Viisaammat (niitähän lienee palsta täys ) neuvokaa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miehet miehet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miehet miehet

Vieras
Tilanne lyhykäisyydessään.
Mies ei pidä lupauksiaan. Sanoo tulevansa esim klo 17, tuleekin klo 21, eikä häntä saa edes kiinni siinä välissä.
Kerran jättänyt lapsen hakemasta kerhosta, kun "unohti".
Ollut joskus öitäkin pois ilmoittamatta.
Eli siis jos mulla on ollut joku meno, pakkohan se on ollut perua, tai mennä lapsen kanssa, jos mahdollista.
Ei ole ikinä kotona ollessaan läsnä.
Eli jos lapsi hälle puhuu, saattaa vastata mitä sylki suuhun tuo, koska ei ole kuunnellut.
Töissä on noin 06 - 21, myös viikonloppusin.
Tätä jatkunut viime syksystä.
Nyt tuli kuitenkin mitta täyteen.
Sanoin, että kotiin ei ole tulemista, ennen kuin alkaa pitämään lupauksensa, ja olemaan läsnä lapselle.
Ilmoitin selkeästi, etten häntä jätä, ja kauheeta "hylätä" toinen kun on stressissä (töistä ), mutta lapsi ei voi siitä kärsiä jatkuvasti.
Tämä oli hälle ok, ja ymmärsi.
Otin hältä avaimen pois.
Viime vkon sitten oli pois, mutta tänään sai mulle järkyt raivarit puhelimessa, kun en päästänyt kotiin suihkuun ja hakee biletysvaatteita (oli jo aiemmin tästä sopinut ).
Minä kuulema olen kaiken pahan alku ja juuri, kun kaikki kyllä paranis jos minä antaisin aikaa, mutta vaadin vaan liikaa?
Siis mähän olen antanut sieltä syksystä asti aikaa, jollon se lupaustenpettäminen alkoi.
Mitä mun sitten ois pitänyt tehdä? OIkeesti?
Nyt sanoi sitten vihaavansa mua, ja että tää on tässä :,(
Hän ei enää viitti, kun avainkin otettiin pois.
Mitä te olisitte tehnyt tommosessa tilanteessa?
Ja pliis, ei mitään tappelua siitä, onko hällä toinen nainen vai ei.

[i]Ja pliis, ei mitään tappelua siitä, onko hällä toinen nainen vai ei.[/i]

Jaa, en sitten sano muuta kuin että tuskin tuo töissä on jatkuvasti. En minä ainakaan olisi katsonut tuollaista kauaa. Pakko kuitenkin sanoa: se stressi johtunee kaksoiselämästä.

No lue oma tekstisi, ja huomaat, että ei sille miehelle perhe-elämä taida juurikaan maistua. Lähtee viikon lomalle ihan suosiolla, ei näe lapsiaan ja nytkin, kun voisi ottaa lapset vapaailtanaan, lähtee baariin..?

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
[i]Ja pliis, ei mitään tappelua siitä, onko hällä toinen nainen vai ei.[/i]

Jaa, en sitten sano muuta kuin että tuskin tuo töissä on jatkuvasti. En minä ainakaan olisi katsonut tuollaista kauaa. Pakko kuitenkin sanoa: se stressi johtunee kaksoiselämästä.

No, mutta mä luulen tuntevani mieheni joten kuten. Sen verran kauan oltu yhdessä. Aina ollut vähän taipumusta työnarkomaniaan , joten ennenkin ollut tälläistä työpaineiden takia. Ei tosin näin pahana. Nyt vaihtoi kokonaan alaa, josta kovat paineet.
Mutta kun se ei ole se pointti, sen takia en halua että menee jankkaamiseksi siitä onko se työ, vai nainen.
Haluan vaan tietää, mitä mun sitten ois pitänyt tehdä?
Jos sillä edelleen se avain ois, niin menohan jatkuis ihan samana, se kävis täällä syömässä ja nukkumassa, silloin kun sille sopii.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No lue oma tekstisi, ja huomaat, että ei sille miehelle perhe-elämä taida juurikaan maistua. Lähtee viikon lomalle ihan suosiolla, ei näe lapsiaan ja nytkin, kun voisi ottaa lapset vapaailtanaan, lähtee baariin..?

Juu, siis sitähän mä olen sille sanonut, että elää nyt niinkuin ois ilman perhettä ja lapsia.
Mutta siis kun toinen niin verisesti loukkaantu, ja nyt minä olenkin se paha tässä, jota hän vihaa, ja jonka hän jättää, niin miten mun oikeesti sit muka ois pitänyt toimia?

Jos ihmistä ei kiinnosta viettää aikaa oman perheensä/lapsensa kanssa, etpä sä sille hirveästi voi tehdä. Jos ei viikkoon tule ikävä omaa lastaan, vaan baariin pitää mennä vapaallakin, niin eikö tuo ole aika selvä asia, että mielenkiinto on muualla kuin kotona. Pyydä mies kotiin viettämään ilta lapsensa kanssa ja lähde sinä illaksi johonkin? Näet, kiinnostaako vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos ihmistä ei kiinnosta viettää aikaa oman perheensä/lapsensa kanssa, etpä sä sille hirveästi voi tehdä. Jos ei viikkoon tule ikävä omaa lastaan, vaan baariin pitää mennä vapaallakin, niin eikö tuo ole aika selvä asia, että mielenkiinto on muualla kuin kotona. Pyydä mies kotiin viettämään ilta lapsensa kanssa ja lähde sinä illaksi johonkin? Näet, kiinnostaako vai ei.

siis jos pyytäisin, niin tulis, uskoisin.
Ei tosin nyt, kun on puhelimetkin sulkenut.
Ja onhan hällä varmaan ikävä lastaan, ainakin sanoi niin.
Tuo baariin menokin oli sovittu jo 2kk sitten, että se ei ole se pointti sekään.Mies ei muutenkaan juo, kun ehkä 2 kertaa vuodessa.
Vaikka ite kyllä tässä tilanteessa ei tulis mieleenkään mitkään baarit.

Yhteistyössä