Viimeinkin sänkyyn

• Viestiketjun aloittaja Pelokas
  • Ensimmäinen viesti
Pelokas
Olen seurustellut (aikuisen) miehen kanssa noin puoli vuotta. Itse olen 38v. Alussa hänellä oli valtavat intohimot minua kohtaan: joka päivä hän olisi halunnut rakastella/kosketella. Koska hän on ensimmäinen miessuhteeni minulla oli alussa suuria pelkotiloja seksuaalisuuden alueella.
Mieheni on järkevä, älykäs, seksuaalisesti terve mutta hyvin aktiivinen, kun sille päälle sattuu. Ottaa minun omat toiveeni/tarpeeni hellävaraisesti ja hienotunteisesti vastaan.
Nyt on kulunut noin seitsemän kuukautta ja olen huomannut hänestä, että intohimot ovat hänessä laantuneet jonkin verran. Yhdynnässä emme ole vielä kunnolla oltu, koska olen pelännyt sitä ja se on tuottanut kovaa kipua. Nyt minä kaipaan niitä kevyempiä kosketuksia, mutta hän haluaa minun kanssani vain yhdyntää. Näyttää siltä, että ne "kevyemmät kosketukset" eivät oikein enää riitä, vaikka suhteemme alussa jo pelkkä hiuksieni kosketus tuotti hänelle valtavaa mielihyvää.
Minä kuitenkin kaipaan eniten kielisuudelmia, rintojen koskettelua, alapään "hieromista" yms. - joista hänkin kuulemma pitää kovasti ja niistä on ollut todella hyviä kokemuksia. Niistä olen ollut onnellinen.
Yritimme yhdyntää muutaman kerran, mutta se teki niin kipeää, että jäi koko juttu pahasti kesken. Tänään pyysin häneltä hyvin intiimiä kosketusta, mutta hän ei oikein ollut siitä kiinnostunut. Hän koki, että painostan häntä. Minun tuli paha mieli ja peruin ajatuksissani koko ehdotukseni. Hän vain vetosi sänkyyn menemistä. - Ja tänä iltana. Mistä saan rohkeuden?? Hän sanoi, että kun pelkästään puhumme seksijutuista keskenämme hänelle tulee intohimoja/kiihottuu. Olen siis pulassa. Luulenko vain: kevyemmät leikit ei oikein riitä, vaan sänkyyn on vihdoinkin päästävä. Hän painostaa minua mahdottomiin juttuihin joita inhoan ja häpeän kovasti, kuten "suihin ottamista". Mitä teen? Haluan kyllä sänkyyn, mutta pelko hiipii...

Yhteistyössä