutes paperitähtiä myös kuusisakaraisina. Mut viittaako se nyt sit liikaa Daavidin tähteen... jeez.
 
huihui
Siis täähän on selkeä salaliitto, jouluvalojen valmistajat yrittävät salakavalasti ujuttaa saatanan palvontaa ihmisten jouluihin... nyt juttu lehtiin äkkiä jotta saadaan päitä vadille!!!!! 3:-(
Tähän on peesattava.
Ja kuka sen tietää, vaikka olisi itse saatana ollut asialla, ja päässyt näin kaupallisen kanavan kautta askeleen lähemmäs tavoitettaan.

Kyllä varmasti nyt pahaa on tiedossa jokaiselle, joka on noin päin uskaltanut tähtiä ripustaa.

Itse laitoin juuri välioven lasi-ikkunaan valkoisia oikeita paperitähtiä (tai tark. konvehtiaskin valk. pehmusteesta leikattuja), ja juurikin eri asentoihin, kuin taivaalla kimmeltävät tähdet oli tavoitteena... :)

Sanon myöskin että Hölynpölyn, koskaan kuullutkaan tuollaisista ja näin taas viisastuin heti ensimmäisen palstaketjun luettuani.
Kyllä nyt olette kaikki kanssaväärinripustaneet antaneet sen ratkaisevan viimeisin aseen pirun itsensä käteen... :O HUI
 
"Archibald"
Jos joku haluaa tietää mikä pentagrammi on niin voin sanoa, että "väärinpäin" se symbolisoi mustaa magiaa ja "oikein" päinvalkoista magiaa. Hyvä ja paha on vähän miten sen itse ottaa...
 
"tonttu"
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:WEwJo9_09cAJ:fi.wikipedia.org/wiki/Pentagrammi+viisisakarainen+t%C3%A4hti+v%C3%A4%C3%A4rinp%C3%A4in&cd=4&hl=fi&ct=clnk&gl=fi
 
vierailija
Pahuutta edustava pentagrammi eli viisisakarainen tähti, jossa on yksi sakara alaspäin ja kaksi ylöspäin, käytetään saatananpalvonnan menoissa. Niitä näkyy autitaloissa, luolissa ja syrjäisissä paikoissa joissa jälkiä myös muusta saatananpalvonnasta. En siis todellakaan sekoittaisi näitä kahta pentagrammia. Hyvän ja pahan voimat ovat todellisia. En halua ainakaan itselleni pentagrammia väärinpäin vain sen vuoksi että se on ostettu vahingossa.
Saatananpalvonnassa käytetään monia symboleja: risti väärinpäin, viisisakarainen tähti (=pentagrammi jossa yksi sakara alaspäin ja kaksi ylöspäin) ja pedon luku 666.
Menoja pidetään usein metsissä, autiotaloissa, tyhjissä varastoissa ja yksityiskodeissa. Tärkein väri on musta.
Vähän kuvottavaa tietoutta mutta nämä henkimaailman asiat ja symbolit eivät ole vain uskon asioita. Vaikka pentagrammi on kulkenut monien kulttuurien läpi vähän eri merkityksissä noin vuodesta 3000 eaa. niin mitä se nykyään edustaa väärinpäin? Haluaako joku kotiinsa pentagrammin jota käytetään paholaisen palvontamenoissa? Minä en ainakaan halua. Elämä ei ole aina helppoa, ja vaikeudet elämässä on tarkoitettu meidän elämänkouluun voitettavaksi. Ottamatta mitään kantaa uskontoihin niin elämä jatkuu elämän jälkeen. Siksi on tärkeää elää elämä valossa ja pyrkiä hyvyyteen. Olisi hyvin irvokasta pitää paholaisen merkkiä kaulassa tai kotona.
 

Yhteistyössä