Viiminen kerta kun ostin K-kaupan lihatiskiltä valmiin ruoan!!! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja airam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

airam

Vieras
On ollu tapana silloin tällöin ostaa kun ei ole muuta lounasta ja eineksetkään ei maistuis. Aikoinaan , kun olin tuossa samassa kaupassa työharjoittelussa, siellä oli eri omistaja ja oikea, hyvä kokki teki ne ruat. Silloin ihastuin niihin ruokiin kun olivat edullisia, maukkaita ja runsaita. Mutta toista on nyt, 6,5 v myöhemmin. Hinnathan siellä ensinnä tuplaantui ja seuraavaksi pieneni annoskoko. Ruan taso on laskenut kuin lehmänhäntä ja tänään tulin siihen tulokseen että varmaan se valmisruokakin olisi ollut terveellisempää. :kieh: Ostin lohikiusausta ja fetasalaatin. 5,70!!! Luulis sillä hintaa saavan jo hyvää "kotiruokaa". Se oli ihan helvetin suolasta. Varmana tehty graavilohesta, joka ei oo menny kaupaksi. :headwall: Salaatissa kaikki ainekset maistu pahalta, vanhalta. Niin ja siinä lohikiusauksessa ei ollu mitään muuta ku sitä kamalan suolasta lohta ja jotain sulatejuustosoosia. Pari palaa perunasuikaleita vaan. Juu nam nam, tosi hyvää. :( Oli viiminen kerta kun erehdyin.

Ärsyttää ku se lihatiskin ämmä aina puhuu minun lapsille niinku kavereille ja houkuttelee ne vonkaamaan niitä ruokia. Ihan varmana tietää että ne ei edes ole lapsille sopivia. Kauheita ruotoja ja liikaa mausteita. Joka helvetin kerta liikaa mausteita lasten makuun.

Joo, ei niitä kannata syödä. Kaikista jämistä ne tehdään. Saisin varmaan potkut jos pomo tietäis, että tämmösiä kirjottelen. :whistle: Myöskin monissa kaupoissa ne kaupan omat jauhelihat on tehty "kierrätetystä" jauhelihasta. Meidän kaupassa käytäntö on sekoittaa tuoretta jauhelihaa vanhaan niin, että väri on just ja just hyvä. :( Kyllä parempi, kun ostaa jonkun valmistajan lihaa.

no.. mulla mennyt jo muutenkin maku k-kaupan tiskipalveluun. eivät tiedä onko kaloista ruodot pois.. siis fileistä. tosi kiva oli sit laittaa ruokaa niistä kun ei niitä edes oltu yritetty poistaa. siitä lähtien olen syönyt vain oman isän saamat ahvenet jotka on hyvin fileoitu ja ruodittu. järkyttävään kilohintaan myydään paskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja K-kaupan tt:
Joo, ei niitä kannata syödä. Kaikista jämistä ne tehdään. Saisin varmaan potkut jos pomo tietäis, että tämmösiä kirjottelen. :whistle: Myöskin monissa kaupoissa ne kaupan omat jauhelihat on tehty "kierrätetystä" jauhelihasta. Meidän kaupassa käytäntö on sekoittaa tuoretta jauhelihaa vanhaan niin, että väri on just ja just hyvä. :( Kyllä parempi, kun ostaa jonkun valmistajan lihaa.

no yök :x

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
no.. mulla mennyt jo muutenkin maku k-kaupan tiskipalveluun. eivät tiedä onko kaloista ruodot pois.. siis fileistä. tosi kiva oli sit laittaa ruokaa niistä kun ei niitä edes oltu yritetty poistaa. siitä lähtien olen syönyt vain oman isän saamat ahvenet jotka on hyvin fileoitu ja ruodittu. järkyttävään kilohintaan myydään paskaa.

Aivan! Mistä helvetistä ne ne kilohinnat repii, kun laatu on paskaa ja palvelu on paskaa?!!!!!

Yhteistyössä