viisaammat,auttakaa!!etelänmatkaajat!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja n-26
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

n-26

Jäsen
13.12.2004
216
0
16
mulla ja mun miehelä on raskas,rankka vuosi takana.tai paremmin jo kuusi vuotta jonka aikana mieheni on opiskellut ja olemme saaneet neljä lasta.en valita,lapset ovat juuri sitä mitä halusinkin elämältä ja oma perhe.
mutta opiskelija elämä on ollut tiukkaa rahallisesti ja viime vuonna,vuosi sitten sairastuin vakavasti ja en nähnyt lapsiani enkä miestäni kunolla yli puoleen vuoteen... :'(
nyt kuitenkin olen parantunut ja päässyt palaamaan sairaalasta kotiin.parisuhteemme on kuitenkin todella lujilla ja tarvitsisimme kipeästi loman että voisimme pitkästä aikaa omistautua toisillemme ja parisuhteelle.tiedän että meidän hyvistä ja läheisistä väleistä lähtee pohja hyvälle perhe elämälle.
ongelma on vain se iänikuinen raha!!! :headwall:
siispä kysyn teiltä neuvoja rakkaat kanssapalstalaiset että miten ja minkä matkatoimiston kautta pääsisi edullisimmin esimerkiksi kanarialle.
tai jos joku on myymässä matkalahjakortteja edullisesti tai matkaa jolle ei pystykään lähtemään,otan tarjouksia mielelläni vastaan :heart:
ja myös neuvoja kuinka voisin ansaita rahaa näin kotona ollessa ilman että sossun tuet tippuu jolloin tulos olis plus miinus nolla!! :(
onko matkailu ja rentoutuminen vain rikkaiden etuoikeus?!?
otan kaikki ohjeenne ja tietonne kiitollisena vastaan!! :hug:

halauksin; väsynyt tilly :flower:

Äkkilähtöjä kannattaa seurata tarkkaan. Mä olen saanut kaikkein edullisimmat äkkilähdöt Deturilta (mutta ne ei Kanarialle lennä ) ja Aurinkomatkoilta.
Sossun tuet tottakai tippuu, jos tienaat jotain. Ei matkailun pitäisi olla vain rikkaiden etuoikeus, mutta ei sossu tietenkään matkoja rahoita. Ellei sitten jotain tuettua lomaa...siis kotimaassa kylpylään tms.

aurinkomatkat ehdottomasto..paljonkos teillä olis varaa niinkun reissusta maksaa..mulla on yksi matkakohde jos kiinnostaa olen miehen kanssa käynyt siellä sekä siskoni..tätini käy siellä parikertaa vuodessa..voin kertoa jos kiinnostaa niin lisää..laittele vaikka yv:tä..

Oletteko lähdössä kahden vai koko perheen kanssa? kannattaa mennä sellaseen yleismatkatoimistoon joilla on tiedot useista eri firmoista. ne voi katsella teille helvinta vaihtoehtoa. halpoja hotelleja ei kannata pelätä.

Sossusta vielä: kysy sieltä, mitä tarkoittaa etuoikeutettu tulo. Mun käsittääkseni se tarkoittaa sitä, että jos tienaat jotain samalla kun saat toimeentulotukea, niin sossu katsoo pienen määrän läpi sormien, jotta työn tekeminen tulee taloudellisestikin kannattavaksi.
Sossun tietämättä voit toki tienata vaikka myymällä Huutiksessa. Osta kirpputorilta halvalla hyviä löytöjä, ja myy kalliimmalla pois. Sitä ei mikään laki kiellä :). Tosin se vaatii tuuria ja aikaa. Jos osaat ommella, ala ompelemaan kestovaippoja, ne menee hyvin kaupaksi.

Älkää ainakaan mihinkään koulujen loma-aikaan lähtekö. Me maksettiin juuri viikon Teneriffan reissusta 1600e! Kaksi aikuista ja 1,4-vuotias lapsi. Eikä siihen mitää erikoista kuulu, lennot ja huoneistohotelli. Sattui vain koululaisten lomaviikolle. Me mennään häämatkalle ja rahat saatiin häälahjana. Ei meillä muuten olisi varaa mennäkään. Aurinkomatkojen matka se on.

mulla olis ihan monta kassia vaatteita eri ikäisille lapsille ja s-l kokoisia vaatteita naisille..en vain oikein tiedä miten niitä sais myytyä ja paljonkohan niistä vois pyytää... :/ ja kirjoja olis kans vaik kui...mut jos menee varaa kirppis pöydän,joutuu maksaa 30 euroo pelkästä viikosta!!! :o musta kyllä aika kallis hinta!

Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Älkää ainakaan mihinkään koulujen loma-aikaan lähtekö. Me maksettiin juuri viikon Teneriffan reissusta 1600e! Kaksi aikuista ja 1,4-vuotias lapsi. Eikä siihen mitää erikoista kuulu, lennot ja huoneistohotelli. Sattui vain koululaisten lomaviikolle. Me mennään häämatkalle ja rahat saatiin häälahjana. Ei meillä muuten olisi varaa mennäkään. Aurinkomatkojen matka se on.

joo,jos joku lahjoittais meillekin loman....vaik säälistä...heh...huoh..hääpäivä ku on vasta huhtikuussa mut kihlapäivä itseasiassa tässä kuussa!! :D

Mä kävin ennen lapsia etelässä ja sitten kerran sanoin "tämä on minun viiminen etelänmatkani" seuraavana vuonna syntyi ensimmäinen lapseni. Saa nähdä josko sitä taas joskus etelään, kun lapset ovat isompia, mutta ei tällä lapsilaumalla, eikä näillä tuloilla. Ehkä joskus....

Älä sure. Eka ja varmasti viimenen lahjamatka tämä meillekin. Pyydettiin häälahja rahana niin saatiin sen takia hyvin matkarahat. Oli isot häät niin siksi sitä kertyi.

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
aurinkomatkat ehdottomasto..paljonkos teillä olis varaa niinkun reissusta maksaa..mulla on yksi matkakohde jos kiinnostaa olen miehen kanssa käynyt siellä sekä siskoni..tätini käy siellä parikertaa vuodessa..voin kertoa jos kiinnostaa niin lisää..laittele vaikka yv:tä..

Missä päin?tai tehäänkö sinne lentoja tammikuussa?

noh,mä tästä lähden uhmaamaan tota lunta ja tuiskua ja kahden asteen lämpötilaa,lupasin viedä lapset tänään kirjastoon(se kun on ilmainen :D ) ja kun lupaus on annettu,ei sitä voi perua vaikka sää on mitä hurmaavin,hyrrrr...... mutt mutt tää kyselyni ei vanhene,saa laittaa yyvtä jos tulee jotain mieleen!
heippodei! :wave:

25 vee äiti, neljä lasta ja lisääkin tulee kai. Sossu elättää ja ruikutetaan kun ei päästä etelään ja sossuntuet laskee jos alkaa niinku ihan ite tienaamaan rahaa (kuten valtaosa ihmisistä tekee). Oujee.

Alkuperäinen kirjoittaja Huokaus!:
25 vee äiti, neljä lasta ja lisääkin tulee kai. Sossu elättää ja ruikutetaan kun ei päästä etelään ja sossuntuet laskee jos alkaa niinku ihan ite tienaamaan rahaa (kuten valtaosa ihmisistä tekee). Oujee.

:laugh: totta puhut,eikö ihmiset oo sitten hölmöjä ku tekee lapsia ja opiskelee ja sit vielä menee sairastuu!!huh hu.tosiaan tyhmää :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja tilly:

:laugh: totta puhut,eikö ihmiset oo sitten hölmöjä ku tekee lapsia ja opiskelee ja sit vielä menee sairastuu!!huh hu.tosiaan tyhmää :laugh:

Ja siitä sairaudesta parantuminen onnistuu vaan jos pääsee nimenomaan etelään, kanariansaarille? :o Kumma tauti.

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Äkkilähdöillä pääsee toisinaan melkein ilmaiseksi esim 199e/vko ja Domina saattaa olla halvimpia =)

kerrohan yyveenä lisää! :wave: mikä on domina?
vastailen kun palailen! =)

http://www.matkalle.org/matkamonte.html siinä linkki =) josko toiminee??

Ollaan oltu monesti tuon matkatoimiston matkoilla ja ei ne sen huonompia ole kuin muutkaan - Tjäreborg on eniten aiheuttanut meille pettymyksiä - kerran oli uusi lisälasku odottamassa, kun tultiin kotiin |O

Ja siitä sairaudesta parantuminen onnistuu vaan jos pääsee nimenomaan etelään, kanariansaarille? :o Kumma tauti.

KANARIAKUUME!! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä