Viimeinkin sain kuvan masusta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hii, siulla on tonmoinen pikkuruinen, niinku miulla! Tosin ihan tarpeeksi kannettavaa tässäkin, ei siinä. Ja tosiaan nyt vasta saatu räpsittyä omalla kameralla muutama kuva, kun mies tajusi että ei tässä tosiaan enää kauaa mene, neuvolassa sanottiin tänään että pää on kiinnittynyt ja jos miuta ei ens viikolla näy niin tietävät missä olen :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Hii, siulla on tonmoinen pikkuruinen, niinku miulla! Tosin ihan tarpeeksi kannettavaa tässäkin, ei siinä. Ja tosiaan nyt vasta saatu räpsittyä omalla kameralla muutama kuva, kun mies tajusi että ei tässä tosiaan enää kauaa mene, neuvolassa sanottiin tänään että pää on kiinnittynyt ja jos miuta ei ens viikolla näy niin tietävät missä olen :heart:

en ymmärrä miten se on noin pienen näkönen ku on valtava ku mikäki ja Sf mitta oli eilen 34,5cm

2156614.jpg

Tuossa tommottinen, ja tiedän, se ON epäselvä! :)

Sama juttu muuten täällä, siis kuvassa näyttää piskuiselta vaikka tää on omasta mielestä ihan VALTAVA ja kaikki on vielä pakkautunut suoraan tuohon eteen!

Viimesiä viikkoja viedään tässä...

Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Alkuperäinen kirjoittaja yääääk:
HERRAISÄ MITKÄ REHOTTAVAT KAINALOKARVAT!!!!
:o

TADAA!!! Tässä se tuli! Ihmeen kauan siinä meni. Ja kas, kas, harmaa :laugh:

ja mä en itte sanois noita ees rehottaviks ku siel on muutama siellä täällä...mun mielestä rehottava kuvaa jo sellasta afroa :laugh: :laugh:

Onpas ihana vatsa :flower: . Ihanan pikkuinen, tuollaisen mäkin olisin halunnut...tai olihan mulla rv 20 asti |O . Nyt rv 34 ja vatsa aivan käsittämättömän iso. Kyllästyttää nuo "oletko varma että siellä on vaan yksi vauva"-kyselyt :|

No eikö naiset ajele karvojaan, kun hihatonta paitaa pitävät?????

no tää mun paita on kyl ihan hihallinen mut kun joutu ottaa kuvaa hassussa asennossa ni menee hiha pois eestä

No eikö naiset ajele karvojaan, kun hihatonta paitaa pitävät?????

No totta. Miten sivistymätön moukka tuokin ap oikein on. Herranjumala, SILLÄKASVAA KAINALOSSA KARVOJA :o :o :o Mikä lie luonnon oikku...

Ja juurihan hän ilmoitti, että kohta ne lähtee! Ota hernekeittoo :whistle:

Yhteistyössä