Viimein raskaana

Onnea!! Mulla on kaikki mahdolliset merkit raskaudesta, mut en vielä uskaltanut testaamaan :) Ajattelin, ettei menisi sitten isänpäivä pieleen synkistellessä. Niin ja yritystä takana reilu 1,5v.
 
passi
Onnea! :flower:

Itse olen menossa kohta pakastealkion siirtoon ja tuntuu kyllä niin väärältä ajankohdalta, että taidan perua koko homman. :(
Vauvankaipuu on kova, mutta tilanne se, että olen koko syksyn sairastellut (lähinnä flunssaa). Tuntuu siltä, ettei nyt voi missään tapauksessa onnistua raskaus. :'(
Täytyy varmaan harkita asiaa kevätpuolella uudestaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja passi:
Onnea! :flower:

Itse olen menossa kohta pakastealkion siirtoon ja tuntuu kyllä niin väärältä ajankohdalta, että taidan perua koko homman. :(
Vauvankaipuu on kova, mutta tilanne se, että olen koko syksyn sairastellut (lähinnä flunssaa). Tuntuu siltä, ettei nyt voi missään tapauksessa onnistua raskaus. :'(
Täytyy varmaan harkita asiaa kevätpuolella uudestaan.
Suurin piirtein tiedän miltä tuntuu, yli vuosi negatiivisia testejä ja epätietoa ja pelkoa takana ja perustutkimuksissa ehdittiin jo käydä mutta ihan luomuyllätys oli...

Voimia koitoksiin :hug: Uskon että elämä keksii kyllä keinot :heart:
 
passi
Alkuperäinen kirjoittaja Lumo:
Alkuperäinen kirjoittaja passi:
Onnea! :flower:

Itse olen menossa kohta pakastealkion siirtoon ja tuntuu kyllä niin väärältä ajankohdalta, että taidan perua koko homman. :(
Vauvankaipuu on kova, mutta tilanne se, että olen koko syksyn sairastellut (lähinnä flunssaa). Tuntuu siltä, ettei nyt voi missään tapauksessa onnistua raskaus. :'(
Täytyy varmaan harkita asiaa kevätpuolella uudestaan.
Suurin piirtein tiedän miltä tuntuu, yli vuosi negatiivisia testejä ja epätietoa ja pelkoa takana ja perustutkimuksissa ehdittiin jo käydä mutta ihan luomuyllätys oli...

Voimia koitoksiin :hug: Uskon että elämä keksii kyllä keinot :heart:
Kiitos ja anteeksi!
Tuli purettua tähän iloketjuun tuntoja!

Kyllä minäkin tiedän miten ihanalta pitkän odotuksen jälkeinen plussa on. Ja se plussa leikkii ja temmeltää tuossa minun vieressä. =) :xmas:
 
mantelisuklaa
Onnea! :flower:
Itsellä aikoinaan reilu kolme vuotta yritystä ja kans perustutkimukset ehdittiin käydä ja varata aikaa inssiin, mutta eipä sitä sitten yht' äkkiä tarvittukaan, kun typy imoitti tulostaan ihan luomuna. ;) Silloin kans plussatesti sai aikaan aika mielettömät fiilikset.... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:
Onnea! :flower:
Itsellä aikoinaan reilu kolme vuotta yritystä ja kans perustutkimukset ehdittiin käydä ja varata aikaa inssiin, mutta eipä sitä sitten yht' äkkiä tarvittukaan, kun typy imoitti tulostaan ihan luomuna. ;) Silloin kans plussatesti sai aikaan aika mielettömät fiilikset.... =)
Joo, kyllä se elämä muuttui lopullisesti ja iäksi sillä hetkellä kun näki ne kaksi viivaa... Ei enää koskaan ( positiivisella tavalla ) näe itseään samalla tavalla kuin ennen :)
 

Yhteistyössä