Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Ihana :heart:
Varo vaan, sut haukutaan pystyyn kun sulla on kainalokarvoja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Hii, siulla on tonmoinen pikkuruinen, niinku miulla! Tosin ihan tarpeeksi kannettavaa tässäkin, ei siinä. Ja tosiaan nyt vasta saatu räpsittyä omalla kameralla muutama kuva, kun mies tajusi että ei tässä tosiaan enää kauaa mene, neuvolassa sanottiin tänään että pää on kiinnittynyt ja jos miuta ei ens viikolla näy niin tietävät missä olen :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Kiva massu, ja molen kade sun karvoista, mulla kasvaa vaan pari hassua haituvaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Kiva massu, ja molen kade sun karvoista, mulla kasvaa vaan pari hassua haituvaa![]()
mä voin lahjottaa ne sulle ihan ilmasiks... tuutko noutaa :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja yääääk:HERRAISÄ MITKÄ REHOTTAVAT KAINALOKARVAT!!!!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:TADAA!!! Tässä se tuli! Ihmeen kauan siinä meni. Ja kas, kas, harmaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja yääääk:HERRAISÄ MITKÄ REHOTTAVAT KAINALOKARVAT!!!!
![]()
TADAA!!! Tässä se tuli! Ihmeen kauan siinä meni. Ja kas, kas, harmaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja yääääk:Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:TADAA!!! Tässä se tuli! Ihmeen kauan siinä meni. Ja kas, kas, harmaa![]()
No eikö naiset ajele karvojaan, kun hihatonta paitaa pitävät?????
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja yääääk:Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:TADAA!!! Tässä se tuli! Ihmeen kauan siinä meni. Ja kas, kas, harmaa![]()
No eikö naiset ajele karvojaan, kun hihatonta paitaa pitävät?????
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:http://www.aijaa.com/v.php?i=2155953.jpg
13+jotain..on siinä kyllä tuota omaa täytettäkin :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja joku:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:http://www.aijaa.com/v.php?i=2155953.jpg
13+jotain..on siinä kyllä tuota omaa täytettäkin :snotty:
13 vkolla siellä ei vielä muuta ookkaan ku omaa täytettä.... Vauvamahana en esittelis!