A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja opwf:Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Mä olen allerginen (ja astmainen) kaikille muille kasvakasoille paitsi koirille ja tämä johtuu nimenomaan siitä, että meillä ON koiria. Tuttavapiirissäni on muutama muukin esimerkki, joilla siedätys toimii tehokkaasti.
Joillakin toimii, joillakin ei. Mutta jos asetelma on todella ap:n kuvaama, lähtisitkö siihen vielä väkisin ottamaan mukaan koiran, noilla perusteilla?
Jos perhe tosiaan haluaa koiran ottaa, niin piruako tuota täällä vatvomaan? Eiköhän lääkärin koulutuksen omaavat aikuiset ihmiset osaa tehdä itsenäisiä päätöksiä ilman, että meidän täytyy asiasta täällä jauhaa?
Kukaan ei pakota sinua jauhamaan asiasta joka ei kiinnosta. Minua nyt sattuu kiinnostamaan tuon tulevan koiran kohtalo ja toisaalta lasten kohtalo. Tiedän että pentukoira kiintyy perheeseensä ja lapset varsinkin kiintyvät eläimiin. Olisi todella surullista että tyhmyyden takia molemmat lopulta kärsivät.
Ja ei, eivät lääkärin koulutuksen omaavat osaa välttämättä tehdä oikeita päätöksiä. Jotkut sokaistuvat kaikkivoipaisuudestaan niin, että lapset saavat koheltaa mielin määrin ilman valvontaa, koska vanhemmat voivat sitten paikata haavat ja vammat kun jotain sattuu.