Viimeinkin sain kuvan masusta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
http://www.aijaa.com/v.php?i=2155953.jpg
13+jotain..on siinä kyllä tuota omaa täytettäkin :snotty:

13 vkolla siellä ei vielä muuta ookkaan ku omaa täytettä.... Vauvamahana en esittelis!

Empäs oo ikinä nänhyt kellään tuon mallista "läskimahaa", jännä että ne läskit vois olla tuollainen pallo :o
Ihan selvä vauvamaha tuo on jo! :)

ajattelin ihan samaa.ihana vauvamasu kippuraisellakin. :heart:

siis harmaille ketkä valittaa että naiset pitävät tahallaan selän notkolla raskaana... että kyllä se notko tulee siihen luonnostaan. turha aina siitä alkaa valittaa!!

ja kauniita mahoja teillä! :heart:

http://www.tieteenkuvalehti.com/Crosslink.jsp?d=156&a=1219&id=1300_1

Alaselän notko tasapainottaa

Tuoreen yhdysvaltalaistutkimuksen mukaan naisen selkäranka on sopeutunut kantamaan raskauden aikaisen ylimääräisen painon niin, ettei nainen menetä tasapainoaan ja kaadu.

Antropologit Katherine Whitcome ja Daniel Lieberman Harvardin yliopistosta sekä Liza Shapiro Texasin yliopistosta tutkivat 19:ää raskaana olevaa 20-40-vuotiasta naista. Kävi ilmi, että naisten alaselän lordoosi eli normaali notko voimistuu raskauden edetessä. Juuri ennen synnytystä selkä saattoi kaareutua jopa 60 prosenttia enemmän kuin raskauden alussa.

Sekä miehillä että naisilla selkäranka on notkolla kävelyn vakauttamiseksi, mutta naisten luusto osoittautui joustavammaksi. Lannenikamat ovat kiila-maisempia, ja lannerangan notkon uloin kaari muodostuu kolmesta nikamasta eikä kahdesta kuten miehillä. Lisäksi naisten nikamat ovat suhteellisesti suurempia ja kuormitus jakaantuu siten laajemmalle.

Erot ovat olleet olemassa ainakin kaksi miljoonaa vuotta, koska ne on havaittu jo Australopithecus-ihmisapinoilla.

numero 8/2008, sivu 17

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Siis läskimahoja ja tuo ap:n tissit roikkui kainaloissa, karvoista puhumattakaan.

Voi olla hyvän näköinen vaikka onkin raskaana. Ei sille mitään voi jos painoa tulee, mutta muuten voi itseään siistiä. Ostaa hyviä rintsikoita ja höylätä paikat!

Mukavaa raskautta kuitenkin! Tää nyt vain oli mun mielipide eikä tarvii ottaa pultteja =)

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
sainpahan päivän naurut!!

ja sille joka sanoi et miksi pitää pullistella ni mulla ainakin on aina ollu notkoselkä joka pahenee aina raskausaikana niin ei tarvii yhtään pullistella kun selkä on jo notkol

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
2156614.jpg

Tuossa tommottinen, ja tiedän, se ON epäselvä! :)

Sama juttu muuten täällä, siis kuvassa näyttää piskuiselta vaikka tää on omasta mielestä ihan VALTAVA ja kaikki on vielä pakkautunut suoraan tuohon eteen!

Viimesiä viikkoja viedään tässä...

Ihana masu. Apua, mä haluun tollasen!

Hyvä että naurattaa!

Mulla viikkoja nyt 15 ja perässä tullaan....

Höylään kyllä paikat =) ja tissit ei roiku kun on käyty leikkauksessa.

Painoa silti tullut jo 5kg ja jos vanhat merkit pitää paikaansa niin ainakin 20kg on odotettavissa.
Mutta on tämä sen arvoista!

En kyllä myöskään ymmärrä äitejä jotka antavat itsensä kokonaa rupsahtaa (en tarkoita nyt näitä kuviansa lähettäneitä)
sillä voi pitää itsestään huolta rask.aikana ja sen jälkeen jos vain jaksaa.
EI mitään telttoja päälle, se on kunnia asia että on kantanut lasta sisällään!

Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Ihania masuja, määääääääkin haluuuuun... :D :saint:

Minä en- enää ikinä :x

Kui? :o

Siis raskausaika oli yhtä kipua ja tuskaa :/
Muutama kuukausi meni neljän seinän sisällä itkiessä :ashamed:

Ja miä halusin aikanaa 4 lasta, eipä toivoakaan enää

Neuvolassakin vaan tuumasivat, että onpas kumma, kun noin paljon koskee :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Ihania masuja, määääääääkin haluuuuun... :D :saint:

Minä en- enää ikinä :x

Enkä minä :x
Raskaana olo on jotain ihan hirveetä.

No niin on mut eihän niitä koskaan muista.. :laugh: Ja silti masut on niiiin söpöjä..

Mie tuun muistamaan sen aina, ei varmasti unohdu :wave:
Mut muiden masut kyllä on söpöjä :D

Ei tarvinnu minun pullistaa mahaa, lyhytselkäsenä se jokatapauksessa törötti edessä. Sf oli korkealla kokoajan ja iso maha ollakseen ensimmäinen. Loppuviikkoina muutkin jo kattoi että jestas mikä maha :D Vaikka vettä normaalisti eikä vauva mikään iso.

ja kun joku oli sanonu et poika tulee mahan perusteel ni esikoisen aikaan kaikki sano et selkee tyttö kun maha lähti tuolta selän puolelta mut poika tuli..

nii ja rinnoista sen naisen mä haluun nähä kellä myös tissit kokoa F tai isommat ja siis aidot et nekö ei roikkuis...kyl ne jo siitä painosta rupee roikkuu :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
2156614.jpg

Tuossa tommottinen, ja tiedän, se ON epäselvä! :)

Sama juttu muuten täällä, siis kuvassa näyttää piskuiselta vaikka tää on omasta mielestä ihan VALTAVA ja kaikki on vielä pakkautunut suoraan tuohon eteen!

Viimesiä viikkoja viedään tässä...

Ihana masu. Apua, mä haluun tollasen!

Heh, kiitos, saat kyllä miun puolesta tän vaikka heti (sisällöstä tosin en luovu ), mutta kaikki selkäkivut, yö/kokopäivähikoilut, turvotukset, puutumiset, supistamiset, ihan kaikki saat :)

Nimimerkillä "eikä tässä vielä kaikki...!"

Yhteistyössä